Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva driver du med om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-21, 11:09   #101
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har akkurat oppgradert aktivitetsnivået til panikk. Det huset er langt fra tomt og det skal fortsatt vaskes før nøkkeloverlevering på fredag kl 12. Og hva gjør vi med alt i fryserne? 400 liter tipper jeg, med villsvin, lam, hare, plommer, rips, solbær osv. I mellomboet har vi 50 liter fryser.

Legger ut på facebook om noen av dine venner er villige til å oppbevare for deg mot noe i bytte?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 19:07   #102
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Legger ut på facebook om noen av dine venner er villige til å oppbevare for deg mot noe i bytte?

Takk for tips. Det har ordnet seg ved at Eldste hentet sitt, jeg lagde syltetøy av flere liter og en del viste seg å være oppbygd juks/luft.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 08:59   #103
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Desse to vekene her får eg ikkje dratt på yogastudio og besøker heller ikkje foreldra mine eller søstera mi. Sånn ellers i pandemien er det kulturevents eg ikkje får gjort. Ellers er livet stort sett som vanlig med jobb, tv, en og annen gåtur, speling på mobil (må seriøst snart avinstallere!) og å henge med kjernefamilien.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 09:37   #104
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Desse to vekene her får eg ikkje dratt på yogastudio og besøker heller ikkje foreldra mine eller søstera mi. Sånn ellers i pandemien er det kulturevents eg ikkje får gjort. Ellers er livet stort sett som vanlig med jobb, tv, en og annen gåtur, speling på mobil (må seriøst snart avinstallere!) og å henge med kjernefamilien.

Har avinnstallert Hayday.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 09:56   #105
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg jobber på vanlig jobb og i vervet som leder i korpset. Henger med kidsa og følger opp digitale aktiviteter og lekser, prøver å ikke bekymre meg over det elendige nivået på den digitale "undervisningen" (selvstudiet) på ungdomsskolen. Prøver å holde huset i OK stand. Går noen turer med venninner, og holder kontakten med familien på facetime. Strikker litt, drikker kaffe, henger på sofaen...

Alt går ganske mye saktere enn vanlig, syns jeg.

Jeg savner å treffe folk, og blir litt gal av å være eneste voksen i husstanden. Helst vil jeg bare sove masse, og så våkne opp til en normal verden.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.

Sist redigert av IOA : 17-01-21 kl 00:16.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 10:42   #106
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

I dag skal jeg gå meg en skitur, det blir sesongens første.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 00:10   #107
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

I dag gikk jeg en deilig skitur med tre venninner.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 22:34   #108
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Og jeg gikk med mannen og de to 13-åringene. Deilig!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 23:00   #109
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Akkurart nå er jeg helt på felgen. Alt overskudd etter juleferien er forsvunnet. Det meste av det som gir meg energi er forsvunnet med alle korona restriksjoner. Nå er det så ille at jeg overveier å ta en tur til 'hytta' i Spania. Der er det i det minste bedre vær. Ikke store forskjellen på den tilværelsen jeg har nå og karantenen jeg da selvsagt må ta. Håper på lettelser i morgen, men er ikke veldig optimistisk

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 09:09   #110
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

I dag fikk jeg sendt 3 av 4 barn til skolen etter 1 uke i karantene, det var godt. Guttene gledet seg veldig, mens storesøster kunne gjerne tenkt seg en uke til i karantene. Siste dag med hjemmeskole for 10-åringen, så i morgen er alle back in business. Håper veldig de letter på besøksrestriksjonene i dag, jeg trenger å møte litt flere mennesker. Ellers er jeg snart ferdig med en stor skoleoppgave, vi har gått turer og sett TV. Får gjort lite husarbeid når hele gjengen er hjemme, så nå skal jeg vaske klær, støvsuge og sulle litt i heimen.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 09:11   #111
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg driver mest med å ha migrene, viser det seg.
(min egen skyld, forøvrig, jeg dristet meg til å spise godteri på fredag).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 09:16   #112
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobbe, trene, lage mat til ungene, kjøre/hente, lese ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 09:35   #113
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Studerer, søker på jobber, går mye tur med hunden.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 09:54   #114
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Fyrer, bærer inn ved, legger i ovnen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 10:04   #115
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Krangler med tenåringen. Bruker alt for mye tid på mobil, ser for mye på tv. Blir rett og slett lat og giddalaus av å bare være hjemme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 10:16   #116
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg gjør jo det jeg alltid gjør, jeg har knapt nok gjort noe utenfor huset siden ungene kom, med unntak av jobb. Jeg går stort sett på jobb alle dager nå, siden jeg ikke har særlig reisevei. Da får jeg i alle fall spist lunsj med en kollega eller to, sjøl med tre meters avstand er det bedre enn å bare se folk i Teams. Hjemme prøver jeg å lese, strikke, spille gitar, spille med og lese for ungene, gjøre yoga, jobbe litt når jeg må og ellers gjøre nok husarbeid til å holde rottene unna, og da er det vel i grunnen ikke tid til stort mer. Starter snart opp ny hagesesong, og da ryker vel noe av det andre.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 11:29   #117
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Gjøre nok husarbeid til å holde rottene unna! For et fantastisk uttrykk! Det adopterer jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 11:49   #118
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gjøre nok husarbeid til å holde rottene unna! For et fantastisk uttrykk! Det adopterer jeg.

Enig! Jeg har også en nabo som ikke driver med støvsuging, men slamsuging. Det er også sikkert akkurat innafor til å holde rottene unna.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 11:50   #119
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg kan bare skyte inn til alle dere som IKKE har hvitmalte, blanke gulv: Gulvene deres er mye mer møkkete enn dere tror.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 11:54   #120
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan bare skyte inn til alle dere som IKKE har hvitmalte, blanke gulv: Gulvene deres er mye mer møkkete enn dere tror.

Jeg vet!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no