Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-17, 22:04   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

https://www.moolo.no/tilbud

Flere fristende tilbud her
Om noen har sikla på den Molly veska fra Dixie blant annet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 00:41   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Ny veske til meg. Molly i burned tan. Veldig glad i den dixievesken jeg har fra før, en ganske liten og lett hverdagsveske.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 13:55   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Jeg fikk Molly i burned tan til bursdagen i mai av mann og barn. Elsker den!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 16:47   #4
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Takk for tips! Ble Molly burned tan på meg også, men har ikke fikk noen bekreftelsesmail. Litt rart...

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 18:33   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Den kommer ikke før en god stund. Jeg fikk min for et par timer siden, bestilte i natt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 18:36   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Eg kjøpte Molly burned tan for julegavepengar i vinter og er skikkelig fornøgd.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 18:45   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Lurer på Molly eller bare den som heter veske.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 19:21   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Den 1656 mener du? Veldig fin. Jeg har kay fra før som er lik 1656 bare mindre, og lurte et øyeblikk på å kjøpe den og. Ser at Molly i burned tan er utsolgt nå. Gleder meg til den kommer. Noen som vet noe om leveringstid?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 19:54   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Jeg kjøpte den siste Molly buned tan. Og så kjøpte jeg en svart Kay ... Det ble jo ikke så ille totalt for to vesker! 2148,-

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 21:10   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Jeg kjøpte Molly i vinter etter å ha spurt her inne. Jeg er veldig fornøyd. Stor med masse plass, men ikke så ruvende når den ikke er full.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 23:19   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Jeg må trekke tilbake det jeg sa om at jeg hadde fått ordrebekreftelse i dag. Det jeg fikk var en spørreundersøkelse om hvordan jeg syntes det var å handle med klarna. Men det stod iallfall da jeg bestilte at den ville komme etter en stund og ikke med en gang.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 23:58   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

jeg fikk min ordrebekreftelse med en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 00:12   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Valnøtt var dessverre ikke på salg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:23   #14
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Ordrebekreftelsen min ble sortert vekk som "uønsket".

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:33   #15
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Det ble en Molly desert sand på meg, har sikla på den lenge. Takk for tips! Fikk ordrebekreftelsen med en gang.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:11   #16
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Ordrebekreftelsen gikk i spamfilteret til Gmail. Håper de sender vesken fort, for jeg gleder meg til å få den.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:26   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Hey, der var den jammen hos meg og. I søppelposten, altså.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 08:12   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

kay: er den ok størrelse? Hva får man plass i i en veske som er 28x25 cm, mon tro? (Dårlig på visualisering)

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 09:24   #19
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Jeg har plass til lommebok, solbriller, nøkler, og ellers litt andre småting. I går stappet jeg også nedi en eske med hårfarge, det var det ikke plass til. Usikker på om jeg hadde hatt plass til vannflaske i tillegg til lommeboka, hadde kanskje fått det til med litt tetris. For meg et det helt perfekt størrelse, og etter å ha gått uten veske omtrent hele mitt liv, med noen spede forsøk i ny og ne og i spesielle anledninger, går jeg nå med veske hele tiden.

Mollyen min kom i går, og for meg er det en for tung veske som jeg fått vondt i nakke/skuldre hvis jeg går med den lenge, så den får jeg nok bare brukt når jeg ikke skal gå noe særlig. Til og fra jobb, f.eks

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 15:53   #20
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersalgtips (blant annet Molly veske..!)

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

kay: er den ok størrelse? Hva får man plass i i en veske som er 28x25 cm, mon tro? (Dårlig på visualisering)

Eit A4-ark er ca. 21x30, det er min målestokk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no