Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-17, 10:41   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Vi har vært i Hellas de siste seks somrene eller så. Vi burde sikkert reist et annet sted denne sommeren, men vi klarer liksom ikke se for oss at det blir helt sommer uten Hellas.

Vi har vært tre ganger på øyhopping i Cykladene (Naxos, Santorini, Amorgos, Koufonisi, Donoussa, Mykonos, Paros og Antiparos). Ellers har vi vært på Kreta (Platanias), Skiathos, Karphatos og i Parga.

Vi var fornøyde med alle stedene (kanskje med unntak av Platanias) da vi var der, men er redd vi har blitt fryktelig borskjemte i forhold til strender og slikt etter øyhoppingen, og er redd det ikke blir helt det samme å dra tilbake til noe annet enn Cykladene. Det er så vidt jeg kan bedømme uaktuelt i år fordi jeg har vondt i ryggen og ikke orker lange båtturer og mye venting. Jeg trenger et sted det er enkelt å komme seg til. Sånn sett er både Skiathos og Karphatos innafor, men de gangene vi var der bodde vi slik at vi måtte kjøre buss til de strendene som var aktuelle. Jeg er så kravstor at jeg må ha en fantastisk strand i gangavstand til hotellet. Det trenger dog ikke være fasiliteter som solsenger og parasoller på stranda. Det bør være noen valgmuligheter i forhold til spisesteder i nærheten av der vi bor, men trenger ikke være shoppingmuligheter eller noe utover det.

Vi har mulighet til å være borte mellom 7 og 14 dager.

Vil veldig gjerne ha tips!

(Og skulle du ha tips om et helt annet fantastisk reisemål i Europa som oppfyller alle kravene bortsett fra å være gresk, kan det hende jeg lar meg påvirke ... )

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 12:07   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

I Hellas har jeg sett på Peloponnes. En time med buss, 100m til 250m til strender.
http://www.apollo.no/reiser/europa/h...nnes/kardamili

Alghero, Sardinia, Italia. 8 km fra flyplass til hotell, og bare å krysse veien for veldig fin strand.
http://www.tui.no/feriereiser/italia...103%20%2000000

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:16   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Halkidiki har stått på listen min i årevis, men så blir det bare aldri.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:25   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Megali Ammos, Skiathos, hotell Galini, 400 meter fra stranden, har vi likt oss godt på.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:47   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Har du ikke vært på Chios? Da er det jammen meg på tide. De har fine venezianske landsbyer og er stor og har fine badestrender og mat og turområder og og og

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:58   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Min hellaserfaring er begrenset. Jeg har kun vært i Hellas en gang. Men jeg ELSKET Votsalakia (Samos). Hotellet (Alexandra) lå like over veien fra stranden, og hadde både basseng og stoler/parasoller. Det var ingen restaurant på hotellet, men en haug med tavernaer/restauranter like ved hotellet, samt minimarked(er). Mat var aldri noe problem å få tak i for å si det sånn. Rolig og fint, perfekt for barnefamilier og de/oss som reiser på ferie for å slappe av, og ikke for å feste. Vi har veldig lyst til å dra tilbake.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 15:45   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

I Hellas har jeg sett på Peloponnes. En time med buss, 100m til 250m til strender.
http://www.apollo.no/reiser/europa/h...nnes/kardamili

Alghero, Sardinia, Italia. 8 km fra flyplass til hotell, og bare å krysse veien for veldig fin strand.
http://www.tui.no/feriereiser/italia...103%20%2000000

Takk! Jeg har vært i Alghero. Likte meg for så vidt godt der, men det er jo ikke helt Hellas, da. Peloponnes er jeg også nysgjerrig på, men lurer på hvor varmt det er der i forhold til på øyene i begynnelsen av august?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Halkidiki har stått på listen min i årevis, men så blir det bare aldri.

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Megali Ammos, Skiathos, hotell Galini, 400 meter fra stranden, har vi likt oss godt på.

Det kan være aktuelt. Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Har du ikke vært på Chios? Da er det jammen meg på tide. De har fine venezianske landsbyer og er stor og har fine badestrender og mat og turområder og og og

Hvordan kommer man seg til Chios nå, da? Det går vel ikke direktefly lenger, eller?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Min hellaserfaring er begrenset. Jeg har kun vært i Hellas en gang. Men jeg ELSKET Votsalakia (Samos). Hotellet (Alexandra) lå like over veien fra stranden, og hadde både basseng og stoler/parasoller. Det var ingen restaurant på hotellet, men en haug med tavernaer/restauranter like ved hotellet, samt minimarked(er). Mat var aldri noe problem å få tak i for å si det sånn. Rolig og fint, perfekt for barnefamilier og de/oss som reiser på ferie for å slappe av, og ikke for å feste. Vi har veldig lyst til å dra tilbake.

Takk! Samos bestilte vi tur til for nærmere 20 år siden, men booket om i siste liten på grunn av skogbrannen som herjet der. Den står jo for så vidt fortsatt på lista mi.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 17:11   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

(...)
Hvordan kommer man seg til Chios nå, da? Det går vel ikke direktefly lenger, eller?
(...)

Det har jeg ingen peiling på etter at Lilleput ble avviklet og Apollo ikke ser ut til å ha videreført Chioskonseptet. Sorry.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 17:17   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Ja, Chios Tror kanskje man må fly til Lesvos og båt derifra.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 17:43   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Jeg har samme opplevelse av Samos som Fibi, samme hotell også. Men stranden er kanskje ikke på det nivået du ønsker. Mye stein. Men jeg elsker at byen var så liten, få turister og rolig stemning. Vi leide bil av hotellet og kjørte både til Pythagoras sin grotte og alle byene på øya. Mange fine strender ellers på øyen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 22:49   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Jeg har trua på Peloponnes, men har ikke vært der. Men jeg drømmer om Voidokilia-stranda.



Kortreist Kyklade-tips: Sifnos. Med hurtigbåt tar det bare to og en halv time fra Pireus. Fin og variert øy! Og rett ved siden av ligger søte, fredelige lille Serifos. Dramatiske og geologisk-merkelige Milos er heller ikke langt unna. Just sayin’.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 00:22   #12
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Hvilke strender på Karpathos vil du bo ved? Du kan f.eks bo i Lefkos eller Amoopii. Man må jo ikke bo i Pigadia. :elskerKarpathos:

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 12:04   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Jeg er fristet til å kaste alle andre ideer og hoppe på alt Toffskij foreslår. Det har jo vist seg tidligere at det har vært lurt!

Men mulig det blir Karpathos igjen. Forrige gang vi var der bodde vi i Pigadia, men tok bussen til Amoopi eller en annen strand hver dag. Om det blir Karpathos nå, tipper jeg vi heller bor i Lefkos. Vi ender nok opp med å bare være borte en uke, så går nok det helt fint.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 12:43   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Zakynthos.Bodde en herlig plass med kort gåavstand til alt og flott strand når størstetulla var baby. Ikke sikkert det er like fint der fortsatt, men der ser en jo lett på kart. Kan helt sikkert klare å finne igjen hotellet og hvor vi var om jeg leter litt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 13:38   #15
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Jeg støtter forslaget om Sifnos.

Jeg likte også godt Votsalakia på Samos, når jeg tenker meg om.

Hellas, ass!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:04   #16
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

En litt annerledes taverna i Votsalakia med nydelig lun gresk salat:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:28   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Takk for tips! Det ser fint ut på Samos, altså.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:31   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Elisabet: Du har sikkert vært et annet sted på Zakynthos enn eldstesønnen. Han frarådet oss sterkt å besøke øya etter at han var der for to år siden. Høy partyfaktor, påsto han?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:38   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Elisabet: Du har sikkert vært et annet sted på Zakynthos enn eldstesønnen. Han frarådet oss sterkt å besøke øya etter at han var der for to år siden. Høy partyfaktor, påsto han?

Det er flere steder på Zakynthos men jeg husker ikke hva stedet het som vi var. Vi reiste nå i høysesong og med små barn og ikke noe party. Var litt vei å gå til restauranter også. Nydelig strand. Zakynthos blir nok litt som Kos (somj jeg også forøvrig elsket å dra med unger til visse plasser). Tigaki blant annet. Noen deler av øya er fest og andre ikke. Tigaki på Kis kan jeg stå for ennå, men husker ikke hvor fin strand det er der, men mener den er bra. Zakynthos et 14 år siden jeg var, så kan jo ha forandret seg der vi var også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:39   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Ja, det avhenger sikkert av hvor på øya man bor. Jeg husker ikke hvor sønnen var heller.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no