Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 22:46   #61
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

For et par dager siden rørte jeg gjærdeig til julebrød og malte mandler til kransekake i en KitchenAid Artisan. Den er absolutt en god kjøkkenmaskin, og det ser ikke ut til at man savner motorkraft hva man enn bruker den til. Solid og ikke for stor. Jeg tipper man fint kan bake to brød i den uten problem, og er en glede å bruke.

Den merkbare fordelen med de større maskinene som Kenwood og Assistent er ikke så mye wattene i motoren, men bollestørrelsen. De takler større deiger. Selv liker jeg den store bollen til Assistent med hevelokk, når man lager 3-4 brød i slengen. Jeg er nok ikke helt enig i alt forbrukertestene bemerker seg nå de sammenligner disse maskinene, de er ofte ikke en gang best i testene.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:26   #62
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Kenwood Major Titanium 1500Watt er på tilbud hos Jernia og Komplett denne uka! Så da er julegave til mannen i boks

Jeg har også bestilt denne på Komplett. Julegave fra foreldre og svigerforeldre. Gleder meg til å få den i hus!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no