Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-16, 09:10   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Greide å koke genseren. Hadde Ulvang Rav, men er åpen for andre muligheter også. Noen som har sett noe lignende, som ikke koster altfor mye?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:44   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Eldstejenta har en fra Norheim som er mykere enn Ulvang, men ellers ganske lik. Jeg har av alle tinnen fra verktøybutikken Wurth og elsker den! Den er myk og veldig holdbar og tåler mye. Jeg har hatt den i flere år og brukt den mye og den er like fin. Helt kløfri. Koster 6-700 og finnes i allefall i sort og koksgrå med røde detaljer.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:59   #3
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Jeg har en Bergans Ulriken. G-sport har hatt salg på dem innimellom til 499, fullpris er 899.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 10:42   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Takk for tips. Den Ulriken-genseren så fin ut. Får ta en tur innom sportsbutikker i dag tenker jeg.

Skal til Nord-Norge i sommer ser dere, og der mistenker jeg at den vil bli flittig brukt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 10:56   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Slår er slag for Lanullva sine gensre som ligner på Ulvang Rav, men som er mye mykere og lettere.

Lanullva

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 11:32   #6
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Jeg har Bergans Ulriken, og elsker den.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 12:57   #7
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Her har hele familien Lanullva og er kjempefornøyd med de. Jeg bruker min hele tiden.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 13:08   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Takk for tips om Lanullva, de så fine ut!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 15:59   #9
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Hadde jeg ikke hatt Ulvanggenseren fra før, så hadde jeg kjøpt meg en fra Lanullva, den er så fin!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 16:56   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Intersport har også noen fra eget merke, i fine farger, bl.a en fin blåfarge, og turkis!

Ellers er de fra Lanullva veldig fine, mye fine farger der og.

Jeg har Bergans Ulriken og Ulvang Rav, og kan for skams skyld ikke kjøpe meg enda en synes jeg, men hadde jeg oppdaget en av de andre før den siste jeg kjøpte meg, hadde det blitt en av de.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 17:05   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Skal til Nord-Norge i sommer ser dere, og der mistenker jeg at den vil bli flittig brukt.

Det skal jeg også, men har ikke tenkt å bruke noe sånt

Har ingen tips til deg sånn ellers. Jeg bor nemlig i arva ulljakke etter pappa. Før det en av samme type som du etterlyser som ble kjøpt på Cubus en gang på ungdomsskolen. Kasta den for et par år siden, totalt utbrukt.
Noterer meg tipsene over her.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 17:40   #12
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Jeg har en veldig god en fra Felleskjøpet. Med fleece i halsen og rundt ermene for bedre comfort. Veldig god og rundt 400,-

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 19:14   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Jeg har ullvang rav og Norheim skogmo og har ikke brukt ullvanggenseren etter jeg fikk den fra Norheim. Den er veldig myk og behagelig på.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 20:11   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Slår er slag for Lanullva sine gensre som ligner på Ulvang Rav, men som er mye mykere og lettere.

Lanullva

Helt enig! Mykere ull enn Ulvang og klør ikke.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-16, 23:08   #15
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Klør ikke? Skeptisk.
Jeg elsker ull, men det meste klør.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-16, 23:24   #16
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Klør ikke? Skeptisk.
Jeg elsker ull, men det meste klør.

Det er i alle fall stor forskjell på Ulvang og Lanullva med tanke på kløing. Sistnevnte er bare myk, spesielt etter første vask med Milo. Men, vi reagerer jo forskjellig på ull og jeg hater stikkeull. Ulvang-genseren til mannen stikker, og min Lanullva er bare deilig.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-16, 23:44   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.


Skal til Nord-Norge i sommer ser dere, og der mistenker jeg at den vil bli flittig brukt.

Bare ta med bikini , sommer i nord


Jeg har en ullgenser fra obs til 299. Var i flere farger i høst , lik ullvang genseren

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-16, 23:47   #18
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Klør ikke? Skeptisk.
Jeg elsker ull, men det meste klør.

15-åringen er atopiker og klør av det meste men Lanullva liker hun kjempegodt

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 06:19   #19
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Hvordan er Lanullva i størrelsene?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 16:17   #20
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke akkurat mote, men jeg trenger en ny ullgenser ala Ulvang Rav

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Hvordan er Lanullva i størrelsene?

Buksen tror jeg er liten i størrelsen. Genseren vanlig?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no