Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lottogevinster eller lignende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-23, 20:10   #21
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Fasiten for meg, selvopplevd i fjor:

1 million i gave.

En god slump til å kvitte oss med det meste av huslånet.
Ny bil (liten bruktbil)
Sparing til jentene
Pensjonssparing til meg


Vi har vunnet i lotto også, for mange år siden. Vant nok til å bygge ut huset til nesten dobbelt størrelse og kjøpe helt ny bil. Pluss lage bufferkonto det er penger på enda. Ikke feil.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04

Sist redigert av Ellisiv : 25-07-23 kl 20:15.
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 20:14   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg fikk 65 000 kr i gave av mamma for noen år siden. Jeg gav de videre til eldste som skulle kjøpe seg leilighet på akkurat samme tid.

De to andre skal få det samme når de skal kjøpe bolig.


Sist redigert av 007 : 25-07-23 kl 21:25.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 20:20   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Dette diskuterte jeg med en venninne på lørdag. Drømmer om en Porsche, men hadde jeg vunnet en million hadde jeg nok likevel ikke kjøpt meg bilen, men noe mer fornuftig. Hadde nok tatt med meg barna på en fin reise i alle fall.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 20:28   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Hadde isolert gulv og vegger i boligen, og spart penger brukt til oppvarming. Gitt penger til ett av Budbringeren fra helvete sine prosjekter eller spleiser.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 20:41   #25
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Dere som ønsker solbriller med styrke, har dere prøvd vanlige briller med solbrillefunksjon? Eller blir det like dyrt? Blir jo ikke akkurat det samme heller..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 20:41   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis vi er på litt mindre ting enn hus og hytte, hadde jeg kjøpt et nytt vinskap. Og masse vin som jeg kan drikke om 1-5-10 år.

Ellers parafraserer jeg en-eller-annen fotballstjerne: Jeg vil bruke det meste på mat, vin og reiser - resten bare sløser jeg bort.

Dette! Og så hadde jeg nok gitt 100 000 i forskudd på arv til hver av ungene om det var et beløp på over en mill.

Samboer kjøper seg inn i huset mitt nå. Det blir nytt vinskap og masse god vin gitt som resultat av det gitt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 21:02   #27
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Brukte 14.000,- på nye briller nå (fikk sms om at de kunne bli hentet i dag) - det var en må-ha-ting, så 10.000, - hadde gått rett i sluket. (Ei venninne av meg sa faktisk: var ikke klar over det fantes så dyre briller og rødt har jo vært de eneste som har vært for brillestøtte og det blir det nok tyst om nå)

Jeg hadde vært fornuftig og brukt pengene ting som var lurt (og kjedelig). Hadde jeg hatt nok penger tror jeg at jeg hadde sluttet å jobbe i vanlig jobb, og prøvd meg på egen bedrift, studert, jobbet med veldedighet eller lignende.

Av ting ... hmmm ... teater, matopplevelser, konserter etc

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 21:13   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

10 000,- ville jeg satt av til reise. Det samme for 100 000,

Jeg kunne gjerne brult en del penger på skyvedører ut til verandaen. Dør der vi nå har vinduer. Sånn at vi kunne åpne mye mer enn vi kan nå med en vanlig dør.

Jeg akulle gjerne pusset opp et bad, det hadde gått nesten en halv million på det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 21:49   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dere som ønsker solbriller med styrke, har dere prøvd vanlige briller med solbrillefunksjon? Eller blir det like dyrt? Blir jo ikke akkurat det samme heller..

Selv om det skulle gå an å gjøre med de brillene jeg har, ser jeg ikke for meg at jeg skulle kunne bruke bare sånne briller. Og hvis det skal være i tillegg til dem jeg har, så blir det vel minst like dyrt, skulle jeg tro. Tanken min er at til bare «solbrillebruk» kunne jeg kanskje klare meg uten f.eks. progressive glass, så de ville bli litt billigere enn de vanlige. Får stikke innom en optiker og spørre. (Noe av grunnen til at de blir så dyre er at siden jeg er kraftig nærsynt, blir brilleglassene for tykke ytterst til å passe i de fleste innfatninger, derfor kjøper jeg ekstra dyrt spesialglass for å få dem tynne nok. Men solbriller kan jo godt ha veldig kraftig innfatning, og da slipper jeg kanskje den biten.)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Brukte 14.000,- på nye briller nå (fikk sms om at de kunne bli hentet i dag) - det var en må-ha-ting, så 10.000, - hadde gått rett i sluket. (Ei venninne av meg sa faktisk: var ikke klar over det fantes så dyre briller

Mine kostet over 18.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

og rødt har jo vært de eneste som har vært for brillestøtte og det blir det nok tyst om nå)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 22:46   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg har sittet og drømt om hva jeg skulle gjort med den 800 millioners gevinsten på Eurojackpot i kveld. Eneste grunnen til at jeg en sjelden gang, type 3-4 ganger i året tipper, er å kunne ha en times tid til SKIKKELIG STORE drømmer. Det ble ingenting denne gangen, heller, og det er vel mer realistisk å drømme om mindre, så here we go:

10.000: Tror jeg hadde sløst dem bort på noe jeg ønsker meg, som jeg ikke trenger og som er for dyrt til bare å kjøpe. Som for eksempel noen nydelige tøyservietter til nesten 400 kroner per stk som jeg så her forleden, en god champis, en ny litt for dyr kjole eller tilsvarende. Rett og slett bare for å unngå at de gikk i det store "hullet".

100.000: Definitivt ferie. Etter denne regnfulle sommeren drømmer jeg om en ekstra ferie i september. Studentsønnen hadde definitivt fått bli med.

1 mill: Hadde nok gått på kontoen for pensjonssparing etter at jeg hadde brukt noe til det jeg skrev om over.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 22:55   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Aldri vunnet noe, men dessverre arvet. Det har gått til hus, buffer og møbler, hovedsakelig. En større sum nå hadde gått til å pusse opp badet hjemme, og diverse vedlikehold i feriehuset, og evt. sparing hvis det var noe igjen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 23:04   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

10.000 kr hadde jeg brukt på å fornye garderoben.

100.000 kr hadde jeg satt på sparekonto, øremerket ferie (minus kanskje 10.000 til å fornye garderoben. ).

1 million hadde jeg betalt ned på huslånet med, og brukt fleksibiliteten til å pusse opp badet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 23:49   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

10 000 hadde jeg sikkert delt mellom meg og barna og kanskje funnet på noe sprell.

100 000 tenker jeg ferietur for hele gjengen.

1 mill… tja. Vi planlegger å bygge garasje så da hadde vel mesteparten gått til det og kanskje litt justering av lån.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 00:21   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg vant 5000 en gang, da valgte jeg å kjøpe ny mobil. Så kanskje noe sånt eller en gøy weekendtur for 10000. Dersom det var hundretusener hadde det nok gått til oppgraderinger i huset, type lagt pengene i garasje eller nytt kjøkken. Samme med en miliion, men da ville jeg ønsker å beholde en god buffer på konto.

Hadde det vært mange millioner hadde jeg nok lagt en del i huset, kjøpt en litt bedre bil og en ferietur vi ikke har råd til nå. Men hadde ikke ønsket å endre livsstil og ville ønsket å investere på en trygg måte slik at jeg og familien min i stor grad var sikret langt frem i fremtiden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 00:48   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Kan virkelig anbefale solbriller med styrke, Skilp, jeg fikk meg et par før jeg dro på ferie, og de var en fryd å bruke. Men de var jo ikke noe særlig dyre, siden jeg ikke trenger så veldig spesielle glass.

Mannen min er i praksis blind uten briller, og det er helt utenkelig at han ikke skal ha solbriller med styrke, så lenge det er økonomisk mulig. Men totalt 45.000,- når han må bytte årlig merkes ganske godt ja.

Jeg er ingen drømmer, så aner ikke hva jeg ville gjort. Annet enn å betale meg ut av den offentlige helsekøen for hudfjerning. Hadde jo vært digg å slippene spare til ferien Storebror skal få i konfirmasjonsgave også. Men lenger enn det klarer jeg ikke drømme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 01:28   #36
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg har arvet et større beløp. Jeg er kjedelig og bruker det til å betale ned på huslånet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 07:03   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Skilpadde, uten progressive fungerer det beså kjøpe på extraoptical. Med progressive fungerer det greit nok, men ikke helt perfekt høydemessig ettersom det ikke går å måle hvor i brillene øyet ditt er.

10.000 inn i dragsuget.
100.000 til ferie og litt til garderoben
1.000.000 nedbetaling av gjeld/fond, fremtidige ferier, litt nytt til garderoben og interiør.


Sist redigert av Pelen : 26-07-23 kl 07:46.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 07:24   #38
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Jeg tenker over slikt en gang i blandt, hvorfor vet jeg ikke.

10 000 kroner: Det ville blitt fordelt på Leger uten grenser og Budbringeren fra Helvete

100 000 kroner: Deles i fire, med en del til hver av de tre barna og siste til de to nevnt over.

1 million eller mer: Som over, men delt på fem, siste biten ville Helten og jeg beholdt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 07:29   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dere som ønsker solbriller med styrke, har dere prøvd vanlige briller med solbrillefunksjon? Eller blir det like dyrt? Blir jo ikke akkurat det samme heller..

Jeg har solbriller med styrke, det er helt fantastisk, når jeg husker å bruke dem. Vanlige briller med solbrillefunksjon har jeg brukt i mange år, men øynene mine er blitt gamle, og sånne briller reagere litt for sent til at det er behagelig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-23, 07:52   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lottogevinster eller lignende

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har solbriller med styrke, det er helt fantastisk, når jeg husker å bruke dem. Vanlige briller med solbrillefunksjon har jeg brukt i mange år, men øynene mine er blitt gamle, og sånne briller reagere litt for sent til at det er behagelig.

Hmm, hva koster noe sånt og finnes de i progressive?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no