Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 15:34   #81
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Meg får man tusenvis av treff på når man googler navnet mitt, og det som ikke peker til meg, peker til en slektning.
Det er stort sett til hjemmesiden til poden, noe student-ting og andre kjedelige ting.
Ikke noe spennende.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:27   #82
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg synes nesten det er litt skummelt med folk man ikke får opp treff på overhodet jeg. Hvordan lever de liksom.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:32   #83
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg synes nesten det er litt skummelt med folk man ikke får opp treff på overhodet jeg. Hvordan lever de liksom.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:42   #84
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Jeg får opp tre treff på meg selv. Helt uskyldige greier, selvsagt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:44   #85
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Innimellom er det veldig kjekt å være den eneste i Norge med mitt navn...

Så får jeg i det minste ikke skylda for mer enn hva jeg fortjener om jeg blir googlet...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:58   #86
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Tydligvis har de sterke blekemidlene sivet inn i hjernen!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:40   #87
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Nå måtte jeg sjekke meg selv.
De treffene som kom opp var via jobben (hvor de er så snille og ha bilde av de ansatte også...)
og min fiskehistorie.
En historie som gjorde at jeg vant valgfritt fiskeutstyr for 200,-
(stanga jeg valgte til meg er innpkket enda, og de burde tatt hintet når historien handlet om min første fisk som jeg fikk når jeg var 17 år. Og med en snoopystang jeg fikk når jeg var 5 år og aldri hadde brukt før.......)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:20   #88
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Jeg får ikke et eneste treff, jeg. Og jeg er alene om navnet mitt også, så jeg har ikke engang en navnebror som jeg kan forveksles med.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 06:43   #89
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Nå prøvde jeg å google navnet til en god venninne, for jeg kunne ikke for mitt bare liv huske når hun har bursdag, bare at det er i disse dager. Fikk kun opp en avisartikkel, men jeg fant henne på et gammelt skattesøk. Med fødselsdato. Jeg er reddet. :Puh:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:47   #90
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

OK, det er bare det at jeg får så mange treff på meg selv, og jeg er ingen offentlig person.

Har spilt fotball på bedriftsidrettslag, der kommer det mange treff, pluss om studier.

Har selvfølgelig ikke tenkt på pikenavn og sånt. Ettersom det er flere av dere som frekventerer dette foraet, og som jeg oppfatter som både oppegående og intelligente som det ikke finnes treff på så er skepsisen min ubegrunnet.

Utrolig kronglete setning.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no