Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har ungdomsskoleguttene på seg på skoleball?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 22:35   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har ungdomsskoleguttene på seg på skoleball

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Eldsten har hatt dress i 8. og 9. klasse. Grå det første året, og sort det neste. Regner med at det blir dress nå i år også. Tipser om dresser fra Pascal, som har greit snitt, ikke har skrekkelig pris, og som går ganske langt ned i str. Tror de starter på 140 eller 146.

Takk for tips. Små størrelser er ikke så nødvendig for oss, vi kom faktisk akkurat frem til at han antagelig kan låne dress av faren sin, før den også, som skoene, blir altfor små.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:46   #22
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har ungdomsskoleguttene på seg på skoleball?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvor selges Pascal?

Jeg har funnet dem på Imitch. De har butikk på senteret her jeg bor, og også på på Harebakken (tror jeg det heter). Finnes sikkert andre steder også. Facebookside: https://www.facebook.com/Pascal-Suit...41311/timeline

Jeg fikk ånden over meg etter å ha lest tråden, så nå er dressene som passet til konfirmasjonen i vår ferdigprøvd. 10-klassingens dress passet fremdeles, men 8. klassingen har jumpet godt opp i størrelse. Der må det bli nydress til jul igjen. Godt jeg har arverekka klar til å ta over stastøyet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:58   #23
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har ungdomsskoleguttene på seg på skoleball?

Her er det pen bukse, skjorte og slips, samt converse, som gjelder.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no