Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor bader man i Trondheim?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-13, 20:58   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hvor bader man i Trondheim?

Jada, vi har bodd her i mange år, men jeg er rett og slett ikke badestrandtypen. Vi har pleid å dra i parker i stedet. Nå er ungene så gamle at de krever badestrand, men jeg aner ikke hvor vi kan dra.

Vi vil nok ha en strand med parkeringsmuligheter eller busstopp i rimelig nærhet, ikke bare tang og skarpe steiner, samt gjerne toalett- og ismuligheter. Finnes dette? Jeg vet jeg er kravstor.

Ferskvann eller saltvann spiller mindre rolle, men det må ikke være vann fullt av kryp etc.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 21:30   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Øysand camping(ca 2 mil sør for Trondheim) har både strand, toalett og is.
Ellers er det visstnok flere badeplasser på Lade men der har jeg aldri vært.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 21:40   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

De fleste strendene på Lade utgår om du ikke vil ha tang, skarpe steiner og vil ha is. Kommer bare på Øysand som alternativ. Kanskje Storsand i Malvik, men usikker på om det er kiosk i nærheten der.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 21:43   #4
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Vi lå på Øysanden i natt, og det så riktig så idyllisk og fint ut der. Vi fikk desverre ikke tid til å teste ut noen av de fasilitetene, men tror så gjerne at det kan være ok

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 21:46   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

saltvann har jo litt tang, men jeg synes både ringvebukta og rotvollfjæra er fine. Haukvannet og kyvannet er også fine steder i marka, men det er ferskvann og dermed litt fare for kryp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-13, 21:48   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Takker for svar! Dere må ikke prøve å imøtekomme alle "kravene" mine altså. Jeg vet jeg er sær.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 07:33   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Jeg ville kjørt til Storsand. Der kan du ligge på gress eller sandstrand alt ettersom. Og det er benker og kiosk der.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 11:43   #8
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Midtsand som ligger i i Malvk komune er et bra alternativ og med gode parkerigsmuligheter.
http://www.barnesteder.no/steder/nor...lvik/midtsand/

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 12:14   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Øysand er min favoritt. Langrunt og vannet blir fort varmt. Stor plass å boltre seg på, valg mellom å ligge på gress eller sand. Is, do og parkering setter jeg også stor pris på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 12:15   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Åh. Fikk lyst til å dra på stranda. Frister virkelig ikke å sitte på jobb i det her været.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 14:43   #11
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Det er masse folk på Øysand i dag. Står på skyggesiden av huset og maler mens jeg ser over dit. Ellers er Tråsåvika camping kjempefint. Og Midtsand har jo blitt en perle.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 15:30   #12
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Vi endte opp på Øysand. Helt ok med masse folk. Kaldt i vannet, så overhodet ikke folksomt i selve vannet. Kan bli gjentagende besøk her.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 17:32   #13
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Vært to dager på midtsand nå, anbefales!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 17:35   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Midtsand skal vi teste, ser bra ut. Øysand husker jeg som kaldt og vindfullt, men det stemmer kanskje ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 18:02   #15
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Det var i alle fall ikke det i dag.

Men det var sommershow med Se&Hør. Så vi fikk sett på flaskepostgalskap og ungene fikk prøvd å kapre seg en. Jeg var veldig fornøyd når det sirkuset pakka sammen og dro. :P Men sånn bortsett fra det kvarteret med galskap merka vi ikke noe særlig til dem altså.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-13, 18:55   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Øysand var jeg en del som barn, har faktisk nesten ikke vært der siden. Trodde faktisk ikke det var kiosk og toalett der lengre, så mye vet jeg om nærområdet mitt. Sommeren er vel snart på hell, men sannelig skal jeg ta med vesla dit en dag det er finvær og det passer sånn.

Hvor er Tråsåvika og Midtsand, Siritk?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-13, 08:46   #17
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hvor er Tråsåvika og Midtsand, Siritk?

Tråsåvika er i Viggja, langs gamleveien til Orkanger og Midtsand i Malvik. :-)

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-13, 18:13   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bader man i Trondheim?

Midtsand er topp. Moderne og rent doanlegg, samt liten kafe. Flott sandbanke ved fjære sjø.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no