Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-20, 15:55   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

StrømLarsen er en veldig god slakterbutikk i Oslo, og egentlig hadde jeg tenkt til å handle der slik vi ellers gjør. Men jeg har sett køen og kjenner at jeg ikke er helt klar for den slik som smittesituasjonen er nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 23:20   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I Stavanger, men produktene deres selges i vanlige matbutikker også.

Kun Rema1000. Kun Rogaland tror jeg? Ikke sett det her. Fikk kjøpt på Tau for noen uker siden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 23:21   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så flott!

Jeg håper du blir fornøyd. Jeg elsker Idsøe. Ikke bare maten, men butikken generelt. Jeg (mannen) kjøpte røkt pinnebog der i går.

Koselig å handle der. De er så blide og hyggelige.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-20, 00:35   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Idsøe har hatt en Facebook-kampanje hvor de sender over hele landet.

Bruker pinnekjøtt fra Evanger pølsefabrikk, det er virkelig godt. Det selges som matskatt på Meny i Hordaland. Mulig man kan bestille hos sin lokale Meny? De har en kjempegod pølse med pinnekjøtt i pølsa, også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-20, 09:54   #25
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da har vi bestilt pinnebog fra Idsøe. Jeg håper det innfrir forventningene.

Jeg også. Det er mitt siste forsøk på å innføre pinnekjøtt i familien. Jeg elsker det, men resten er helt «meh» eller til og med «nei, takk». Hvis ikke dette heller slår an, får jeg spise pinnekjøtt andre steder.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-20, 10:09   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg også. Det er mitt siste forsøk på å innføre pinnekjøtt i familien. Jeg elsker det, men resten er helt «meh» eller til og med «nei, takk». Hvis ikke dette heller slår an, får jeg spise pinnekjøtt andre steder.

Hehe. Sånn har jeg det med lutefisk. Eller, nesten da. Jeg har aldri smakt det, men har skikkelig lyst og er sikker på at jeg liker det. Familien min kommer aldri til å like det, de sliter bare med vanlig torsk. Så jeg må spise det sammen med noen som liker det, har jeg funnet ut.

Kjekt å kunne spre litt reklame for Idsøe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 17:08   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Da kan jeg rapportere at pinnebog fra Idsøe var svært godt. Det fulgte med oppskrift som sa at kjøttet skulle dampe litt lenger enn vi har pleid å gjøre det. Og det ble særdeles vellykket.

I dag er det pinnekjøttpizza og i morgen pinnekjøttbrandade. Det ble nemlig «litt» rester.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 00:18   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Vårt pinnekjøtt fra Idsøe var også nydelig! Barna spiste rester i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 21:05   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Jeg kjøpte en pakke pinnekjøtt av kje, fra Mydland. Kjempegodt!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 22:57   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt er best i test i 2020?

Vi forhåndsbestiller som vanlig fra Gunnar Ruud og henter på Kampen. Tips til Oslobeboere til neste år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no