Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-17, 15:48   #141
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I likhet med jenter som får intime bilder spredt av seg selv, så syns jeg ikke det er avsenders ansvar at de ikke blir spredt.

Nei, men tar man nakenbilder av seg selv og deler med "gode venner" har man tatt en unødvendig risiko. Jente eller gutt. Det er jeg veldig opptatt av å lære mine barn. Jeg har vondt av de som får nakenbilder av seg spredt, kjendiser også. Men det er dumt og unødvendig å ta bilder av kjønnsorganene sine. (Jeg får aller mest vondt av de som ikke engang visste at bildene ble tatt.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 15:59   #142
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jada, absolutt. Jeg vil bare ikke være med på en "da kan de ha det så godt" eller "De ville sikkert at det skulle bli spredt"-greie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 16:06   #143
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Sånne bilder skal ikke deles videre. Uansett. Punktum finale. Uavhengig av om den avbildede selv har delt bildet først, eller vært klar over at bildet ble tatt. Og den praten må man begynne å ta med dem fra den dagen de oppdager at det er noe som heter kamera.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 17:05   #144
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Ja, jeg syns de omtalte bildene er helt innafor det det er greit å minne om at ikke skal deles eller skrives om, fordi han er ung, ikke en offentlig person, og skal få lov å ha tabbene sine i fred, rett og slett, så lenge det er tabber som ikke skader noen eller der han beriker seg på noens bekostning.

Jeg syns strengt tatt ikke det er greit å beskrive bildene her i tråden heller. Jeg hadde ikke hørt om dem før nylig, og har med vilje latt være å nevne dem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 17:10   #145
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg hadde ikke hørt om dem før nå, så det spres jo på den måten. Noen ting er bedre å tie ihjel.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 17:12   #146
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg hadde ikke hørt om dem før nå, så det spres jo på den måten. Noen ting er bedre å tie ihjel.

Ikke jeg heller, og det er forsåvidt ting jeg ikke hadde trengt å vite heller.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 17:33   #147
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ikke jeg heller, og det er forsåvidt ting jeg ikke hadde trengt å vite heller.

Heller ikke jeg, og nevnte bilder hadde det vært like greit å la være å nevne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 17:47   #148
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, absolutt. Jeg vil bare ikke være med på en "da kan de ha det så godt" eller "De ville sikkert at det skulle bli spredt"-greie.

Jeg mener virkelig ikke dette altså, hverken det ene eller andre. Men jeg mener det er utrolig klønete, spesielt for en i hans posisjon, å ta/dele sånne bilder. Det er rimelig mye fokus på nettvett rundt hans generasjon.

Jeg regnet egentlig med at det kom reaksjoner på at dette egentlig ikke bør deles skriftlig heller, jeg kan fjerne beskrivelsen av bildet. Men poenget mitt er altså at MM og de andre rundt Marius kanskje bør (i enda større grad en de forhåpentligvis allerede gjør, bør ta denne diskusjonen med han og ikke folket)

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:51   #149
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg opplever altså innimellom at ungene mine gjør ting jeg har forklart oppad vegger og nedad stolper at ikke er smart.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:55   #150
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg opplever altså innimellom at ungene mine gjør ting jeg har forklart oppad vegger og nedad stolper at ikke er smart.

Ja, men jeg kan aldri se for meg at jeg hadde tydd til en offentlig forsvarstale likevel.

Og det kan godt hende det var behov for en tilbakemelding til pressen ang. Marius, men jeg kan aldri tenke meg at dette var en god måte å gjøre det på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:57   #151
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg opplever altså innimellom at ungene mine gjør ting jeg har forklart oppad vegger og nedad stolper at ikke er smart.

Hæ? Err'u en dårlig mor, eller?! Det gjør mine barn aldri. Aldri, sier jeg!

(Kanskje det var mors straff til Marius for dårlig skjønn - "Javel, du hører ikke på hva jeg sier. Da skriver jeg et offentlig brev om deg og kaller deg nydelig, skjønn og vakker. Og dessuten sørger jeg for at alle de som ikke snakket om deg før, snakker om deg nå. " )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:05   #152
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

(Kanskje det var mors straff til Marius for dårlig skjønn - "Javel, du hører ikke på hva jeg sier. Da skriver jeg et offentlig brev om deg og kaller deg nydelig, skjønn og vakker. Og dessuten sørger jeg for at alle de som ikke snakket om deg før, snakker om deg nå. " )

Haha! Sånn må det være!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:06   #153
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Det er straff som svir!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:06   #154
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:07   #155
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg opplever altså innimellom at ungene mine gjør ting jeg har forklart oppad vegger og nedad stolper at ikke er smart.

Hæ? Er det ikke bare mine barn som ikke hører på alt foreldrene deres sier?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:08   #156
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hæ? Err'u en dårlig mor, eller?! Det gjør mine barn aldri. Aldri, sier jeg!

(Kanskje det var mors straff til Marius for dårlig skjønn - "Javel, du hører ikke på hva jeg sier. Da skriver jeg et offentlig brev om deg og kaller deg nydelig, skjønn og vakker. Og dessuten sørger jeg for at alle de som ikke snakket om deg før, snakker om deg nå. " )

Eller det er et avtalt spill før å øke antall følgere på instagram. Han har nå 46K, tror det var 42 da mor postet brevet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:10   #157
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hæ? Err'u en dårlig mor, eller?! Det gjør mine barn aldri. Aldri, sier jeg!

(Kanskje det var mors straff til Marius for dårlig skjønn - "Javel, du hører ikke på hva jeg sier. Da skriver jeg et offentlig brev om deg og kaller deg nydelig, skjønn og vakker. Og dessuten sørger jeg for at alle de som ikke snakket om deg før, snakker om deg nå. " )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:35   #158
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Eller det er et avtalt spill før å øke antall følgere på instagram. Han har nå 46K, tror det var 42 da mor postet brevet.

Mulig, mulig. Kanskje dette bare er første ledd i en promoteringskampanje igangsatt av First House? "Hva skjer videre i livet til "lille" Marius? Følg med i den spennende realityserien "Kongehuset". "

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:39   #159
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Mulig, mulig. Kanskje dette bare er første ledd i en promoteringskampanje igangsatt av First House? "Hva skjer videre i livet til "lille" Marius? Følg med i den spennende realityserien "Kongehuset". "

Det skal du ikke se bort fra. Han er tross alt 20 år og må begynne å tjene til livets opphold på egenhånd. Litt starthjelp fra mor og onkel er da helt greit.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:57   #160
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det skal du ikke se bort fra. Han er tross alt 20 år og må begynne å tjene til livets opphold på egenhånd. Litt starthjelp fra mor og onkel er da helt greit.

Ha! Der har vi forklaringen.

Jeg tenker vi gir dem full pott, 5/7 for denne kampanjen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no