Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 12:23   #81
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Ta seg til rette, ture frem som Blærumsgutter gjør...

Jeg syns Romøren har bæsjet kraftig på leggen, men jeg kjenner jeg lar meg provosere av generaliseringen her.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 13:44   #82
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Sorry, jeg bare kvasisiterte Ørjasæter. Hun/jeg refererer nok ikke til bærumsgutter generelt, men kaller de som tar seg til rette og turer fram som "blærumsgutter". Ja, ja, jeg mente ikke å være frekk, jeg synes begrepet dekker bra i denne saken.

av kommaproblematikken.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 12:21   #83
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Jeg tror Romøren var lett å utnytte i et skittent gubbespill her.

Nå har endelig rennleder Torgeir Nordby og Kollenhopp-sjef Roar Gaustad blitt irettesatt av Norges Skiforbund, men det finner ikke Nordby seg i.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 14:17   #84
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Det var det 1700-tallet ja.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 14:53   #85
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Romøren har jo lagt seg så flat som det går an (noe annet skulle da bare mangle!), men lederene innser fortsatt ikke hva de har gjort. Åh, jeg kjenner fortsatt at jeg blir irritert!

Anette Sagen har taklet denne saken på en eksemplarisk måte. Jeg er stålimponert over den roen og sakligheten hun har utvist!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 15:03   #86
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anette Sagen blir første skihopper ut i nye Holmenkollen

Det var jammen meg på tide at lederne fikk på pukkelen også. Og så finner de seg ikke i det?

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no