Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 09:42   #61
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg sliter med å forstå hvordan du kan få et balansert måltid med både brød og pasta for eksempel. (halve fatet grønnsaker, kvart fat kjøtt/fisk, kvart fat grove karbohydrater). Da må man jo spise uhorvelig mye av resten?

Ja, og et ubalansert måltid vil man jo ikke ha.

Har du alltid en halv en med grønnsaker, en kvart med fisk/kjøtt og en kvart grove karbohydrater? Jeg må innrømme at jeg synder en gang i blant altså. Kanskje jeg blir ubalansert av det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:47   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?



Det ble hørendes litt tante Sofie ut, ja.

Vi har jo av og til pannekaker eller grøt til middag så vi er ganske crazy, altså.

Men til vanlig middagsmat så velger jeg i hvert fall alltid bare en karbokilde, det er liksom i ryggmargen. Selv dropper jeg stort sett ris/pasta/poteter og erstatter med salat eller grønnsaker, men det er mest en smakssak. Jeg lever IKKE lavkarbo. :Poly vil ha kjeks:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:49   #63
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg sliter med å forstå hvordan du kan få et balansert måltid med både brød og pasta for eksempel. (halve fatet grønnsaker, kvart fat kjøtt/fisk, kvart fat grove karbohydrater). Da må man jo spise uhorvelig mye av resten?

Egentlig er jeg ikke så opptatt av at enkeltmåltider må ha en sånn eller slik fordeling, jeg ser mer på kostholdet gjennom dagen under ett. Ettersom jeg ikke spiser brød ellers gjennom dagen kan jeg fint ta både brød og pasta til middag.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:03   #64
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Egentlig er jeg ikke så opptatt av at enkeltmåltider må ha en sånn eller slik fordeling, jeg ser mer på kostholdet gjennom dagen under ett.



Om vi har indisk mat er jeg ofte så vill og gal at jeg serverer basmatiris (hvit!), nanbrød og aloo gobi (poteter og blomkål) i ett og samme måltid.

:lever farlig:

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:46   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg sliter med å forstå hvordan du kan få et balansert måltid med både brød og pasta for eksempel. (halve fatet grønnsaker, kvart fat kjøtt/fisk, kvart fat grove karbohydrater). Da må man jo spise uhorvelig mye av resten?

Et balansert kosthold krever ikke at at absolutt alle måltidene skal være balanserte.

Du kan godt spise risengrynsgrøt til middag en lørdag, uten en eneste grønnsak, og likevel ha et balansert kosthold.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:03   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Ja, jeg har allerede innrømmet at det ble litt tante Sofie. Det er mer en hang-up fra min side enn en velfundert regel. Fatet blir seende feil ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:11   #67
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg har allerede innrømmet at det ble litt tante Sofie. Det er mer en hang-up fra min side enn en velfundert regel. Fatet blir seende feil ut.

Du får legge brødet ved siden av fatet, så blir det bra!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:12   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Men hvor feil ser det ikke da ut med grøt eller pannekaker som eneste mat til middag, Polyanna?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:14   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Se, det skal liksom være sånn, så da er det greit.

Det ville vært enda rarere med grøt på en fjerdedel av tallerkenen, rosiner og salat på halvparten og så spekemat eller noe på den siste fjerdedelen.



Dere erter meg nå, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:14   #70
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Vi har brød til pastaretter eller gryter.
Ofte hvitløksbaguetter, yngste er så kresen så han spiser ikke
gryteretten eller pastaretten uansett, brød eller ei.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:16   #71
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



Dere erter meg nå, tror jeg.

Nå virker du litt ubalansert. Spiste du grøt i går?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:26   #72
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Jeg balanserer bare hva jeg har i meg i løpet av uka. Ingen fast regel, men tipper to middager med brød, der en av dem stort sett er pizza, to til tre fiskemiddager, en med kylling, to til tre med kjøtt og en med overvekt av eller bare grønnsaker. Sånn til vanlig, da - nå om dagen spiser jeg brød/rundstykker/knekkebrød med ost og en liten middagsporsjon med mer p-mat enn vanlig. :kvalm: Brød er alltid tilbehør og ikke noe det spises mye av, men jeg har sikkert et ganske karbohydratrikt kosthold alt i alt, for jeg er glad i brød til andre måltider.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:22   #73
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Vi spiser sjelden brød til middag, og jeg synes ikke det passer med brød til pasta. Det blir altfor mye, helt uavhengig av lavkarbo-diett-greier. Når jeg en sjelden gang lager indisk mat har vi nan til, og så er det jo supergodt med brød til suppe.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 08:13   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Jeg er vokst opp med halvstekte baguetter eller hvitløksbrød til lasagne, men det har vi aldri lenger :balansert:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 08:57   #75
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er vokst opp med halvstekte baguetter eller hvitløksbrød til lasagne, men det har vi aldri lenger :balansert:

Stakkars, hadde dere ikke ovn å kunne steke de ferdig?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 09:46   #76
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Vi spiser nan til indisk, foccacia eller hvitløksbruschetta til lasagne, supper og salater. Flatbrød til lapskaus.

Ellers er våre middager brødfrie.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 10:37   #77
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Det er alltid godt med litt godt brød til supper og salater, synes jeg. Men pleier ikke å ha det til pasta. Muligens til gryteretter, om det ikke er for mye ris/pasta i dem.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 19:29   #78
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi spiser nan til indisk, foccacia eller hvitløksbruschetta til lasagne, supper og salater. Flatbrød til lapskaus.

Ellers er våre middager brødfrie.

Litt der vi er.
Vi har kanskje brød til maten maks en gang i uken,
oftest sjeldnere enn det også.
Ser absolutt ikke på det som et ubalansert kosthold.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 16:03   #79
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg sliter med å forstå hvordan du kan få et balansert måltid med både brød og pasta for eksempel. (halve fatet grønnsaker, kvart fat kjøtt/fisk, kvart fat grove karbohydrater). Da må man jo spise uhorvelig mye av resten?

De to gangene i måneden vi spiser lasagne går det helt fint at måltidet er en smule ubalansert. Jeg har forresten også dager (OK, ettermiddager/kvelder, da) der jeg nesten ikke spiser, men bare drikker alkohol, eller som i går: et kakestykke, en is, en pølse og mye rømmegrøt = fullstendig vill&gal, men det jevner seg vel ut i det lange løp. Jeg er selvfølgelig enig i at det verken er godt eller sunt å spise brød til alle måltider, og spesielt ikke til måltider som inneholder mye karber fra før, men det bekymrer meg lite at ikke alle måltidene våre er like balanserte.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 18:19   #80
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Det er ikke så ofte vi har brød til mat. Vi har hvitløksbaguetter til lasagne og gryteretter, men vi har det såpass sjelden at det ikke gjør så mye. Ellers så har vi brød til supper.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no