Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Far som bader naken med datteren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 18:44   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

2,5 år....

Og det ER forskjell på foreldre og andre voksne. Det bør det være.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:47   #42
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg må signere på skjema i to kopier for at de skal smørre gutten min med solkrem i barnehagen. Det holder ikke at jeg tar med solkrem, setter den på hylla og sier at det er ok, neida, de må ha det skriftlig at de har lov til å ta på ungen .

  Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:47   #43
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

VAH???
Får ungen se sin fars ikke bare hud, men sågar hans forhud? :skingrestemme:

Og her - her sitter de lillasjal-befengte fp-damene og heier frem traumaene og overgrepene uten snev av kritisk sans eller evne til å tenke over hvordan dette stakkars barnet noensinne skal få et naturlig forhold til egen tiss og tass og det som verre er.

Det er det verste!

Hva blir det neste? At man skal kunne ta med smågutter på damedo på senteret? Eller at man skal kunne kose sine barn etter at de har lært å krabbe? Eller at man kanskje rett og slett kysser sin partner mens barnet ser på?

Å - traumaene disse uskyldsrene små skal gjennom!

Og han - grisen - han skal liksom sitte der naken og bade seg. Med hva slags unnskyldning da? At han vil være ren? Hæh? Nei. Vettuhva! Sånnne mannesvin skulle vært brent på bål! På bål!

  Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:48   #44
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg ble mest trist når jeg leste det. Også synes jeg fryktelig synd på dama, det kan ikke være godt å ha det sånn.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:59   #45
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Når voksne mennesker kan ha et sånt syn på nakenhet så er jeg ikke lenger forundret over at unger ned i 3.-4. klasse vil dusje med badedrakt etter gymmen.

Ærlig talt, det er da ingenting som er mer naturlig enn en naken kropp.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:08   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Just what I skullteåsei.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:10   #47
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg er veldig imot å demonisere menns seksualitet på den måten. Det er sånn at overgripere som regel er menn, men det betyr ikke på noen måte at fedre og døtres felles nakenhet skal pålegges noen form for sensur generelt sett. Hva mener de som er for tildekking i sånne situasjoner f.eks. om nudister? At de er perverse og pedofile? Eller er det noe annet? Poenget mitt er at ved å mistenke og sensurere menns nakenhet på den måten, gir man overgripere et slags sykt alibi for deres påstander om at barn lokker f.eks. Det er ikke nakenhet som er problemet! Her skal man være varsom og tenke seg godt om, altså!

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:12   #48
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns Mørch svarer bra, og syns moren reagerer overdrevent. Jeg bader med sønnen min på 5 år innimellom, jeg tror han ville syns at det var veldig rart om jeg skulle tatt på badedrakt.

Jeg er enig med Glitter. Forøvrig har jeg nettopp hoppet opp fra badekaret der jeg badet naken med S på snart 5 .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:28   #49
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

aC sa det.
Her bader vi nakne.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:42   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Hva du forteller meg, Milfrid, minner meg om hva en britisk studiekamerat av meg fortalte, da vi studerte sammen på 90-tallet. Han var utdannet lærer, og som mannlig lærer på den barneskolen han jobbet på fikk han ikke lov å røre ved jentebarn. Dersom en jentunge falt og slo seg i skolegården, måtte han hente en kvinnelig lærer som kunne trøste henne.

Jeg er helt enig med United - slikt noe, som eksempelet med pappaen som bader med barnet sitt, barnehageansatte som ikke får smørt inn barna uten skriftlig tillatelse, mannlige lærere som ikke får røre ved jenter - det er med på å demoniskere den mannlige seksualiteten. Ikke bare den mannlige seksualiteten - seksualitet og kropp i seg selv.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:59   #51
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Ned Flanders har alltid på seg badebukse når han bader han, så han slipper å se sin egen shrinkydink. Og INGEN er så normale som Ned Flanders. Vi burde alle forsøker å være litt mer som han. WWNFD

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:03   #52
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ned Flanders har alltid på seg badebukse når han bader han, så han slipper å se sin egen shrinkydink. Og INGEN er så normale som Ned Flanders. Vi burde alle forsøker å være litt mer som han. WWNFD


Jeg er gammel og uvitende, hva betyr "WWNFD"?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:04   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

What Would Ned Flanders Do?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:11   #54
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Aha! Takk!

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:12   #55
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg synes T. Mørch svarte bra, begge her synes mamman overdrev en smule.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:20   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Dette husker jeg faktisk at jeg laget en tråd om på NM da snuppa var omtrentlig 2 år. Selv der ( ) var folk enige i at det var greit at snuppa dusjet sammen med pappaen sin. Hun gjør det fremdeles, og nå er hun 5.

Det vi ble enige om var at vi skulle få sette grenser for hva vi synes var greit når det kom til berøring. Det hun kom tilfeldig borti var greit, men hun fikk/får ikke lov til å ta på våre kjønnsorganer med beskjed om at vi synes det er ubehagelig. Det aksepterte hun veldig raskt. Den regelen gjelder forøvrig når snuppa og knerten bader sammen også. Da er det litt vanskeligere å overholde, men det er lov til å gi beskjed når det blir for mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 05-03-10 kl 20:32.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:34   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

What Would Ned Flanders Do?

En rettesnor for oss alle, burde han være.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 21:57   #58
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg synes det er veldig trist at hun ikke synes det skal være et mer fysisk forhold mellom foreldre og barn, enn andre, utenom ammingen.

Det er altså ikke greit å klemme og kose på sitt barn, om man ikke vil at hvem-som-helst skal gjøre det? Selvsagt er det forskjell på oss som foreldre, og barnehageansatte/naboer/venners foreldre/whatever. Og de får ikke bade naken sammen med ham, men det gjør vi.

Jeg har en sønn. Han er ikke mer enn 1,5, men senest i dag badet vi sammen, han og jeg. Og ja, han klatrer. Og påpeker at mamma har pupp. (Ammes enda, så han vet hva slike er til ja) Jeg ser ikke for meg å ta på meg badedrakt i badekaret med ham, så lenge vi bader sammen i badekaret, bader vi nakne sammen. Når han gir utrykk for at han ikke vil de lenger, så bader han nok uten oss oppi der.

Ja, min sønn får se slike synder som at foreldrene kysser, ligger mellom oss i senga det meste av natta, og han er den eneste med Ned Flanders-godkjent natttøy, vi bader sammen, vi koser og klemmer både på ham og hverandre. Han blir nok ille traumatisert. Enn så lenge ser han dog foruroligende veltilpasset ut...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 22:37   #59
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Her i huset er nakenhet helt naturlig. Jenta på 5 bader naken med faren, uten problemer. Synes moren i artikkelen overdriver. Tviler på at hun har på klær i badekaret.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 22:55   #60
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Ja til nakenbading.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bade, naken


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no