Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-17, 11:00   #181
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Huh? Åja. Jaja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 11:23   #182
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Poenget er jo ikke at Marius gjør noe galt i å være med på fest og at andre dokumenterer det på snap. Det er bare at når han selv lar livet sitt publiseres i kanaler som har mange tusen følgere kan ikke mor samtidig offentlig refse pressen. Det er ikke de som sprer informasjon om ham.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 11:39   #183
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Det er jo ikke sånn at man er forpliktet til å skrive om noe, selv om man er journalist. Så jeg er uenig i det en del av dere skriver. Det hadde fint gått an at han hadde instagram og snap og alt det andre og at pressen likevel lot være å grave i det. Noe jeg tror de stort sett gjør? Jeg synes i hvert fall jeg leser veldig lite om ham, FP er i grunnen min eneste kilde til info om Marius.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 11:43   #184
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo ikke sånn at man er forpliktet til å skrive om noe, selv om man er journalist. Så jeg er uenig i det en del av dere skriver. Det hadde fint gått an at han hadde instagram og snap og alt det andre og at pressen likevel lot være å grave i det. Noe jeg tror de stort sett gjør? Jeg synes i hvert fall jeg leser veldig lite om ham, FP er i grunnen min eneste kilde til info om Marius.

Nettopp! Pressen er ikke den største kilden til informasjon om Marius. Derfor var det åpne brevet fra MM skivebom.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 11:57   #185
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Nettopp! Pressen er ikke den største kilden til informasjon om Marius. Derfor var det åpne brevet fra MM skivebom.

Enig. Jeg har fått vite mer om han i denne tråden enn jeg har fått gjennom pressen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 12:55   #186
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Poenget er jo ikke at Marius gjør noe galt i å være med på fest og at andre dokumenterer det på snap. Det er bare at når han selv lar livet sitt publiseres i kanaler som har mange tusen følgere kan ikke mor samtidig offentlig refse pressen. Det er ikke de som sprer informasjon om ham.

Ja. Han må så klart snappe og instagramme så mye han vil for min del. Men det regnes da som offentlig info. Og skjer det noe spes kan det tenkes at det bevnes i media.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Nettopp! Pressen er ikke den største kilden til informasjon om Marius. Derfor var det åpne brevet fra MM skivebom.

Jau.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 14:24   #187
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg synes at en 20-åring skal få lov til å være aktiv på sosiale medier selv om han er kronprinsessens sønn. Jeg synes absolutt at media har vært varsomme med Marius (står det egentlig så mye om han?), men jeg synes ikke at han skal måtte være en eremitt som nekter folk å ta bilder, filme, etc. på fester han er til stede på. Ja, han er en privilegert ung mann, og det er jo faktisk ingen dødssynd.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 14:52   #188
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Har noen sagt han ikke skal få være aktiv?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 16:03   #189
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg synes at en 20-åring skal få lov til å være aktiv på sosiale medier selv om han er kronprinsessens sønn. Jeg synes absolutt at media har vært varsomme med Marius (står det egentlig så mye om han?), men jeg synes ikke at han skal måtte være en eremitt som nekter folk å ta bilder, filme, etc. på fester han er til stede på. Ja, han er en privilegert ung mann, og det er jo faktisk ingen dødssynd.

Jamen, dette er vel alle enige i? Jeg er kritisk til at mm retter baker for smed. Hun hevder at sønnen bare vil være i fred. Pressen skriverer jo helt konsekvent ikke om den relativt høye sjampis- og sigarføringen hans, det er det han selv som sprer i sosiale medier. Ergo er det et merkverdig trekk å skrive et refsende brev til pressen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 16:13   #190
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jamen, dette er vel alle enige i? Jeg er kritisk til at mm retter baker for smed. Hun hevder at sønnen bare vil være i fred. Pressen skriverer jo helt konsekvent ikke om den relativt høye sjampis- og sigarføringen hans, det er det han selv som sprer i sosiale medier. Ergo er det et merkverdig trekk å skrive et refsende brev til pressen.

Det eneste MM har oppnådd er at folk har blitt mer opptatt av hva hun prøve å skjule for han. Eller noe sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 13:48   #191
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg vet åttåførtiganger mer om lille Marius etter mors til pressen, så hun lyktes ikke akkurat. Det triste er kanskje ikke at det kom fra pressen, men fra FP.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 14:08   #192
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg syens ikke det er trist. Folk snakker om kjendiser. Det er bedre med snakking i krokene enn oppslag i riksmedia?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:08   #193
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Hvem folk da? Det eneste stedet jeg får kjendisprat er i lunsjen om den fordømrade kjendisfarmen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:09   #194
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Folk snakker om Trump.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:15   #195
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Det eneste jeg vet om Marius omtrent er det jeg har lest i denne tråden.
På jobb snakkes det om Trump og Putin, ikke så veldig hyggelig tema, men litt mer relevant.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:57   #196
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Vi snakker ofte om kjendiser på jobb, det er i og for seg sant. Som Drakes nyeste stunt med å love til et fullt O2 at de skulle få igjen billettpengene pga en tabbe i forestillinga. Stakkars folka på billett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 10:02   #197
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg mente selvsagt ikke "alle folk" når jeg skrev "folk".

Hvis jeg ser en kjendis som gjør noe rart/spesielt forteller ihvertfall jeg om slikt til andre jeg kjenner. Eller hvis jeg har møtt noen som er superkjent. Mulig jeg er enestående på det punktet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 10:05   #198
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hvis jeg ser en kjendis som gjør noe rart/spesielt forteller ihvertfall jeg om slikt til andre jeg kjenner. Eller hvis jeg har møtt noen som er superkjent. Mulig jeg er enestående på det punktet.

Jeg og. Jeg kan for eksempel informere om at Mette Marit ikke er spesiellt opptatt av båndtvang.

Det hender også at vi snakker om kjendiser i lunsjen. Sjefen min er rå på info om kongelige - hun er tysk, så det ligger vel i genene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 13:15   #199
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Bor antakelig for langt unna kongelige og kjendiser til at det snakkes om i mine kretser. Folk, dvs folk rundt lunsjbordet, snakker om biler eller hytter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 13:25   #200
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg kjenner jeg elsker jobb en min enda mer nå, vi snakker aldri om kjendiser i lunsjen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no