Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-09, 11:35   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Cellbes har samme greien Libra.

Crap. Ja ja, men nå har jeg funnet så mye jeg har lyst på der at jeg bare må forsøke lell. Jeg har plukket ut ting jeg ønsker meg for 2.000,- kroner, må bare få hjelp av gubben til å finne ut hva jeg virkelig trenger av dette.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 20:32   #22
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

På en lokal klesbutikk, Lille Ole, hadde de fått inn ett nytt merke. Jeg tror det het La voila. De hadde alt fra str. 38 til over 50. Det var mye som jeg likte veldig godt, men rakk bare å se, ikke prøve. Litt nett i stilen, med noe innsving i livet, sånn at ikke alt så sekkete ut. Og så var det masse smådetaljer på klærne, så de så litt særegne ut. Prisen var noe høy etter min lommebok, men vurderer å handle litt like vel. Er det noen som har prøvd klær derfra, otg kan si noe om erfaring med merket?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 14:28   #23
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Kjøp meg kjole til julebord fra Lindex:

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 14:33   #24
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Oj, denne tråden har jeg ikke sett før nå! Fin tråd! Siste jeg har kjøpt er fra Ellos, og ligger og venter til jeg har født. Jeg er størrelse 48-52, kommer helt an på merke, plagg, osv.





Og støvletter fra Duo Boots (teller det?):

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 16:24   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det jeg ikke liker med Ellos er at jeg ikke får pakkene på posten, men at det må hentes der de har MyPack utlevering - og det er ikke akkurat rett uttafor stuedøra mi. Må jo kjøre rundt halve byen for å komme dit.

Åh er derfor jeg elsker ellos. Uten om at det tar 14 dager fra jeg bestiller og den kanskje er her. Så er det bare å kjøre opp på bunnpris som har åpent 7 til 23 å hente pakken. Mens om jeg må på posten må jeg ned,igjennom sentrum og midt mellom på en idiotplass. blie over 2 mil tur\retur .Til et posthus som vist nok stenger kl 17 hverdag og 18 på torsdag. mot kl.19 der de lå før'

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 17:00   #26
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Kjøp meg kjole til julebord fra Lindex:

Åhå! Den var fiiin!

Er Cellbes normale i str? Jeg er str 50 i bukser og M i resten om vi tenker Zizzi. På KappAhl/HM/Lindex etc varierer jeg fra 48 til 52, alt ettersom.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 17:59   #27
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg bruker merker som Fransa, Soya, noe Zavanna, simply..
Elsket Simple wish da det en gang fantes (b-young sitt eget merke) buksene der var fabelaktige..

Nå er det Veto, Fransa og Soya sitt som gjelder i stor grad.

Bruker 46/48, XL-XXL alt ettersom merke og fasong på klærne.
Ungdomslig stil..
Finner sjeldent eller aldri noe jeg liker i nettbutikker.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 18:08   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Kjøp meg kjole til julebord fra Lindex:

Den tror jeg at jeg må se etter. Men er den veldig kort? Jeg er forresten redd jeg ikke har nok pupp til å putte oppi den utringingen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 18:17   #29
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den tror jeg at jeg må se etter. Men er den veldig kort? Jeg er forresten redd jeg ikke har nok pupp til å putte oppi den utringingen.

Nei, rekker meg (1.73) nesten til knærene.
Nydelig på! Nye penere enn på bildet!

Det var ikke plass til så veldig mye pupp oppi den der altså.
Jeg med cup liten D fyllte den ganske bra.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 12-10-09 kl 18:26.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 18:18   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg er 174, med lange ben. Skal prøves!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:53   #31
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Da har jeg fått klærne som jeg bestilte. Det var egentlig en skuffelse. Beholder kun to bukser og thigts/leggins. Ellers går alt i retur. Størrelsene var rett, men klærne fikk litt for merkelig fasong i store størrelser. Og gensere som jeg trodde var lange, ble ikke lang på meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 23:07   #32
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Da har jeg fått klærne som jeg bestilte. Det var egentlig en skuffelse. Beholder kun to bukser og thigts/leggins. Ellers går alt i retur. Størrelsene var rett, men klærne fikk litt for merkelig fasong i store størrelser. Og gensere som jeg trodde var lange, ble ikke lang på meg.

Å så kjedelig! Jeg går også å venter på litt klær. Bestilte meg en rød kåpe fra Ellos og en kjole fra Laroute eller hva det nå heter.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 13:46   #33
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg forsøker å blåse liv i denne tråden igjen. Jeg synes det er så vanskelig å finne noe fint i store størrelser denne våren/sommeren. Jeg liker best fasongsydde modeller, men alt jeg finner er uformelig og baggy i teltfasong. Eneste jeg har funnet denne sesongen er en fin skjortekjole fra HMs BIB kolleksjon. Den brukes masse, både som kjole og som tunika.

Noen andre som har funnet noe fint?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 14:29   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Fine tråden.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er forresten størrelse 52/54 - litt vanskelig for jeg må ofte velge mellom 50-52 som kan bli litt knapt og 54-56 som ofte blir litt stort.

Samme problemet har jeg. Jeg vingler mellom 46 og 48. 44/46 kan bli smått, og 48/50 kan se ut som en sekk. Det er også ganske frustrerende at jeg har noen plagg i størrelse 44 som passer perfekt, og andre i 50 som faktisk er litt trange.

Ja, også irriterer jeg meg over BiB-avdelingen på HM. (Og XLNT på Kappahl) Alt er jo bare sekker! Ingen fine kjoler slik som i "normalstørrelseavdelingen", blusene er helt rette eller skrår ut, og jeg ser femten kilo tyngre ut i alt sammen. Så jeg har liksom valget mellom "vanlige klær" som kan være litt trange, eller klær fra stor-avdelingen som ser ut som potetsekker tredd over hodet.

Jeg har funnet ut at mange av kjolene fra Container er både fine og kledelige til min figur (ved hjelp av hold-in-body), men de er dyre så det blir sjelden jeg kjøper noe...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 14:33   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg fikk en mail med reklame fra en nettbutikk. Jeg vurderte å bli fornærmet, men fant ut at jeg gadd ikke.
Anyway, jeg deler gjerne, det var mye fint:

http://www.onestopplus.no/home/index...M0120015000002

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 14:56   #36
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg liker denne butikken http://www.yoursclothing.co.uk/ Nå ligger jeg etter litt slanking i nedre del av størrelsene der. Det jeg har kjøpt har vært grei kvalitet på.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 16:31   #37
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg forsøker å blåse liv i denne tråden igjen. Jeg synes det er så vanskelig å finne noe fint i store størrelser denne våren/sommeren. Jeg liker best fasongsydde modeller, men alt jeg finner er uformelig og baggy i teltfasong. Eneste jeg har funnet denne sesongen er en fin skjortekjole fra HMs BIB kolleksjon. Den brukes masse, både som kjole og som tunika.

Noen andre som har funnet noe fint?

Jeg fant faktisk en fin sommerkjole på Kappahl. Den satt (overraskende) fint på, syns jeg.
http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_146605_F_1.jpg

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 17:16   #38
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg fant faktisk en fin sommerkjole på Kappahl. Den satt (overraskende) fint på, syns jeg.
http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_146605_F_1.jpg

Signerer denne!
Den satt utrolig fint på, fikk jo figur i den jo!?!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:22   #39
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Mange fine innspill her nå, tusen takk! Skal se nærmere på linkene, og kanskje bestille noe fint. Flere tips er også supert!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:38   #40
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Jeg har kjøpt meg 3 sommerkjoler i år, og jeg elsker dem!

2 fra Lindex:



Og en fra KappAhl:


(Sorry stort bilde, eneste jeg fant!)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no