Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 20:29   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

.........

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill

Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 12:53.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:31   #2
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mandag:
Snop/Brus: klart meg uten begge deler
Trening: Ikke trent

Tirsdag:
Snop/Brus: Klart meg uten i dag også *stolt*
Trening: ikke trent

Onsdag:
Snop/Brus: Ikke spist godteri eller drukket brus :smil:
Trening: nope

Torsdag:
Snop/Brus: Niks
Trening: Ja. Gått tur 20 min (en start ihvertfall)

Fredag:
Snop/Brus: 4 biter konfekt
Trening: nei

Lørdag:
Snop/Brus:
Trening:

Søndag:
Snop/Brus:
Trening:

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-

Sist redigert av Tante Grønn : 30-05-08 kl 23:35.
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:32   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Fint Grønnis.
Flere?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:34   #4
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg er med. har hatt en sukkerfri uke nå også.

Mandag:
Snop/Brus: Tab xtra
Trening: Får ikke tid skal til Lillestrøm i dag.

Tirsdag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: Nei ikke i dag eller.

Onsdag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: Nei

Torsdag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: Fortsatt ingen trening.

Fredag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: Nei

Lørdag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: Nei

Søndag:
Snop/Brus: Tab x-tra
Trening: 35 minutter ellipsemaskin

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 01-06-08 kl 20:49.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:34   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg er en sukker-junkie de luxe, men prøver meg.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:35   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Tøffe jenter. (tror jeg... )

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:36   #7
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tøffe jenter. (tror jeg... )

Du skal være glad du ikke er i nærheten av meg under de værste sukker-abstinensene.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:38   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Du skal være glad du ikke er i nærheten av meg under de værste sukker-abstinensene.

Og motsatt.

Hva skal vi ha som absinens-triks?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:42   #9
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

I'm in!
Har stort sett vært flink de to siste ukene, og blir gjerne med på ei uke til.

Da er vi i gang da!

Mandag
Snop/brus: Ingenting
Trening: Gikk tur til solstudioet, ca. 30 min.rask gange

Tirsdag
Snop/brus: Ingenting
Trening: Har gått en liten tur

Onsdag
Snop/brus: Ingenting
Trening: Har gått en liten tur

Torsdag
Snop/brus: Ingenting
Trening: Gått lang tur

Fredag
Snop/brus: Sjokolade og litt potetgull
Trening: Nei

Lørdag
Snop/brus: Ett glass pepsi max
Trening: Gikk en liten tur

Søndag
Snop/brus
Trening

Lykke til alle sammen!


Sist redigert av Smash : 01-06-08 kl 09:26.
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:45   #10
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg tror jeg vil være med.

Er det lovå spise godteri på lørdagen? Skal det være fra mandag av?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:58   #11
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva skal vi ha som absinens-triks?

Jeg skulle til å si sjokolade, men det er mulig det blir feil...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:59   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg tror jeg vil være med.

Er det lovå spise godteri på lørdagen? Skal det være fra mandag av?

Hva sier dere andre? Lov med godteri på lørdag, eller ei HEL uke?

Jeg stemmer egentlig for godteri på lørdag, men da må vi ha en klar intensjon om å klare ei uke til minst.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:00   #13
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.243
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg vil gjerne være med. Har klart meg en stund nå, men har ramla uttpå for fullt igjen. Blir forhåpentligvis vanskeligere å snavle når jeg må rapportere det etterpå.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:00   #14
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva sier dere andre? Lov med godteri på lørdag, eller ei HEL uke?

Jeg stemmer egentlig for godteri på lørdag, men da må vi ha en klar intensjon om å klare ei uke til minst.

Ja, det er jeg enig med deg i.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:00   #15
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Oi, dette burde jeg bli med på.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:02   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg syns at det burde vær lov å spise litt på lørdagen. Bedre å skeie ut litt en dag i uken enn å gå på en kjempesmell.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:03   #17
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg er med.

Innbiller meg at jeg er veldig flink til å være sukkerfri, men finner stadig meg selv med ei lefse med smør og sukker i hånda. Det er min største synd, men det blir nok av sjokkis, is og kake i løpet av en uke også.

-------------------------
Rapportering uke 22:

mandag:
Kakemat: Ikkeno'
Godis: Ikkeno'
Pottis: Ikkeno'



tirsdag:
Kakemat: Ikke
Godis: ikke
Pottis: ikke

onsdag:
Kakemat: Null
Godis: Null
Pottis: Niks

Fremdeles

torsdag:
Kakemat: Nei
Godis: Nei
Pottis: Nei



fredag:
Kakemat: Nei
Godis: Nei
Pottis: Nei

lørdag:
Kakemat: Nei
Godis: fem seigmenn, fire marshmallows
Pottis: Nei

søndag:
Kakemat: Et stykke verdens beste-kake.
Godis: Seigmenn
Pottis: Liten skål.

__________________
2007 2010


Sist redigert av rajraj : 01-06-08 kl 19:24. Årsak: Skjematisering
rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:05   #18
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Jeg er med!! Skal i konfirmasjon på søndag, så da får jeg stappe innpå med søte kaker slik at jeg holder meg en stund...

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:05   #19
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva sier dere andre? Lov med godteri på lørdag, eller ei HEL uke?

Jeg stemmer egentlig for godteri på lørdag, men da må vi ha en klar intensjon om å klare ei uke til minst.

Høres greit ut.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:07   #20
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.243
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Høres greit ut.

Enig.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no