Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skifte støpsel på lampe selv

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 17:15   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Skifte støpsel på lampe selv

Nå må jeg høre med ekspertene igjen, for jeg ble plutselig veldig usikker.
Vi har kjøpt noen lampetter som skal henge i stuevinduet, men de har jo selvfølgelig sånn sukkerbit-greie i stedenfor støpsel. Det har vi overhodet ikke i stua uansett, så jeg tok meg en tiur til Maxbo for å kjøpe støpsel. Men det eneste de hadde der var sånne store runde ujordet greier, stemmer det at det er det eneste man får tak i av støpsel?
Kan jeg få tak i sånne smale støpsler noe sted, eller i det minste jordet støpsel så vi kan bruke den skjøteledningen vi hadde tenkt, og enda viktigere, er det lov å skifte sånt selv eller går hele den gode planen min om bedre lys i stua i vasken pga manglende opplegg til sånne typer lamper?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 17:32   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifte støpsel på lampe selv

Du går tak i lampettledninger, som nok er det du skal ha, på de fleste lampebutikker. Evt. Clas eller Biltema.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 17:45   #3
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skifte støpsel på lampe selv

Ahh, takk.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 19:20   #4
natedrake
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 3
natedrake har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Skifte støpsel på lampe selv

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå må jeg høre med ekspertene igjen, for jeg ble plutselig veldig usikker.
Vi har kjøpt noen lampetter som skal henge i stuevinduet, men de har jo selvfølgelig sånn sukkerbit-greie i stedenfor støpsel. Det har vi overhodet ikke i stua uansett, så jeg tok meg en tiur til Maxbo for å kjøpe støpsel. Men det eneste de hadde der var sånne store runde ujordet greier, stemmer det at det er det eneste man får tak i av støpsel?
Kan jeg få tak i sånne smale støpsler noe sted, eller i det minste jordet støpsel så vi kan bruke den skjøteledningen vi hadde tenkt, og enda viktigere, er det lov å skifte sånt selv eller går hele den gode planen min om bedre lys i stua i vasken pga manglende opplegg til sånne typer lamper?

de tynne stopslene du ser etter er det vanseklig aa faa tak i. jeg bor paa majorstua og har hatt en lampe reparert paa butikk i gata. de selger saanne stopsler der. 35 kr, og de har baade hvite og sorte, saanne enkle tynne stopsler ) de gjor jobben for deg ogsaa om du spor pent www.lysforum.no

natedrake er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no