Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Min sønn ønsker seg hetterotter!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-13, 01:07   #81
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Et googlesøk gav meg dette bildet...

Nesten like søt som en rotte

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 01:13   #82
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Halen er nå en ting, men gnagerbæsj og -tiss lukter virkelig ikke godt. En av guttene mine klarte å mase seg til å få hamster en gang. Det var en jobb å holde buret sånn halvveis luktfritt, og ikke en trivelig en. Grøss.

Da tenker jeg at man må prøve ut forskjellige typer bunnstrø.

Vi har kanin, og de få gangene vi kjenner lukt av den, så er det bare en påminner om at det er altfor lenge siden vi har skiftet i buret.
Det samme hører jeg mange som har mindre gnagere si.

Vi har forsøkt forskjellige typer bunnstrø før vi fant det som fungerer best, nemlig pellets. Vanlig spon stinker etter en dag nærmest (i tillegg til at det gir mye rot og søl ut over gulvet).

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 01:16   #83
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Hva med rattus ballerinas???

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 01:52   #84
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Jeg elsker hetterotter og har hatt det siden jeg var barn. De er smarte, morsomme og kosete (om de håndteres nok). Og ja, de lukter om ikke buret skiftes på ofte, så akkurat det er en stor jobb syns jeg. MEN, som sagt tidligere i tråden; rottene har endret seg. Den siste jeg hadde bli så full av svultser (kreft) at jeg bestemte meg for å aldri få en til. Det ble ingen "naturlig død" sånn som med alle de andre jeg hadde. Det var bare fælt. Svultsene ble så store at han til slutt nesten ikke klarte å gå.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-13, 13:22   #85
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Jeg har hatt hetterotte. Verdens fineste, hvit og svart, og supersosial og smart. Sto ved siden av meg med forlappene opp på anklene mine og tigde mat når når jeg lagde. Ruslet rundt, lagde lyder og var absolutt til stede. Jeg har hatt hamstre også, tre stykk, de sov. Og sov. Og var lite villige til å bli vekt når jeg var våken.

Ad hunder - min rotte bodde på hybel med meg, og var med i reiseburet sitt hver gang jeg kjørte 30 mil til foreldrene mine. De hadde en svært nysgjerrig schæfertispe, som selvsagt var overivrig etter å finne ut hva som var i dette buret. Hun stakk snuten helt inn til buret, pustet og peste, og på innsiden sitter Rottleif og stirrer tilbake. Så løfter han en liten pote, vinkler klørne og rapper bikkja over snuten så hun lander to meter lengre bak. Etter det holdt hun avstand.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no