Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bridgerton - verdt å se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-21, 08:37   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Jeg likte den godt! Så den ferdig i går kveld. Synes heller ikke det var så voldsomt med sex, bortsett fra den honeymoon-eposiden selvsagt, men der var det jo litt av poenget. Ellers ikke mer enn i mange andre serier.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 08:42   #62
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Da jeg googlet sesong 2 leste jeg at det sannsynligvis ble, siden sesong1 var blitt såpass populær.

Jeg synes fortsatt den var helt fantastisk, og hører stadig på musikken fra serien.


(Kilde: youtube.com)

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 08:44   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Noen som vet om det kommer en sesong 2?

Jeg leste en artikkel hvor det sto at den teknisk sett ikke er det, men at det er satt av tid til å spille inn en sesong to.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble veldig forstyrret over manglende historisk troverdighet. Vet at det er meningen, men det ødela for meg. I tillegg synes jeg plotet var tynt, nesten latterlig. Men det var grei underholdning, skjønt det ikke kan måle seg med mange andre serier fra samme tidsepoke.

Men det er jo en fiksjon, en alternativ virkelighet. Alle andre serier fra samme tidsepoke er også fiksjon, og det er masse i dem som heller ikke er historisk korrekt. Hvorfor syns du det var så forstyrrende å se svarte i flere av rollene, og ikke som slaver og tjenere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 08:49   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Det var akkurat det jeg likte ekstra godt med serien. Den alternative virkeligheten, der blant annet hudfarge så ut til å være irrelevant.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 08:52   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Jeg ble litt forvirret av den store variasjonen i hudfarger i starten, for jeg lurte på om det noen mening bak og at de hadde forskjellig opprinnelse eller noe. Men det var veldig forfriskende når jeg bare ble vant til tanken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 08:57   #66
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det var akkurat det jeg likte ekstra godt med serien. Den alternative virkeligheten, der blant annet hudfarge så ut til å være irrelevant.

Enig, det er jo også det filmanmelderne har poengtert. Og sånn sett så viser jo det at vi har kommet til s. 4 i denne tråden før det nevnes at det er så naturlig i serien.

Jeg håper det kommer flere sesonger.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:07   #67
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Jeg har sett en episode og syntes den var dødskjedelig. Kanskje jeg har vært singel for lenge.

(Regner med at jeg ser videre hvis jeg trenger å slå i hjel litt tid en gang, men vet ikke om jeg ser ferdig hvis det ikke tar seg opp.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:08   #68
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det var akkurat det jeg likte ekstra godt med serien. Den alternative virkeligheten, der blant annet hudfarge så ut til å være irrelevant.

Jepp, det er grunnen til at jeg så flere episoder. Er ikke ferdig enda, den er en tidtrøyte-serie, men det var befriende med castingen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:16   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Men det er jo en fiksjon, en alternativ virkelighet. Alle andre serier fra samme tidsepoke er også fiksjon, og det er masse i dem som heller ikke er historisk korrekt. Hvorfor syns du det var så forstyrrende å se svarte i flere av rollene, og ikke som slaver og tjenere?

Jeg prøvde virkelig. Men jeg greide det ikke. Jeg vet at det er fiksjon, men det er mye som ikke er fiksjon også, og den blandingen forstyrret meg. Jeg er sikkert bare rar der. Det var ikke bare svarte mennesker, jeg fikk også en følelse av at klær og farger var litt urealistisk, men jeg kan ikke nok om akkurat det. Jeg synes bare det var vel glansbildeaktig i farger og stil. I det hele tatt var det mye farger i denne serien (mener ikke mennesker). Det forstyrret meg også en del. Alt blinket liksom i knæsje, skarpe farger. Omgivelsene i London også. Hele London framstod som lite troverdig for meg.

Jeg vet at det er ting som ikke er historisk korrekt i andre serier også, men da har de ofte prøvd, og jeg vet ofte ikke om det, fordi jeg ofte ikke kan all faktaen som ikke er troverdig.

Men jeg synes ikke serien var så enormt wow selv om den hadde framstått som realistisk heller. Sånn i forhold til handling og skuespill.


Sist redigert av Hyacinth : 11-01-21 kl 09:22.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:17   #70
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Jeg ble litt overrasket over at det stod "seksuell vold" som begrunnelse for aldersgrensen, jeg spottet ikke noe seksuell vold, eller kanskje de mente sex og vold?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:26   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg synes ikke serien var så enormt wow selv om den hadde framstått som realistisk heller. Sånn i forhold til handling og skuespill.

Jeg tenker at man må ta den for det den er, lettbeint underholdning, men med flere interessante vrier; som fargeblind casting og "female gaze".

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg ble litt overrasket over at det stod "seksuell vold" som begrunnelse for aldersgrensen, jeg spottet ikke noe seksuell vold, eller kanskje de mente sex og vold?

https://www.vox.com/22194033/bridger...pe-scene-novel

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:31   #72
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Jeg er forøvrig på s 1 i tråden.

Den er fargerik og glansbildeaktig. Jeg likte det. At den er moderne i all sin åttenhundretallsprakt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:45   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Kan jeg spørre om noe som kanskje må spoiles?

Var det virkelig sånn at unge damer på denne tiden ikke visste hvordan barn/avkom ble produsert? Og var dette kunnskap som bare var "utilgjengelig" for overklassen? Gutta/mennene i serien ser ut til lå ha full kontroll.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:50   #74
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg ble litt overrasket over at det stod "seksuell vold" som begrunnelse for aldersgrensen, jeg spottet ikke noe seksuell vold, eller kanskje de mente sex og vold?

Det er vel kanskje den scenen der ho set seg oppå han og dermed nekter han å hoppe av i svingen? Det vart drøfta som voldtektsscene ein eller annan plass, og eg vart heiLt satt ut for det hadde verkeleg ikkje salt meg inn :enkel:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 09:59   #75
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er forøvrig på s 1 i tråden.

Den er fargerik og glansbildeaktig. Jeg likte det. At den er moderne i all sin åttenhundretallsprakt.

Jeg likte også den fantasifulle fargesettingen. Det understreker at dette er fiksjon og ikke forsøk på å være realistisk, litt som filmatiseringen av de gamle Disney-filmene, Skjønnheten og Udyret, Askepott m.m. Det estetiske er vektlagt mer enn realismen.

Tjorven: Om det var vanlig vet jeg ikke, men tviler ikke et sekund på at det var enkelttilfeller. Vet om enkelttilfeller av hårreisende uvitenhet langt inn i vår tid også, husker mange av spørsmålene i spørrespaltene i ungdomsbladene fra jeg var barn, for eksempel.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-01-21 kl 10:06.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 10:07   #76
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Ang. kostymefargene; jeg tror ikke de er så veldig historisk ukorrekte altså. Vi må huske at det meste vi ser av produkter fra den perioden er svært bleket av tidens tann.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 10:13   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ang. kostymefargene; jeg tror ikke de er så veldig historisk ukorrekte altså. Vi må huske at det meste vi ser av produkter fra den perioden er svært bleket av tidens tann.

Ja, jeg tenkte heller ikke først og fremst på kostymene, men generelt var det jo veldig mye sterke farger, med blomster (både innendørs og utendørs), interiør etc som harmonerte med klærne og stæsjet.

Ganske interessant egentlig, at det som gjorde at jeg likte serien speiselt godt er nøyaktig det samme som gjorde at andre ikke likte den. Viser hvor forskjellige vi er. Handling og plot er jo mildt sagt tynt, men det legger jeg ikke så stor vekt på her, siden det først og fremst er estetikken, persongalleriet og den alternative og uvanlige framstillingen som er det viktigste for meg her.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 10:32   #78
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Det med fargene gjaldt vel mest en bestemt familie, tror jeg, og det ble nevnt som merkelig i første episode, om jeg husker rett. Jeg likte at det var colorblind casting i rollene. Det er kanskje ikke så rart, når serien kommer fra Shondaland. De begrunner det også med at det har vært litt diskusjon om dronningens herkomst, men det virker på meg som om argumentene er blitt motgått.

Jeg synes at serien var underholdende, men tåpelig til tider. Mye frem og tilbake. Absolutt et hakk over mye annet som serveres som underholdning for tiden, så jeg kan godt se flere sesonger. Jeg er mest fornøyd med å ha gjettet riktig om seriens mysterie.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 10:33   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er mest fornøyd med å ha gjettet riktig om seriens mysterie.

Jeg var også ganske stolt over å ha skjønt dette relativt tidlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 10:43   #80
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg var også ganske stolt over å ha skjønt dette relativt tidlig.

Jeg også, men samtidig litt skuffet over at det ble avslørt til slutt, jeg hadde håpet at det skulle videreføres i en evt ny sesong, som en rød tråd.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no