Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Proteinpulver - smoothies

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-13, 17:15   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Proteinpulver - smoothies

Jeg funderer på om jeg skal kjøpe proteinpulver for å bruke i smoothies. Jeg prøver å legge om kostholdet til å inneholde mer protein og lavere inntak av kalorier slik at jeg går ned i vekt.
Problemet er at det er så fryktelig mye å velge mellom.
Hva anbefales?
Trenger også tips til gode og mettende smoothies.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 18:06   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

For meg funker det dårlig å drikke kalorier. Jeg føler meg rett og slett ikke mett etterpå. Jeg klarer meg bedre i lengden på et kaloriunderskudd der jeg får flere små måltid der jeg har mye av det som har lavt kaloriinnhold og mindre av det som er kaloririkt. Du kan få mye mat på tallerkenen dersom du pøser på med grønnsaker og proteiner med lite fett.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 18:59   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

Jeg er velsig gla i smoothie så hadde lyst å prøve å finne noen oppskrifter som er sunne. Tenkte også å bruke proteinpulveret ihjemmlaget barer for å ha med på tur.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 19:38   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

Jeg spiser smoothie med grønnsaker og proteinpulver nesten hver morgen, og er mett i timevis etterpå.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 20:18   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

Hva slags proteinpulver bruker du Mrs Longbottom?
Har du prøvd forskjellige?
Kanskje du har oppskrift du vil dele?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 20:36   #6
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

Jeg pleier å bruke whey 80 fra gymgrossisten, den som er naturell. Inneholder ikke noe kunstig søtningsmiddel eller smak. Jeg lager ofte en smoothie med en neve spinat, en liten bukett brokkoli, tre-fire skiver agurk, litt banan, og frosne jordbær og blåbær. I tillegg har jeg i litt limejuice, eller en bit ingefær. Blender til det er helt smooth, og har så i progeinpulver og fibertilskudd og blender kjapt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 20:52   #7
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Proteinpulver - smoothies

Takk for oppskrift på smoothie!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no