Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The intouchables - De urørlige

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-13, 23:23   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The intouchables - De urørlige

For en film! Den rørte meg veldig. Og fantasisk musikk.

Men er det bare jeg som synes at Francois Cluzet er KLISS lik Dustin Hoffman?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:01   #2
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The intouchables -De urørlige

Jeg er enig i det du skriver, inkludert likheten.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:04   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The intouchables -De urørlige

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg er enig i det du skriver, inkludert likheten.

Jeg satt hele filmen og tenkte at jeg har sett ham før. Det var først da jeg kom hjem at jeg kom på at det var Dustin Hoffman.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:33   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The intouchables -De urørlige

Jeg ble nysgjerrig og måte google. Ja, de er jo kliss like. Hoffman er vel bare litt eldre?
'

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:42   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Dustin Hoffman er 75, ja. Og han her er 57. Jeg syns også de var like, og jeg likte filmen. Så den sammen med tiåringen min.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:43   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The intouchables -De urørlige

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg satt hele filmen og tenkte at jeg har sett ham før. Det var først da jeg kom hjem at jeg kom på at det var Dustin Hoffman.

Jeg kom ikke på det før i dag, jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:45   #7
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Enig i alt! Jeg hadde bare såvidt hørt om filmen før jeg så den, og trodde det var en typisk feelgood-film - noe jeg aldrig vært begeistret for (i tillegg trodde jeg den var amerikansk Helt til jeg leste litt mer om den da!) Men satt som et tent lys fra første minutt. Gråt og lo om hverandre. Virkelig en fantastisk film.


Og ja - kliss lik Dustin Hoffman!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 09:51   #8
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Jeg likte også filmen godt. Den har blitt litt kritisert for stereotyp fremstilling av musikals, høyrøstet, blid og litt vulgær neger (ordet brukt med vilje) og den hvite, rike, intellektuelle, høykulturelle mannen. Jeg skjønner kritikken, men koste meg masse allikevel!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 22:32   #9
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Må bare stemme i at denne filmen er fantastisk fin!! Jeg elsket den! Hvis du ikke har sett den - se den!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 22:51   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Den skal jeg se! Så det må bli babykino til uka

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:54   #11
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Flott film!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 00:05   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The intouchables - De urørlige

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg likte også filmen godt. Den har blitt litt kritisert for stereotyp fremstilling av musikals, høyrøstet, blid og litt vulgær neger (ordet brukt med vilje) og den hvite, rike, intellektuelle, høykulturelle mannen. Jeg skjønner kritikken, men koste meg masse allikevel!

Indeed.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no