Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kampen mot rynkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-19, 17:47   #121
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns du har sett ung ut bestandig, jeg da.

Det begynner å nærme seg 10 år siden sist jeg ble spurt om leg på polet, så jeg føler meg utgammel. Mannen min (45) ble spurt i vinter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-19, 17:54   #122
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det begynner å nærme seg 10 år siden sist jeg ble spurt om leg på polet, så jeg føler meg utgammel. Mannen min (45) ble spurt i vinter.

Du får høre med den i kassen neste gang du er på polet: "Ja, du vil vel se leg fra meg, antar jeg." Festlig å legge merke til reaksjonen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 12:10   #123
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Da går det prøver til dere som jeg har fått adresse fra i dag.

Dere finner da ut om dere liker kremen. Det er jo dessverre slik at man nødvendigvis ikke ser noen stor forskjell fra å ha prøvd den i noen dager (det hadde vært flott ), man må bruke den over litt tid. Det kan være greit å ta før- og etterbilder.

Kremen brukes som dag- og/eller nattkrem og man trenger ikke å bruke så mye. Man kan selvsagt også blande den med den kremen man bruker i dag, men da blir effekten selvsagt ikke like bra.


Sist redigert av Pelen : 05-09-19 kl 12:20.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 12:19   #124
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Her er bilde av flasken. Den koster nå 600 kr ettersom det er en papiretikett på den så det er bare en "prøveflaske" og ikke det endelige produktet. Inneholdet er det samme, men den kommer med inngravert flaske om litt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0176.jpg (482,4 KB, 72 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-19, 16:47   #125
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg skal begynne med ZO skin health, spent på effekten. Noen som har forsøkt?

Litt sent ute her, men ja, jeg er på uke 2. Bruker det på grunn av melasma, og har fått satt sammen program av hudlege. Det skal ta rynker og, visstnok, noe jeg heldigvis har veldig lite av. Skal bruke programmet i 18-20 uker, men ser faktisk stor forskjell allerede.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 16:05   #126
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Nå har jeg startet med rensegele og dagkrem, så nå tenker jeg øyekrem og slikt serum. Jeg leser at når man bruker serum er det viktig med solfaktor, betyr det at man skal ta på det etter at man har brukt serum?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 16:28   #127
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg skulle ta på det etter, men ser vel ikke helt poenget med det på denne årstiden i Norge.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 18:59   #128
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Nå har jeg startet med rensegele og dagkrem, så nå tenker jeg øyekrem og slikt serum. Jeg leser at når man bruker serum er det viktig med solfaktor, betyr det at man skal ta på det etter at man har brukt serum?

Det lurer jeg også på. Og så lurer jeg på hvorfor jeg ikke finner krem med solfaktor fra The Ordinary når det er så viktig.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:45   #129
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det lurer jeg også på. Og så lurer jeg på hvorfor jeg ikke finner krem med solfaktor fra The Ordinary når det er så viktig.

Alltid solfaktor, uavhengig av om du har påført serum den dagen eller ev glemt det. Huden er ekstra sensitiv og utsatt underveis i opplegge

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:47   #130
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da går det prøver til dere som jeg har fått adresse fra i dag.

Dere finner da ut om dere liker kremen. Det er jo dessverre slik at man nødvendigvis ikke ser noen stor forskjell fra å ha prøvd den i noen dager (det hadde vært flott ), man må bruke den over litt tid. Det kan være greit å ta før- og etterbilder.

Kremen brukes som dag- og/eller nattkrem og man trenger ikke å bruke så mye. Man kan selvsagt også blande den med den kremen man bruker i dag, men da blir effekten selvsagt ikke like bra.

Takk for prøver, gleder meg til å teste!
Skal de brukes helt alene, dvs ikke bruke noe serum under eller fuktighetskrem over?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:48   #131
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Alltid solfaktor, uavhengig av om du har påført serum den dagen eller ev glemt det. Huden er ekstra sensitiv og utsatt underveis i opplegge

Men hvor finner jeg krem med solfaktor?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:55   #132
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men hvor finner jeg krem med solfaktor?

Mange dagkremer har faktor, i hvertfall 20. Det står ofte med liten skrift. De to siste jeg har bruk er fra Elisabeth Arden og Exuviane. Syntes sistnevnte var litt solkrem-aktig i konsistensen....
Det holder vel med faktor 20 nå på høst/vinter, eller?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:56   #133
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Litt sent ute her, men ja, jeg er på uke 2. Bruker det på grunn av melasma, og har fått satt sammen program av hudlege. Det skal ta rynker og, visstnok, noe jeg heldigvis har veldig lite av. Skal bruke programmet i 18-20 uker, men ser faktisk stor forskjell allerede.

Sliter med det samme
Har du lyst til å fortelle hvilke produkter hudlegen har anbefalt til deg?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 20:58   #134
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Takk for prøver, gleder meg til å teste!
Skal de brukes helt alene, dvs ikke bruke noe serum under eller fuktighetskrem over?

Du kan bruke den med serum og fuktighetskrem om du vil, men du kan også erstatte kremen du har fått med begge disse. Gjør det som føles best for deg. De kliniske testene og resultatene er basert på at man bruker kremen to ganger per dag så det er det viktige. Hva du bruker i tillegg eller ikke spiller ikke noen stor rolle for resultatet. Den kan brukes som det eneste eller sammen med annet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 00:11   #135
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Sliter med det samme
Har du lyst til å fortelle hvilke produkter hudlegen har anbefalt til deg?

Jeg har rens, skrubb, tonerpads og krem som brukes daglig, og dette startet jeg med noen uker før resten av programmet for å preppe huden. I denne perioden fikk jeg voldsomt med utbrudd på haken, noe jeg vanligvis ikke har. Jeg har i tillegg det medisinske programmet som jeg er under opptrapping med. Det består av Melamin (hydrokinon-produkt) som brukes morgen etter rens og toner, men før fuktighetskrem, og Melamax (også hydrokinon) som blandes 50/50 ca med tretinoin (a-vit) på kveld. Alle disse tre produktene foreskrives av hudlege, og fås ikke på vanlig hudpleiesalong da de er reseptbelagte, uregistrerte legemidler i Norge. Alt er fra Zo skin.

Jeg begynte å flasse ganske umiddelbart etter oppstart, men har tatt opptrappingen forsiktig. Flassingen er ikke spesielt plagsom, for jeg kjøpte en fuktighetskrem som kamuflerer det godt. Sminke i form av kremprodukter fremhever flassingen, mens et lett lag med pudderfoundation skjuler det. Jeg ser stor forskjell på melasma allerede etter to uker. De som sitter dypt er mye lysere, og de overfladiske som kom i sommer er så og si borte. Kuren varer i 20 uker. De første seks ukene skal være de verste mtp flassing.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 10:35   #136
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg kunne tenkt meg å prøve det der, Geitrams, men tør ikke siden jeg har veldig sensitiv hud, men melasmaen min holder seg relativt greit så lenge jeg bruker spf50+ det meste av året. Nå bruker jeg i tillegg et produkt med arbutin, kojic acid (hva nå det er på norsk) og flere andre syrer, og tåler det faktisk ganske greit, men jeg kunne tenkt meg å våge meg over på tretinoin etterhvert. Jeg antar du går hos hudlegene på senteret?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 10:40   #137
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det lurer jeg også på. Og så lurer jeg på hvorfor jeg ikke finner krem med solfaktor fra The Ordinary når det er så viktig.

Du må nok over på et nytt merke for å få krem med solfaktor. Som sagt oppi her, er the Ordinary en ingrediensbasert serie så de tilbyr ikke komplette produkter slik som solkrem. Jeg bruker en solkrem med faktor 50 fra COSRX hele året. COSRX er er et koreansk merke som bl.a. kan bestilles fra YesStyle og Lookfantastic. Oljerens, skumrens, toner, syre, diverse serum og lignende (mest tyntflytende først etc.), dagkrem/fuktighetskrem og solkrem er min rutine - i den rekkefølgen.


Sist redigert av liefje : 07-09-19 kl 12:05.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 11:02   #138
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det lurer jeg også på. Og så lurer jeg på hvorfor jeg ikke finner krem med solfaktor fra The Ordinary når det er så viktig.

Hudleger på Rikshospitalet mener at det ikke er nok med den faktoren som finnes i ansiktskremer. Solfaktor "tar mye plass" i en krem og de får ikke puttet inn nok til at det også blir en god krem for husen. Derforfor anbefales det å bruke en egen solkrem for ansiktet, i tillegg til dagkremen. Selv om den inneholder solfaktor.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 11:37   #139
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg bruker en solkrem med faktor 50 fra COSRX hele året.

Den bruker jeg også, men jeg tviler veldig på om den faktisk er 50. Jeg ble solbrent på nesen flere ganger i sommer, mye mer enn jeg har blitt tidligere med andre solkremer, og mer enn når jeg brukte dermalogica dagkrem med faktor.

Men den er veldig god, trekker godt inn og er ikke klissete og fettete.

Den dagkremen fra dermalogica er for øvrig også veldig god, men i en vill prisklasse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 12:00   #140
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den bruker jeg også, men jeg tviler veldig på om den faktisk er 50. Jeg ble solbrent på nesen flere ganger i sommer, mye mer enn jeg har blitt tidligere med andre solkremer, og mer enn når jeg brukte dermalogica dagkrem med faktor.

Men den er veldig god, trekker godt inn og er ikke klissete og fettete.

Den dagkremen fra dermalogica er for øvrig også veldig god, men i en vill prisklasse.

Den har funket veldig bra for meg, også på ferier i varme strøk. Absolutt ikke tegn på solbrenthet selv om jeg var i solen. Men man må bruke nok og gjenta smøring hvis man svetter og bader eller er i ekstra sterk sol.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no