Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nye produkter 2014

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 00:34   #161
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøpte du?

Jeg har sett den på både meny og coop her - men ikke kjøpt.
Den sorbeten med pære ser veldig god ut, den hopper nok oppi handlekurven min en gang i nærmeste fremtid.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:35   #162
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Dream med sitron var god!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 11:38   #163
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Kjøpte den lakrisrullen nå og fy, den var kjip. Det er jo bare det samme, ikke akkurat gode, lakrisstrøet som de selger til å ha på is de har hatt i sjokoladen. Nei, den donerte jeg til ungenes lørdagsgodtskål.

Samme her. Den gadd jeg ikke spise. Jeg er skikkelig skuffa.
Enda godt jeg hadde kjøp med en Draumur også.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 14:58   #164
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Melkerull med lakris var ikke en vinner her. Den blir ikke kjøpt igjen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 20:40   #165
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Er det noen som vet hvor jeg får tak i nonstop i rødt, hvitt og blått? Jeg ser Nille er nevnt i tråden, men det har jeg ikke i nærheten. Noen andre steder i Oslo hvor de er observert?

Jeg smakte mais-M. Litt skuffet over at sjokoladen ikke var lik som i vanlig M. (Drasjeringen? Drageringen? Jaja, den var i hvert fall ikke lik.) Vanlig M er bedre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 21:09   #166
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i nonstop i rødt, hvitt og blått?

Her har REMA, riktignok en av de nye større butikkene med godt utvalg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 21:12   #167
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i nonstop i rødt, hvitt og blått? Jeg ser Nille er nevnt i tråden, men det har jeg ikke i nærheten. Noen andre steder i Oslo hvor de er observert?

Jeg smakte mais-M. Litt skuffet over at sjokoladen ikke var lik som i vanlig M. (Drasjeringen? Drageringen? Jaja, den var i hvert fall ikke lik.) Vanlig M er bedre.

Vi har kjøpt på Nille, men eldste sier at hun så de på Rimi også. Sjekk der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 21:15   #168
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Obs har de nonstopene her.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 23:15   #169
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Jeg så dem på Kiwi også

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 10:44   #170
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Her i huset heter ikke den isen Dream Sitron, men Nightmare Lemon Toilet Cleaner.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 14:45   #171
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Her i huset heter ikke den isen Dream Sitron, men Nightmare Lemon Toilet Cleaner.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:05   #172
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Her i huset heter ikke den isen Dream Sitron, men Nightmare Lemon Toilet Cleaner.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:07   #173
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Jeg kjøpte den nye nonstop'en på Meny i dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:11   #174
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi smakte på Dugg frozen yoghurt og pæresorbet fra hennig Olsen. Gode begge to.

Me og har smakt dei. Veldig gode!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:37   #175
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Etter å ha sjekket mine lokale dagligvarebutikker (fire stykk, hvorav en hadde reklamert for NonStop'en) endte jeg på Nille. Enkelte butikker er aldeles elendige på å ta inn nyheter tidlig.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-14, 21:14   #176
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Her i huset heter ikke den isen Dream Sitron, men Nightmare Lemon Toilet Cleaner.

Vi har smakt i dag, 2 av 3 likte den ikke! Vi var enige om at den kan yngste ha for seg selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no