Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hybridsykkel - hvilken?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 13:03   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har per i dag en DBS City av denne typen, med 7 gir:



God sykkel på mange måter. Jeg fikk den av mannen til jul og synes den er både fin og grei å sykle bort til venner med eller når jeg skal på butikken for å handle en liten skvett. Men, jeg har også kjøpt inn sykkelvogn som jeg i noen uker har brukt på sykkelen når jeg leverer ungene i barnehagen mm. og jeg håper ellers å bli mer aktiv på sykkel, på sikt kanskje til og med få til å sykle t/r jobb. Og da vet jeg at dette ikke er sykkelen for meg. Dvs. jeg kan gjerne fortsatt ha den, til sitt bruk, men jeg tror nok helt sikkert at jeg burde investere i en hybridsykkel som både er lettere og som har flere gir, og som dertil byr på en mer sportslig bruk.

Jeg har ikke mangfoldige tusen å bruke på sykkel, så jeg vil gjerne ha tips til en ok og kvalitetsmessig god nok, godt utstyrt hybrid til hyggelig pris. Hyggelig pris vil si at den bør ikke under noen omstendighet koste mer enn 5 000,-, aller helst ikke mer enn 3-4k. Finnes det? Noen tips?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:04   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Obs har greie sykler til lave priser. Jeg skal ikke si noe om kvaliteten på lang sikt, men den jeg kjøpte i vår til 1500 kr funker helt fint for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 13:31   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Stikk innom Sport1 og se på en Gekko. Den er helt svart og litt trist av utseende, men mye for pengene. De har 30 % avslag akuratt nå, så da tror jeg du havner innenfor budsjett.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 10:38   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Sport1 har ikke Gekko her i byen. Men jeg var innom der i går og fikk en liten guidance i jungelen, og tror kanskje jeg lander på noe som denne - Merida Crossway Viper med skivebremser, 27 gir og låsbar dempegaffel:



Veil. pris er 5 499,-, men jeg skulle få 20 % avslag. Er litt i tenkeboksen, jeg har jo som sagt ikke peilig what so ever på hva som er bra og ikke bra osv. Noen som har erfaring med denne typen, eller Merida generelt?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 13:34   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Salg hos G Sport nå 4.500,- før 7000,-.

  • Superrask hybrid sykkel
  • Testvinner på TV2 Hjelper deg
  • For deg som vil fort frem
  • Suverene kjøreegenskaper
  • Lav vekt
  • Stiv gaffel
Eller Nakamura Nitro 4.0 W hos Intersport, samme sykkel, annet design. Nå 4.999,- før 6.999,-

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 13:40   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Og jeg kjøpte hos G-Sport, men angret og byttet til Nakamura. Kjøpte den i nettbutikken og venter på den.

Kjøpte i tillegg en pent brukt Nakamura 7 girs, lik din DBS for å bruke til kollektiv, butikk, barnehage, trening m.m.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:26   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

LoneLone: kan jeg spørre hva slags størrelse du kjøpte? Og hvor lang du er?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 22:20   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg er 171 cm og kjøpte rammestørrelse 18. Prøvde den på G-Sport i fjor. Vurderte Trek sykkel fra Spinn, der anbefalte de 17 eller 19 tommer. Hybrid ramme skal visst være litt større enn off-road ramme.

Og om det står utsolgt på nettsiden til G-Sport og Intersport, gjelder det lager og ikke nødvendigvis butikk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 10:50   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Nå er denne tråden straks et år gammel, men jeg har enda ikke fått ut finger´n - det var så mye annet som spiste av lommeboka. Dog, med en god slump skattepenger er ny sykkel langt mer innen rekkevidde igjen, og etter en heisatur til Skagen trengs det nok virkelig også ...stakkar City-en fikk seg en trøkk!

Bruksområdet mer eller mindre det samme, men jeg sykler mer med barnesete enn vogn nå. Jeg skal også bruke sykkelen t/r jobb hvis jeg får presset det inn i tidsklemma, ca 3-4 km hver vei, en del bakker. Budsjett noe økt, men bør ikke overstige 6 000,-. Får jeg den rimeligere, er ingenting bedre enn det.

Hva kjøper jeg?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 17:21   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Haha. Jeg bumper igjen ...nok et år er gått!

Jeg er fortsatt grønn. Jeg aner liksom ikke hva jeg skal se etter. Men nå må jeg ha en sykkel, for jeg sykler fortsatt på City-en, men jeg ser jo at det ikke er helt ideelt nå som jeg er blitt såpass aktiv. Jeg har begynt å sykle til jobb også nå, et par ganger i uken i alle fall. Det er omtrent 1.6 mil t/r med levering/henting av barn på skole og i bhg, og jeg har et par rimelig seige bakker fra jobb og hjem, som helt klart vil være litt mer overkommelig med en sykkel som ikke bare har mer enn 7 gir, men som også er langt lettere!

Ei venninne kjøpte seg en Merida Speeder i fjor og skryter hemningsløst av den. Den veier angivelig bare rett i overkant av 10 kg og er noe av det nærmeste du kommer en racersykkel i hybridform. Stemmer dette? Den har ikke demping på gaffelen forøvrig, også der hører jeg så mye forskjellig om hva som er anbefalt og ikke. Den koster jo nok, men kanskje jeg kan gjøre et kupp på salg nå i høst?

Hvilken sykkel ønsker jeg meg egentlig?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 17:29   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Gå på G Sport og test Diamant, den er lik landeveissykkel. Så kan du teste en Scott eller Trek hybrid som er mer mountainbike utgaver. Ikke bare sitte på de i butikken, du bør ut i trafikken å balansere. Jeg tror syklene er ganske like i kvalitet vs pris, det spørs hva du liker. Demper synes jeg er pluss i pris, vekt og vedlikehold. Jeg er elendig på vedlikehold. Har aldri hatt demper og savner det ikke. Kunne heller tenkt meg MB ramme for litt mer bounce følelse over trikkeskinner og fortauskanter.

Du fortjener en god sykkel, så sporty som du er.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 17:33   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Kjæresten min er sånn som bruker sykkelen aktivt i trening, og han sier at jeg (som er ute etter det samme som deg) bør vente til høsten kommer og handle da. Også sa han noe om ..eh.. hydraulikkbremser? Og lav vekt. Men altså; om du venter en mnd. eller to får du mye mer for 5000,- enn om du handler nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 18:29   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har diamant photon 10 og elsket den intenst!

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 18:50   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har fjorårets versjon av denne: http://www.trekbikes.com/no/no/colle..._fx_wsd/print/

Superfornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 19:17   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

I garasjen står det faktisk en slik; Rock Machine Catastrophe



Den kostet omlag 25k som ny, i 2008 var det vel. Veldig godt holdt er den og, men mannen overtok den av en kompis som syklet mer profft og den er utstyrt med et sete vi må styre litt for å få gjort noe med. Det er nær sagt sveiset fast, så det er ikke bare bare å bytte heller ...og det er akkurat litt for høyt for meg. Bremsene trenger en overhaling og, de virker ikke fant jeg ut nå, etter en optimistisk prøvetur. Kom plutselig på den, da vi snakket sykkel her i stad. Får vi gjort noe med den, er det jo en rå sykkel jeg kan bruke frem til jeg får spart opp så jeg kan kjøpe meg en spjut ny og virkelig god en selv! Hmmm ...

Vil ha ny nå!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 19:26   #16
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Gå på G Sport og test Diamant, den er lik landeveissykkel. Så kan du teste en Scott eller Trek hybrid som er mer mountainbike utgaver. Ikke bare sitte på de i butikken, du bør ut i trafikken å balansere. Jeg tror syklene er ganske like i kvalitet vs pris, det spørs hva du liker. Demper synes jeg er pluss i pris, vekt og vedlikehold. Jeg er elendig på vedlikehold. Har aldri hatt demper og savner det ikke. Kunne heller tenkt meg MB ramme for litt mer bounce følelse over trikkeskinner og fortauskanter.

Du fortjener en god sykkel, så sporty som du er.

Takk for tips! Skal sjekke ut de du nevner.

Input; jeg får gjøre research nå og håpe jeg kan gjøre et kupp på det jeg lander på senere! Takk.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 21:29   #17
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Du har jo et råskinn i garasjen. . Den må på et sykkelversted, der fikser de seter som sitter dønn fast. Det er en kjent problem. Bremser og sånt er småting.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:03   #18
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Du har jo et råskinn i garasjen. . Den må på et sykkelversted, der fikser de seter som sitter dønn fast. Det er en kjent problem. Bremser og sånt er småting.

Vi må finne på noe. Mannen hadde den inne til overhaling i fjor sier han, men da mente han på verkstedet at setet får man ikke gjort noe med?! Han sa han kunne varme opp eller noe, men mente han ville bøye rammen samtidig. Ikke vet jeg. Men mannen ser for seg at man evt kan kappe stanga og file vekk på innsiden før man monterer nytt?

Bremsene regner jeg med er en quick fix, og ellers fremstår den nær uten en skramme, fullstendig rustfri etc. Lett er den og.

Det var på verksted der de selger RM her i byen han var, så kanskje vi skal prøve oss et annet sted?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:16   #19
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har en Merida, hybrid. Og er veldig fornøyd med den. Nå husker jeg ikke detaljene på sykkelen, men den kostet rundt 4000.
For å svare på erfaringmedMerida-spørsmålet ditt for et par år siden.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:39   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hybridsykkel - hvilken?

Jeg er veldig glad i Hard Rocx sine sykler. De er dyre, men fås ofte til halv pris i september hvis man sjekker litt rundt hos forhandlere.
www.hardrocx.no

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no