Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

15-åringen trenger synsehjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken skal vi bestille
Lang lyserosa 19 25,00%
Lang mørkerosa 42 55,26%
Kort hvit 15 19,74%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 21:17   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

15-åringen trenger synsehjelp! -Oppdatert med bilde

Ballkjoletrøbbelet fortsetter.
Jeg har hatt med meg 3 15-åringer på jakt i dag, og det var troféløst på alle sammen. Så nå blir det ebay. Men frøkna trenger hjelp, og jeg er dårlig hjelp siden jeg egentlig ikke synes noen av kjolene er fine

Hun har mest lyst på lang kjole. Men så er det visst sånn at bare de kule jentene bruker lang kjole, og at hun som ikke er populær vil bli sett dumt på og føle seg teit med lang. Så derfor er hun usikker. Jeg synes jo selvsagt hun skal gjøre som hun vil...

Men her er alternativene:
1.


2.


3.


Sist redigert av Snippa : 01-02-12 kl 19:33. Årsak: Tatt bort bildeinfo
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:19   #2
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Klart hun skal ha lang hvis hun ønsker seg det! Jeg syns den mørkerosa var finest!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:20   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Beklager, men jeg klarer ikke helt å se at noen av dem passer til en 15-åring. Rent bortsett fra det, synes jeg den mørke var finest. De andre ble for søte.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)

Sist redigert av celebelen : 18-11-11 kl 21:30. Årsak: feil farge
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:20   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg stemte også for mørkerosa.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:21   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Stemte her også jeg . På den hvite. Grunnen til det er at jeg synes den egner seg best for en i den alderen, synes den var litt søt og ganske enkel. De andre to ble for mye Askepott for meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:22   #6
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nr.2 synes jeg var lekker.


Kan du få jenta di til å komme hit en tur? Husets 15åring nekter å ha lang kjole, ned til knærne er visst også langt. Alle ballkjoler skal visst gå midt på låret.
Hun er så lekker i side kjoler, men synes tydelig ikke det selv.
Det er da så langt den største utfordringen vi har hatt med henne.
Og utfordringen er jo kun at mor mener noe annet, for hun er jo flott i kjolene sine.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:22   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Syns de var fine alle tre. Hun skal seff ta den hun vil ha. Skal folk som ikke en gang er vennene hennes (?!?) bestemme hva hun skal ha på!?!

Jeg stemte likevel på hvit, fordi den er mye lettere å bevege seg i, så jeg tror man kan ha vel så gøy i den når man ikke må ta hensyn til skjørtene hele tiden.

Men hun skal jo ikke la MEG bestemme heller

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:24   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Oki, vi kan bytte, Kreps Men enig i at kjoler ofte skal være altfor korte.

Celeben: tror ikke 10. klassinger er enige med deg -de skal være Askepott, og er helt amerikaniserte i skoleballtankegangen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:25   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Bare de kule jentene har lang kjole? Verden er gal.

Bortsett fra det - kjole nr. 2.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:26   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg synes det er vanskelig å stemme uten å vite hvordan hun ser ut. Er hun mørk eller lys liksom.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:28   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg synes det er vanskelig å stemme uten å vite hvordan hun ser ut. Er hun mørk eller lys liksom.

Tja. Hun er lita -type ca 1.60, veldig tynn, lys i huden men håret er for tida farget brunt med rødskjær.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:29   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Wow. Gaar de med saanne kjoler paa ball i den alderen? Det ble vel mye prinsessekjole for min smak, som om de ikke helt har vokst ut av kle-seg-ut-kjoler fra Disney og ikke inn i det jeg ville hatt som gallakjole som mer voksen. Av de to lange, var nr. 2 bedre fordi den var mindre struttende, men jeg hadde heller sett for meg noe som var hakket mindre prinsesse og mer ung dame/moderne. F.eks. denne fra Asos (de har mange - kun ment som et eksempel).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:33   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Celeben: tror ikke 10. klassinger er enige med deg -de skal være Askepott, og er helt amerikaniserte i skoleballtankegangen.

Jeg begynner å bli gammel.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:34   #14
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg begynner å bli gammel.

Me too!! Og jeg som trodde jeg holdt meg ung gjennom aa titte paa kjolene til fotballfruen en gang i blant. Hun er visst for gammel hun, ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:34   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Wow. Gaar de med saanne kjoler paa ball i den alderen? Det ble vel mye prinsessekjole for min smak, som om de ikke helt har vokst ut av kle-seg-ut-kjoler fra Disney og ikke inn i det jeg ville hatt som gallakjole som mer voksen. .

For meg og Tro meg, vi har vært innom alt som er fra Akersgata og nedover, via Steen og Strøm, Glassmagasinet, alle kjedebutikkene, Morgan, Oasis, Byporten, Oslo City og alt som er av innvandrerbutikker og rare småbutikker i sentrum -jeg fikk henne ikke til å prøve noe som ikke kunne gått inn i en hvilken som helst Disney-tegnefilm...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:37   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Disse jentene (skoleballbilde saa vidt jeg skjönner) har ogsaa mer "vanlige" kjoler, ikke saa prinsesse: http://www.google.de/imgres?imgurl=h...t:429,r:12,s:0

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:39   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Tja. Hun er lita -type ca 1.60, veldig tynn, lys i huden men håret er for tida farget brunt med rødskjær.

Da tror jeg den øverste. Man skal være ganske mørk for å klare den mellomste er min mening. Den siste går også bra.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:40   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nummer to. Femtenårngen her har kjøpt lang, ikke så vid nede som de to lange du viser og grønnblå. Nå jaktes dt på sko.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:40   #19
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

nr2

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:41   #20
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

For meg og Tro meg, vi har vært innom alt som er fra Akersgata og nedover, via Steen og Strøm, Glassmagasinet, alle kjedebutikkene, Morgan, Oasis, Byporten, Oslo City og alt som er av innvandrerbutikker og rare småbutikker i sentrum -jeg fikk henne ikke til å prøve noe som ikke kunne gått inn i en hvilken som helst Disney-tegnefilm...

Celine i Lillestrøm har også ballkjoler. 11 år til, så må vel jeg også dit...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no