Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 13:49   #41
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hey hey, nå må vi snakke norsk her! Birkelundstoppen? Sædalen? Mindeområdet? Ligger dette innunder noen av disse bydelene? Jeg prøvde å søke på finn.no, men ble ikke veldig mye klokere.

Hva heter disse bydelene da? Er Fyllingsdalen en bydel?

Med sentralt tenkte jeg sånn ca max 5 km fra sentrum. (Hva er sentrum? Den blå steinen?)

Fyllingsdalen er en bydel ja. Litt slum synes eg då...(sorry)Men veldig sentralt! Rett gjennom en tunnell så er du midt i byn.

Birkelundstoppen,er endestoppet for 2 bussen. Ligger i enden av Landås og i starten på Fana bydel. Skal du inn til Sædalen tar du av ved Birkelundstoppen. På veg inn til Sædalen passere du Nedre Nattland sitt nye bu område. Ikkje særlig koslig synes eg, nede i ei gryte...


Sædalen er "langt"inne i en dal...Heller ikkje min favorittplass..Midt mellom Birkelundstoppen og Sædalen kan du derimot svinge opp til venstre. Der oppe i bakkane byggast det en del. Øvre Sædalen og Renen er kjempekoslig!!! Då er du på fjellet,og det er berre en kjapp spasertur til Nattlandsfjellet(som eg synes er kjempeflott,men veldig stille og roleg."Fint strøk").
Bur du oppe i Øvre Sædal/Renen må du gå ca 10 min og ta 22/100 bussen til og fra byn. Tar ca 45 min å komme seg til byn med den. Litt kjipt.
Eller gå til birkelundstoppen og ta 2 bussen derifra.

Synes Sandviken er nydelig!!! Det er stort og en del av Sandviken er i gå avstand.

Møhlenpris er og litt slum,tross en del nybygg ved puddefjordsbrua.

Kalfaret er nydelig,Starefossen fantastisk(ligg under Fløyen på en måte)!!!

  Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:02   #42
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

dette var vel mest det jeg tenkte på, men det er ikke spesielt billig.

Det er jo et flott kompleks da, men jeg hadde vært skeptisk til den høye husleigen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:02   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

starefossen og kalfaret er fint og dyrt. Og for sossete for min stil.

Jeg liker meg i bergen vest og fana. Kø messig er vel bergen vest best. Der starter ikke køen hjem fra bergen før sotrabroen og der skal man jo ikke over.

Nordnes og sandviken er kjempefint om man vil bo i by by på en måte.. det har jeg aldri gjort og skal ikke uttale meg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:12   #44
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Leiligheten på Nordnes var jo fin, med sjøen rett ved. Men det blir nok for Aker Bryggete, det er litt skummelt når man har småbarn løpende rundt. Det som er mest vanskelig er å finne noe som er stort nok, på Nordnes og i Sandviken. Det bør vel være minimum 100 kvm, og da er det ikke mye å velge mellom. (Med mindre man sikter på noe i timillionerkronersklassen, som ikke er aktuelt her.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:13   #45
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det er jo et flott kompleks da, men jeg hadde vært skeptisk til den høye husleigen.

Og så er ikkje leil.innvendig så mykje å skryte av egentlig. Oppskrytt synes eg. Og så må du regne med å ha "heile bergen"som badegjestar om sommaren. Mykje skrik og skrål på sommaren.

  Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:41   #46
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Nordnes
Sandviken
Møhlenpris

Alt er sentralt, gangavstand, men med uteområder som gir litt luft og lys.
Det er forholdsvis dyrt, men det er jo pr definisjon da

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 15:19   #47
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette, for eksempel: http://www.finn.no/finn/realestate/o...11&WT.svl=Link

Greit sted å vokse opp? Saklige barnehager? Trygt strøk?

Her bor fetteren min og samboer. De har tre gutter på seks, fire og to år. De bor vel i en av nabogatene, til det huset på prospektet du viser til. De stortrives, de er innflyttere, fått mange venner med barn, går i vennekor og trives veldig godt. Er også en park like ved(Meyersmarken) hvor det er fine muligheter til lek, bading i plaskebasseng, grilling og til og ake, stå på ski om vinteren. Kort vei til Fløye og Sandviksfjellet, kort vei og spasere ned til indresentrumkjerne og kjapt og kjøre bil ut til Ikea.

Negative som min jeg har hørt fra min fetter, er at det er enorm lang venteliste på bhgplass. De ventet på plass i tre år til eldste.

Bergen er verdens beste by! Bor selv i bydelen nord for Bergen og strotrives.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 15:54   #48
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Ut fra beskrivelsen din, så vil jeg si at det høres ut som Nordnes og Sandviken er midt i blinken.

Jeg bor selv i Fana (Ytrebygda), og det er virkelig ikke så langt fra byen som noen mener her Men for langt ut fra dine beskrivelser

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 16:05   #49
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Ja, vi bor og for langt ut hehe... Jeg trives veldig godt her ute vi bor, da!

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 16:48   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg ville gått for Fana bydel.

:enig: :Fanajente:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 16:52   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Dersom jeg skulle flytte til Bergen igjen ville vi sett etter hus rundt Nesttun, Skjold, Appeltun, tenker jeg. I Fana bydel, men ikke så langt ut som Ytrebygda, Flesland og Krokeide, f.eks.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 18:07   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hey hey, nå må vi snakke norsk her! Birkelundstoppen? Sædalen? Mindeområdet? Ligger dette innunder noen av disse bydelene? Jeg prøvde å søke på finn.no, men ble ikke veldig mye klokere.

Hva heter disse bydelene da? Er Fyllingsdalen en bydel?

Med sentralt tenkte jeg sånn ca max 5 km fra sentrum. (Hva er sentrum? Den blå steinen?)

Skal vi se;
Bergenhus bydel er midt i sentrum. Årstad bydel er også relativt sentrum (mulig med gangavstand til byen). Laksevåg og Fyllingsdalen bydeler er også relativt sentrumsnært. Fana, Ytrebygda og Åsane har gjerne litt lengre avstander, og Arna er def. lengst vekk.
Bergenhus er vel generelt sett dyrt. Det samme kan Årstad være. Indre Laksevåg har de gjort mye med, og gjør fortsatt mye med, og har fått høy priskat. de også. Fyllingsdalen er sånn passe, mye blokker. Det er det også i Ytre Laksevåg (Loddefjord - Olsvik), men de har også svære eneboligområder (Deler av Olsvik, Godvik, Mathopen, Alvøen etc) der også prisene er tilsvarende.
Fana har generelt sett "alltid" vært dyrt, og Ytrebygda er bydelen helt opp mot flyplassen. Mye prisvariasjon vil jeg anta, og det er i hvert fall, til tross for at halve Bergen jobber der, relativt dårlig kollektiv utenom standard arbeidstid.
Arna er langt vekke, men er relativt prisgunstig; og har gullegget: Toget. Det tar 8 minutter med tog fra Arna stasjon til Bergen.

Av de i quoten, så er vel Birkelundstoppen Årstad, Sædalen Fana, og Minde er vel også Årstad bydel. Trur eg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 19:26   #53
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dersom jeg skulle flytte til Bergen igjen ville vi sett etter hus rundt Nesttun, Skjold, Appeltun, tenker jeg. I Fana bydel, men ikke så langt ut som Ytrebygda, Flesland og Krokeide, f.eks.

Ytrebygda er jo et stort område da Jeg bor i Steinsviken og føler ikke at det er så ekstremt langt ute?
Trafikken her er pyton, men det blir forhåpentligvis bedre med Ringvei Vest.

Bønes er også et område som er veldig fint. Ligger på en måte på toppen av Fyllingsdalen. Fine grøntområder og god bussforbindelse til sentrum (rundt 10 minutter)

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:00   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Nordnes
Sandviken
Møhlenpris

Alt er sentralt, gangavstand, men med uteområder som gir litt luft og lys.
Det er forholdsvis dyrt, men det er jo pr definisjon da

Enig med Anne M - jeg ville satset på Sandviken eller Nordnes. Gangavsatand til sentrum, nydelige smau og gamle hus, fine paker og flotte lekeplasser.

Jeg skal bo der en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:05   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Sandviken eller Nordnes hvis jeg hadde råd, Bønes hvis ikke. Det ligger på toppen over Fyllingsdalen, er småbarnsområde med umiddelbar nærhet til uteområder (et av byfjellene starter der), det er bra med barnehager og skoler, tror jeg. Bussforbindelsen er bra, med ca. 10 min til sentrum. Det vil bli som å bo på Grefsen i Oslo, tenker jeg?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:13   #56
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Ville satset på Nordnes jeg, dersom man har råd til å kjøpe noe der.
Der er det kjempefint!

Jeg kommer fra åsane, og stortrives med det.
Tar ikke 15 min å kjøre fra åsane til sentrum som en over sa, men rundt 10 min.
Bussene går hvert 5.minutt og bruker 15-20 min inn til sentrum.


Ville ikke valgt Fana.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:18   #57
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Bønes er fint men det er jo litt fra Bergen da. Tar man mye buss så vil vel egentlig Fyllingsdalen være ganske så bra.. rett igjennom tunnelen så er man der. Tror kansje jeg til nød kunne bodd der jeg og *liker meg utenfor Bergen kommune*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:19   #58
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Ville satset på Nordnes jeg, dersom man har råd til å kjøpe noe der.
Der er det kjempefint!

Jeg kommer fra åsane, og stortrives med det.
Tar ikke 15 min å kjøre fra åsane til sentrum som en over sa, men rundt 10 min.
Bussene går hvert 5.minutt og bruker 15-20 min inn til sentrum.


Ville ikke valgt Fana.

tar bare 15 min fra sotra til bergen sentrum med buss og og da er man utenfor bergen kommune og prisene på kommunale avgifter som er der.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:28   #59
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Eidvågneset eller Åsane er kjempegreit. Fyllingsdalen er også bra. Mange flotte plasser og lite problemer med kø til og fra byen. Når det gjelder gangavstand til byen og flott utsikt, så er det Fjellsiden/Skansen (evt Sandviken) som er eksklusivt. Men det er lite unge mennesker der, pga av prisnivå og lite med barnehager (ifølge en venninne av meg) Dette er solsiden av byen med sol til sent på kveld. Velger man motsatt side med bra utsikt, så heter det Løvstakken, men der er det ikke så mye kveldssol og ikke så nærmt byen..

Men hvis man har barn ville jeg ikke bodd så nært sentrum. Har selv bodd nært Sentrum, men flyttet innen vi fikk barn.

Fana eller den retningen, er det ALLTID lang kø hvis man reiser til/fra byen i rushtid!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:32   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Boligene er da dyrere på Bønes enn i sentrum?

Pr. kvadratmeter??? Det kan da ikke stemme. Ikke da jeg bodde der, i hvert fall, men det er riktignok 10 år siden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no