Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Shop.lego.com sender nå til Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 20:59   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Shop.lego.com sender nå til Norge

Oppdaget jeg ved en tilfeldighet her i dag når jeg klikket en lenke og fikk priser i NOK.

Prisene ser ut til å være omtrent som i butikkene her (ca 30% høyere enn USA-priser med dagens kurs (inkl mva.)), men utvalget er mye bedre.

http://shop.lego.com

Porto:
StandardNOK 145.00Up to 12 Business Days
(includes 1-2 days to process your order)
ExpressNOK 280.00Up to 4 Business Days
(includes 1-2 days to process your order)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 21:16   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Hey - fine siden!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 21:32   #3
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Flotte greier, takk for info.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 21:42   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Skal jeg fortelle dette til min kjære, eller skal jeg ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:25   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Jeg får feilmelding....og skoletysken min holder ikke i kveld kjenner jeg.
Hva har jeg gjort galt?

Ihr Formular konnte aus folgenden Gründen nicht abgeschickt werden:

  • Da Sie sich bereits an der Kasse befinden, können Sie kein anderes Anlieferungsland mehr auswählen. Wenn die Waren in ein anderes Land geschickt werden sollen, müssen Sie die Kasse verlassen und Ihren Warenkorb zurücksetzen/leeren.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:28   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Fant ut av det...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:30   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.029
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Supert, jeg har bestilt Lego piratkalender.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:45   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Ho, ho.. Dette kan bli dyrt.

Men moms og toll og slikt kommer kanskje i tillegg ja?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:18   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ho, ho.. Dette kan bli dyrt.

Men moms og toll og slikt kommer kanskje i tillegg ja?

Det bruker å være inkludert fra andre store nettbutikker som priser i Norske kroner, prisene matcher Norske "listepriser" også. Ser at endel produkter heller ikke er tilgjengelig i Norge.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:24   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Men toll må man kanskje betale?
Hvis man handler for mer enn 200,-

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:31   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Men toll må man kanskje betale?
Hvis man handler for mer enn 200,-

Tror ikke det. Regner med at LEGO tar seg av fortollingen siden de Norske prisene er såpass mye høyere enn $-prisene. Skal ikke garantere det, men vil tro at du ikke skal betale mer enn det som står oppgitt. Noen kan jo sende en mail å spørre?

Jeg har akkurat lastet ned LEGO Digital Designer, skal bestille "custom" når jeg har bygget en bra modell der.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:33   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Ok.
Får sjekke litt opp da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 23:35   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Oh, Yeah! Lego Digital Designer har Mindstorms også!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 00:18   #14
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Dette var svært overraskende, men gode nyheter (og det er helt nytt jeg sjekket for et par uker siden). Jeg hadde strangt tatt innstilt meg på at LEGO Norge bare skulle fortsette å lyve om at bestilling her snart ville være mulig, slik de bevisst har gjort hver gang de har blitt spurt i snart 10 år. Prisene er relativt høye da; over 50% høyere enn i USA for en del av de relativt dyre settene jeg kunne være interessert i til meg selv. (og da har jeg naturligivs lagt på 25% mva. på prisen i USA før jeg sammenligner). Men på den positive siden så har de en god del sett som ikke vanligivs er lett å finne i butikken i Norge tilgjengelig; Star Wars Ultimate Collector Series for eksempel. Og de sier under «Pricing Policy» at «Pricing includes appropriate VAT.», så skatter og avgifter er inkludert ja.

Ben "proud owner of a 10178 (still in box)" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 00:29   #15
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har akkurat lastet ned LEGO Digital Designer, skal bestille "custom" når jeg har bygget en bra modell der.

For oss som må ha det inn med teskje; vil det si at man kan bygge sin egen modell og bestille deler til denne?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 09:15   #16
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Hva er et en evt må betale i tillegg da om en bestiller for over 200? (Må også ha det inn med teskje)

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 09:46   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Supert, jeg har bestilt Lego piratkalender.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 09:50   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.530
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Melder meg som uvitende... Var innom der via en link tidligere i uka, men visste ikke at det var noe nytt.

*Mest interessert i dublo for tiden, så dere skjønner vel at jeg er nybegynner i legoverden*
(Shoppe-verden, jeg er vant til å bygge da, fra tidligere år...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:26   #19
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

For oss som må ha det inn med teskje; vil det si at man kan bygge sin egen modell og bestille deler til denne?

Det stemmer.

Går også an å bestille løse klosser, eller sette i sammen sin egen klossepose. Ca 1500 ulike å velge fra.

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Hva er et en evt må betale i tillegg da om en bestiller for over 200? (Må også ha det inn med teskje)

Som BM siterer, så er mva inkludert; så det skal ikke bli noe i tillegg utover det du betaler i nettbutikken.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:54   #20
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Flott, da må jeg inn og kikke mere

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no