Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Knollbegonia

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 22:56   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Knollbegonia

Noen som vet når man skal ta dem inn? De står så kjempeflotte og fulle i blomster ute i hagen. Nå er det meldt fare for frost til helgen, er det da på tide å ta dem inn? Har lyst å prøve å få de til å blomstre igjen til neste år....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:02   #2
hadi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 68
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Knollbegonia

Svigermor har planer om å ta inn sine i morgen. Selv har jeg ti tommeltotter når det gjelder planter, så jeg har aldri prøvd dette.

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:20   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knollbegonia

Jeg var litt kjapp med å ta mine ut av drivhuset i våres, og etter en frostnatt eller to visnet de. Men de døde ikke, for etter noen dager ble det på nytt liv i knollene. Så knollene tåler nok en frostnatt eller to, de fryser ikke bare fordi det er minusgrader i lufta en natt. Men jeg ville ikke ventet mange dagene før jeg tok dem inn nå. Best å være på den sikre siden.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no