Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-15, 22:08   #101
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Jeg vet ikke. Mannen er foreløpig arbeidsledig, så det blir uansett lavbudsjett. Om han får seg jobb og fri hadde Hellas vært fint.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 22:23   #102
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

For meg er det ferie å gjøre noe annet enn vanlig hverdag og jobb, rett og slett. Jeg kaller også den/de ukene jeg er hjemme om sommeren for ferie. Det eneste jeg vet om vår ferie til sommeren, er at den ikke må koste så mye. :sparer: Antar det blir en tur på familiehytte, litt besøk av venner og familie hos oss og litt gjenbesøk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 23:16   #103
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi vet ikke hva vi skal. Usikkerheten kommer i hovesak på grunn av økonomien (vi mangler siste regningen etter "noe" endringer på det elektriske anlegget i kjelleren og vi har konfirmant til våren og er også usikre på hva det blir å koste, så vi vet rett og slett ikke hvor mye penger vi har)

... Men har noen tanker!

1) Reise med Statsraad Lemkul eller Christian Radrich. Har vært noe jeg har tenkt på i flere år og i 2016 fyller yngste 12 som er aldersgrensen for medseilere.
2) Hellas. Ønsker å gå i Percy Jacksons fotspor (må også innrømme at prisnivået i Helles frister oss voksne)
3) Besøke søsteren min
4) En ukes ridetur i Jotunheimen (arrangert tur)

Hvis jeg kunne velge helt fritt er det å besøke søsteren min jeg ønsker mest, da.

Arrangert ridetur står høyt på min ønskeliste. Problemet er at det bare står på min ønskeliste.

Det eneste jeg er sikker på er at vi skal bruke mindre penger i år enn i fjor da vi bygget veranda, kjøpte utemøbler og dro på biltur x 2 i Norge + 2 ukers chartersyden. Vi planlegger vel noe annet enn charter i hvertfall. Muligens kjøretur først til famlie på østlandet og så videre til Tyskland. Det tiltaler mannen. Jeg er litt usikker på det med tyskland må jeg innrømme, men tur er tur.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 13:40   #104
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Hvis vi blir friske nok skal vi til Karpathos.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 23:37   #105
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Det blir Portugal på oss. Vi har billetter til og fra Lisboa og så blir det feriehus på Algarvekysten først tenker jeg og noen dager i Lisboa til slutt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 00:12   #106
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Har ingen konkrete planer enda. Skal bygge garasje og har konfirmant, så må se det litt ann. Jentene skal til varmere strøk med pappaen sin, så det er mulig at min ferie med dem blir til Voss på familiebesøk og for å prøve/justere bunadenden eldste skal få til konfirmasjonen

Jeg og Min andre halvdel er lystne på en voksen-tur på cruise, men har ikke bestilt noe. Vi har nettop vært i London, og skal til Barcelona i februar, så vi må se om vi vil prioritere dyr alenetur...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 03:41   #107
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Ingen anelse... Vet ikke hvilket land jeg kommer til å bo i engang.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 09:57   #108
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Her blir det visst litt båtferie. Er det nok penger sender jeg nok mann og barn en tur på besøk til den gamle mora hans. Da vil jeg heller være hjemme og nyte freden og roen og kanskje det fine været på verandaen.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 11:39   #109
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Ja, det er ikke vanskelig.
Vi pleier å ha en uke, siste uka før skolestart. I år blir det to netter på hotell ved Hunderfossen og 5 dager på hytta.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 15:10   #110
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så deilig! Jeg lurte på om dere skulle reise i år.

Det gjorde vi og. Kom hjem fra Tenerife på søndag

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 15:20   #111
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Ferien er i boks, og har vært det en stund Vi skal 3 uker til Kreta De to første skal vi på et stort, fint og barnevennlig hotell. De to ukene skal også en venninne og sønnen hennes være med, det blir veldig hyggelig Ungene gleder seg veldig - flotte, store basseng og barneklubb for forskjellige aldre. Jeg gleder meg til at det er treningsopplegg der, er egentlig ikke så veldig glad i sånne resort-type-hoteller. Siste uken blir det bare vi på et lite, koselig og enkelt hotell

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 15:33   #112
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.987
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Planen var interrail med fokus på Sør-Tyskland, Frankrike og Italia. Men da må jeg finne meg en jobb først. Fordelen med interrail er at vi ikke trenger å bestille på forhånd.

Snuppa skal spille Norway Cup i år, men det er i gangavstand hjemmefra, så det kan vel knapt inkluderes i ferieplanene. Men det legger føringer på når den øvrige ferien kan gjennomføres.

Vi skal til New York i høstferien (vi giftet oss i NY høsten 2006). Flybilletten er bestilt og betalt, så det gjennomføres uansett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 16:37   #113
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Jeg har sett endel på hus i Danmark de siste dagene. Kanskje det blir det. Men først og fremst hadde det vært fint om mannen fikk seg en jobb snart. Og da er det jo ikke sikkert vi kan dra på noe ferie til sommeren.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-15, 20:00   #114
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Vi skal tilbake til Japan! Og være der en måned i sommer. Hva vi skal gjøre der har vi derimot ikke helt bestemt

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 00:25   #115
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Tre netter i Abra Havn booket, kjører ned via Bergen og Stavanger. Planen videre er båt Sandefjord-Strømstad og så leie hytte en uke.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 14:22   #116
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Aner ikke ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 15:16   #117
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Nå er flybiletter til en uke i New York kjøpt. Reiser med to barn på 4 og 9år.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 15:32   #118
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nå er flybiletter til en uke i New York kjøpt. Reiser med to barn på 4 og 9år.

Hvor mye ca måtte dere ut med?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 21:19   #119
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Vet ikke enda. Har lyst til å besøke familie i USA, men 3 uker i Orlando, cruise og nytt kjøkken i sommer har gjort sitt innhogg i feriekonto...

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 22:32   #120
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?

Ingen planer. Jeg håper ikke fotballaget skal på Norways cup. Hadde vi visst det hvis de er påmeldt? Det passer så dårlig med når jeg kan ha ferie.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no