Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er din erfaring og oppfatning med det overnaturlig/paranormale?
Ikke opplevd noe "uforklarlig" selv, men tror på at det kan skje likevel. 6 20,00%
Har opplevd noe "uforklarlig" og tror det skyldes noe paranormalt. 6 20,00%
Har ikke opplevd noe "uforklarlig", og tror heller ikke noe slikt eksisterer 5 16,67%
Har opplevd noe uforklarlig, men tror likevel det hadde en logisk løsning. 7 23,33%
Jeg trodde på slikt før, men ikke nå lengre. 3 10,00%
Jeg trodde ikke på slikt før, men nå gjør jeg det. 3 10,00%
Jeg er usikker. 2 6,67%
For en kul poll. 6 20,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 30. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 17:28   #1
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring

Spørsmålet er hvilken mening du har angående det overnaturlige/paranormale, og om du har egne erfaringer som har påvirket din oppfatning.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:41   #2
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring.

Jeg er bare nødt til å si det: For en ufyselig avatar du har Pio.

Over til poll. Jeg svarte dette: Har opplevd noe uforklarlig, men tror likevel det hadde en logisk løsning.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:42   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring.

Jeg har ikke opplevd noe selv, men tror likevel det kan skje. Jepp, sett det på TV.

Jeg har ikke opplevd noe selv, men ettersom TVNORGE tror det kan skje, gjør jeg det også.

Jeg har ikke opplevd noe selv, men tanta til fettern til mora til ungdsomskjæresten min har, og hu er kjempegrei.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:48   #4
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring.

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg er bare nødt til å si det: For en ufyselig avatar du har Pio.
.

Ufyselig?? Pøh.. To voksne menn som tør å vise følelser og gi hverandre nærhet. Det er vel bare vakkert.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 18:37   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring.

Trodde ikke før, men gjør det nå.

Har opplevd en del her i huset de første årene vi bodde her. Aldri tidligere.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:02   #6
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Spinoff-poll fra åndelighet og personlig erfaring

Svarte at jeg er usikker. Vakler litt mellom å tro og ikke tro. Tror vel egentlig ikke på det, men så ser man ting på TV eller hører om uforklarlige ting som gjør at jeg ikke helt vet.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no