Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Baby big foot

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 20:58   #1
Pimpernell
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 7
Pimpernell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Baby big foot

Leter etter vinterstøvler til lillegutt på 1 år som skal begynne i barnehage. Har nå oppdaget at han har brede føtter med høye vrister og har problemer med å finne sko som passer... Noen anbefalinger? Han går ikke enda, så sålene bør ikke være for stive og støvlene bør selvsagt også være vanntette og varme også.

Pimpernell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:05   #2
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baby big foot

Kavat sine sko er ganske brede, og veldig gode. Verd å prøve.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:16   #3
Pimpernell
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 7
Pimpernell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Baby big foot

Takk! Prøvde faktisk en Kavat i dag (de hadde bare en jentevariant og det går jo ikke) og det var den eneste skoen vi fikk på foten. Men sålen virket veldig stiv... -Ser på nettsiden deres at de har flere varianter, så skal prøve igjen!

Pimpernell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:17   #4
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baby big foot

Veldig god kvalitet på Kavat sine sko.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:18   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Baby big foot

Sålen er stiv, men skoen er stødig, varm, vanntett og veldig god. Jeg har hatt den til begge guttene mine, som har hatt svære, brede føtter og høye vrister. Anbefales.

  Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:20   #6
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baby big foot

Viking har vi god erfaring med til brede føtter med høy vrist.
Det er eneste typen vintertøvler pompen har hatt. Han får ikke plass i noen andre. Det blir bare veldig trangt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:21   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baby big foot

Skofus synes jeg var god på sånne føtter. Ikke de som er mest vanntett, men ellers var vi veldig fornøyd.

Om han ikke går kan jo Stonz eller reimasokker være et vell så godt alternativ ihvertfall den første stunden.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:25   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby big foot

Hiawata hadde også høy vrist, og Kavat var det vi brukte også. Til ettårigene syns jeg alle vinterskoene er stive, de er jo så korte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:29   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baby big foot

Det var en av grunnene til at vi likte skofus. Min hadde lang fot i tillegg til brei og høy, så han måtte ha str24 når han var litt over 1år. Men skofus ble fort slaskete i skaftet, og derfor en del mykere. Ikke like bra når de blir større, men som de første skoene synes jeg det var greit.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:50   #10
Pimpernell
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 7
Pimpernell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Baby big foot

Takk! Da har jeg med liste til neste butikkrunde! Kavatskoene så jo veldig tøffe ut, og ja de fleste skoene er jo litt stive når de er så små. Prøvde et par Viking som ikke passet, men de kan jo ha flere modeller.

Pimpernell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 14:49   #11
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Baby big foot

Jeg ville gått for Stonz jeg... Da har han mye mer beveglighet og mye lettere å gå ute enn med sko.... Jeg frøkna mi løp rundt mens vennene satt eller stod rett opp og ned

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
vinterstøvler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no