Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 08:48   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Lagt inn da Ru ikke visste hvem det var som hadde hoppet og trodde det var noen ubetydelige smågutter:

Alle vet at de alltid sender prøvehoppere først. Og det er vel ingen som tror at når hun setter utfor i kveld, er det første gangen hun gjør det i nye bakkene?
Jeg vet at jeg hadde insistert på et prøvehopp først ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 03-03-10 kl 13:17.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 08:51   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dette er vel lite PK, men jeg synes ikke det er sånn WOW at hun skal gjøre det....

Jeg er ikke direkte overrasket, men jeg synes allikevel at de har valgt helt rett person.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 08:52   #23
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Hun blir den første offisielle hopperen.
Romøren og gutta hoppa i går kveld.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:33   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Hun blir på ingen måte den første hopperen. Jeg syns faktisk det er hårreisende dårlig at de ikke lot henne prøvehoppe det første prøvehoppet selv. Er hun kvalifisert til å være første offisielle hopper, så er hun kvalifisert til å være første prøvehopper. Først er først, uavhengig av om NRK filmer eller ikke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:00   #25
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Alle vet at de alltid sender prøvehoppere først. Og det er vel ingen som tror at når hun setter utfor i kveld, er det første gangen hun gjør det i nye bakkene?
Jeg vet at jeg hadde insistert på et prøvehopp først ...

Nei, her er jeg ikke enig. (Jeg er faktisk i et aldri så lite harnisk)

Det ER jo et prøvehopp, det er jo hele greien. Bakken skal testes for første gang. Slik oppfatter jo jeg det. Hva er offisiell? At det står folk og ser på? At pressen er der? Hele poenget med øvelsen er å bleste om det første hoppet, ikke det første hoppet som noen sier er det første hoppet.

Jeg kommer helt klart til å aktivt boikotte Romøren og de andre norske hoppgutta. (De kommer ikke til å merke noe fra eller til, da, men det er en annen sak)

Smålige tullegutter!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:01   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Smålig var min første innskytelse også, Kif!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:02   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Alle vet at de alltid sender prøvehoppere først. Og det er vel ingen som tror at når hun setter utfor i kveld, er det første gangen hun gjør det i nye bakkene?
Jeg vet at jeg hadde insistert på et prøvehopp først ...

Da kunne vel Anette Sagen fått prøvehoppe først og da egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:07   #28
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Smålig og en barnslig demonstrasjon av ledelsen i Kollenhopp og gutta selv som hoppet. Dersom det nå var slik at bakken måtte prøvehoppes før det ofisielle hoppet, så er det vel helt meningsløst å sende utfor hoppere fra landslaget? Dette lukter sur sabotasje..
Jeg er spent på å se om Anette gidder å gjennomføre det såkalte første hoppet nå.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:08   #29
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Man pleier alltid å ha prøvehoppere. Men de pleier IKKE være kjente navn i verdensklassen!!!

En annen sak er jo også at hoppere i verdensklassen selvsagt ikke bør være prøvehoppere, nettopp fordi det innebærer en risiko i seg selv. Ergo kunne like gjerne Sagen prøvehoppet selv.

Smålig, synes jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:14   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Smålig og en barnslig demonstrasjon av ledelsen i Kollenhopp og gutta selv som hoppet. Dersom det nå var slik at bakken måtte prøvehoppes før det ofisielle hoppet, så er det vel helt meningsløst å sende utfor hoppere fra landslaget? Dette lukter sur sabotasje..
Jeg er spent på å se om Anette gidder å gjennomføre det såkalte første hoppet nå.

Ikke sant?

Bredesen sier han hoppet først i Granåsen ...
http://www.vg.no/sport/ski/hopp/arti...p?artid=593821

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:19   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Jeg var ikke klar over hvem det var som hadde hoppet i går.
Så jeg ombestemmer meg, og er enig med Kif.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:19   #32
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Man pleier alltid å ha prøvehoppere. Men de pleier IKKE være kjente navn i verdensklassen!!!

En annen sak er jo også at hoppere i verdensklassen selvsagt ikke bør være prøvehoppere, nettopp fordi det innebærer en risiko i seg selv. Ergo kunne like gjerne Sagen prøvehoppet selv.

Smålig, synes jeg.

Kan bare si meg helt enig. Dette var smålig.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:20   #33
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Jeg kjenner jeg er skikkelig gretten pga dette.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:24   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Smålig og en barnslig demonstrasjon av ledelsen i Kollenhopp og gutta selv som hoppet. Dersom det nå var slik at bakken måtte prøvehoppes før det ofisielle hoppet, så er det vel helt meningsløst å sende utfor hoppere fra landslaget? Dette lukter sur sabotasje..
Jeg er spent på å se om Anette gidder å gjennomføre det såkalte første hoppet nå.

Enig!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:40   #35
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Kjenner jeg blir forbannet over det hele. Mister all respekt for Romøren og hoppsjefen etter dette.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:41   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Utrolig dårlig gjort. Det er rett og slett sabotasje, med full viten og ond vilje.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:47   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen



http://www.vg.no/sport/ski/hopp/arti...p?artid=593844

Gaustad er tydelig ukomfortabel med saken når VG Nett snakker med ham. Styrelederen i Kollenhopp sa forrige måned til Aftenposten at han mente det var mest naturlig at Bjørn Einar Romøren burde få hoppe først, fordi han mener Holmenkollen tilhører hoppmiljøet på Østlandet.

Etter intervjuet med Gaustad ringer VG Nett opp for å få verifisert sitatene han har gitt. Da gir han beskjed om at han ønsker å trekke hele intervjuet og vil kun si følgende:

- Jeg står 100 prosent bak vedtaket fra kommunen om at Anette Sagen skal få hoppe først. Jeg ønsker henne velkomme. Det er det eneste jeg vil si.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:47   #38
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Råttent!

Pussig at det var Romøren som prøvehoppet først lissom..... dette lukter arroganse de luxe... jeg håper de blir kaldt inn på "teppet" og blir hudfletta.......

Også håper jeg Anette Sagen får verdens største og beste kollenbrøl i kveld. Det fortjener hun.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:49   #39
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Hørte det på nyhetene i stad og blei litt lang i maska ja. Hun kunne vel prøvehoppet først også? Det er jo ikke som om hun ikke har hoppet før, liksom ...

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:54   #40
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Det er så bedritent gjort at jeg har ikke ord. Jeg håper Anette Sagen svarer med å droppe den patetiske åpningen i kveld. Hoppgutta burde skamme seg langt inn i sjelen. Drittsekker!!!!!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no