Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Manikyr og gelélakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-12, 16:31   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Manikyr og gelélakk

Har litt lyst til å fikse neglene mine før vi drar på ferie. Da må jeg gjøre det mandag.
Ser at Lakkbar Neglexpressen har noe som heter manikyr med gelèlakk, dette skal visst nok sitte godt og holde lenge.
Noen som har prøvd? Sitter det godt og lenge, og hvordan er det å få det av igjen? Leser at man kan gå dit for fjerning av gelèlakk, må man fjerne det der er det uaktuelt.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 16:43   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Manikyr og gelélakk

Jeg regner med at de legger over et lag gele som brukes til kunstig negler. Den skal herdes i en spesiell lampe og må nok også fjernes med dertil egnet redskap. På meg sitter ikke geleen særlig godt, løsner og jeg kan dra det av, men det er sikkert 20 år siden jeg hadde gelenegler, så du skal ikke se bort i fra at det har blitt bedre produkter nå.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:32   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manikyr og gelélakk

Løsner å kan dras av høres jo ikke så bra ut.

Noen flere som har prøvd? For litt mindre enn 20 år siden kanskje.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 19:35   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Manikyr og gelélakk

Jeg har lest at geleen må fjernes ved å sitte med fingrene i aceton, evt. sitte med fingrene innpakket i folie med pads gjennomtrukket med aceton på neglene, og kjenner at huden min grøsser ved tanken.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 22:47   #5
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manikyr og gelélakk

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har lest at geleen må fjernes ved å sitte med fingrene i aceton, evt. sitte med fingrene innpakket i folie med pads gjennomtrukket med aceton på neglene, og kjenner at huden min grøsser ved tanken.

Dette skal jeg ikke prøve. Takk for svar.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no