Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Extensions

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 22:30   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Extensions

Er det bare styr eller er det greit?

Jeg har ikke akkurat tykt hår uten at det for den delen er veldig tynt (typisk nordisk skulle jeg si) og jeg skulle synes det var hyggelig med litt tykkere og kanskje litt lengre hår for en periode og da kom jeg å tenke på at frisøren foreslo extensions en gang.

Jeg har hestehale når jeg trener, blir det dumt da?

Hvilke erfaringer har du eller har du hørt av andre?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:45   #2
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Extensions

Det kommer helt an på frisøren som setter dem.
Jeg har sett hår som ser helt grusomt ut med extensions og hår som ser helt naturlig ut med dem i, så flink frisør=bra resultat er min erfaring.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:49   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Det kommer jo ann på håret ditt da, men er det normalt/nordisk, så burde det kunne bli bra. Det er ikke noe særlig styr med det syntes jeg. Jeg hadde mine i 5 månder og hadde mye hestehale.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:50   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Jeg hadde extentions i luggen, og det var veldig fint. Bare pass på at du får noen av god kvalitet og ekte hår, som festes pent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:54   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Frisøren min her er flink så jeg tror og håper at hun gjør det bra, vel verdt å prøve høres det ut som!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 23:01   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Jeg har hatt det endel, men problemet mitt er at jeg har så glatt hår at de bare glir av, så jeg kan dessverre ikke ha det. Men det går helt fint med hestehale. Eneste er at når det vokser ut, så kan etterveksten floke seg litt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:21   #7
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Extensions

Jeg hadde extensions i nesten 6 mnd. Hadde ganske kort hår da de ble satt(og tynt). Jeg var veldig fornøyd, men det som var problemet mitt var at tustene datt veldig fort ut, så jeg måtte hele tiden å fornye dem.
Nå har jeg en veninne som er frisør, som satte disse på meg, så det var ikke noe problem.
Jeg likte å ha extension, bakdelen er bare at håret kan virke og bli noe tynnere en periode etter de er tatt ut. Jeg valgte å klippe meg helt kort etterpå, for å få tilbake litt av fylden.
Men enige med de andre her, det er viktig at frisøren vet hva hun/han gjør med å sette det i.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:05   #8
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Extensions

Det er viktig å sette dem i riktig ja. På rekke og i system. De må også settes i slik at håret ligger i sin naturlige retning, man kan bli skikkelig sår hvis festet strammer. Det er også viktig å feste det i passe mengde hår.. Egentlig ikke no problem å gjøre det slik, men har sett mye rart. Ekte hår og ekte keratinfester (limet) er også alfo omega om det blir bra. Storesøster prøvde noe fra Ebay som var helt grusomt. Skulle være ekte hår, men floket seg i en stor tull bak etter at hun badet i saltvann i sommer. Festene som skulle være kratin ble helt flytende da jeg skulle feste dem og jeg fikk blemmer på fingrende.. Uff, for en jobb, (og hva man gjør for storesøsters skjønnhet)

Og en ting til.. Man KAN bli avhengig! Nå har jeg ingen, men jeg leeeengter etter å putte på igjen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:39   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Takk for innspill. Jeg ser utfordringen med glatt hår, for det har jeg.

Jeg tror at frisøren min er flink på dette. Det var hun selv som foreslo det for noen ganger siden og jeg har vært veldig fornøyd med det hun har gjort med mitt hår foreløpig. Hun er også veldig ettertraktet så det er vanskelig å få time hos henne så det er nok ikke bare jeg som syns hun er flink.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 00:09   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Jeg vurderer å gjøre dette til uken. Jeg var hos frisøren i dag og der har de en frisør som mer eller mindre bare driver med dette og han virket å være veldig proff (jeg så når han gjorde det på en annen kunde). Jeg skal tenke på det over natte og så ringer jeg og bestiller time. De sjekket opp hvilke farger jeg skulle ha så det er notert, de må bestille håret, men det tar bare 1-2 døgn til det er fremme.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:18   #11
marihøna123
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1
marihøna123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Extensions

Jeg er veldig fornøyd med mine extension som er fra Dreamextension!! Disse er kjempesmarte! d er et helt nytt system som er kommet til Europa:-) d er basert på extension som du bare fester på hodet som et hårband! d sliter ikke på ditt eget hår slik som klips,lim og tape gjør:-) D setter d på hodet som et hårband og tar 1/3 av ditt eget hår over!Kjempesmart! Dreamextension er de eneste som selger de foreløpig,så sjekk ut dem

marihøna123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:58   #12
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Extensions

Klips sliter vel ikke på håret?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no