Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 19:48   #1
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Noen som vet hvordan kvaliteten på de nye Reimadressene (f.eks. de med striper) er ifht vanntetthet sammenlignet med de gamle dressene til Reima?

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 19:53   #2
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

(ønsker å høre om flere har samme dårlige erfaring soim deg c27, eller om du kun har vært uheldig med din utgave) :-)

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:08   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Storesøster har den med striper og vi er foreløpig veldig fornøyd. Hun bruker dressen i stedet for regnklær og har hittil vært tørr.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 10:06   #4
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Godt å høre. Flere med erfaringer?

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 10:15   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Vi har dressen med striper, og den virker vanntett foreløpig ihvertfall. Men han blir veldig svett og klam i den, så jeg spør meg nå om den berømmelige pusteegenskapen er så veldig god... Vi kler ikke på så mye heller, syns jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 10:27   #6
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Har dere hatt Reima før? Hvilke dresser sammenligner du med? Stakkars sønnen min går og trasker rundt i vårdressen fra i fjor for mor ikke får bestemt seg........

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 11:54   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Vi har hatt reima før, kan ikke huske han var så svett da, men kan jo hende jeg har dårlig husk. Når vi kjøpte nå så vurderte jeg hellytech og Troll også. Reima er den desidert dyreste, og jeg ville nå valgt en av de andre tror jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 13:21   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Vi har hatt reflex sine dresser som vårdresser. de funker kjempegodt og koster bare det halve. Vår barnehage bruker regnklær på regnværsdagene uansett, og da orker jeg ikke å bruke tusen kroner på en dress. jeg synes det blir noe annet med vinterdressen - da er liksom ikke regnklær noe alternativ slik jeg ser det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 16:47   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Vi har den som er ensfarget nede og stripete oppe. Synes den er akkurat som de andre Reimatecene vi har hatt. Kjempefornøyd!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 19:07   #10
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.556
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Vi er kjempefornøyde med vår.
Men hun er (snart) 14 måneder og går ikke i barnehage, så det blir en annerledes bruk her hjemme selvfølgelig. Men den er tett og hun har aldri blitt våt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 12:23   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Sist jeg svarte her var jeg veldig fornøyd, men det er jeg ikke lenger. Nå er det veldig vått her, og sønnen vår hopper i dammene med nydressen og støvler. Han blir søkkvåt på bena! Det har aldri hendt med Reimatecdressene våre dør, så nå har jeg tatt kontakt med selgeren for å spørre om å få en ny dress.
Søren altså hvis dressene har blitt mye dårligere.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 13:21   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Og vi har fått testet ut vår litt mer, og er heller ikke helt fornøyd. Han har 2 dresser, en reima og en fra coop (navigare eller noe slikt). Han er helt klart mer svett i reimadressen enn han er i coop-dressen. Æsj altså, angrer på at ikke vi kjøpte Hellytech i stedet.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 20:35   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Sist jeg svarte her var jeg veldig fornøyd, men det er jeg ikke lenger. Nå er det veldig vått her, og sønnen vår hopper i dammene med nydressen og støvler. Han blir søkkvåt på bena! Det har aldri hendt med Reimatecdressene våre dør, så nå har jeg tatt kontakt med selgeren for å spørre om å få en ny dress.
Søren altså hvis dressene har blitt mye dårligere.

Å nei. . .
Samme som hos oss da.
Blir spennede å høre hva du får til svar.
Du får nok beskjed om å dra til butikken og så tester butikken den
og ser om det er noe galt med den. Uten at jeg vet hvordan dem
gjør det.
Jeg har vært i kontakt med Reima flere ganger og skal få svar først til
neste uke når en av de litt høyt opp i systemet til Reima har vært
på møte med salgssjefen i Findland. Veldig spent på hva dem
gjør for meg.
Jeg har jo kjøpt min i Sverige. Håper å slippe å måtte kjøre
helt ditt, men gjør det om jeg må.
Dressen holder ikke ungen tørr pluss da en knapp alt har falt ut.
sukk. . .Vil helst ha pengene tilbake. Har kjøpt TTH som jeg
er strålende fornøyd med så langt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:10   #14
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Har levert dressen tilbake til butikken i dag. De skal legge den i vann i natt, så får vi se hva de sier i morgen. Jeg har studert dressen, og jeg tror de har byttet ut noe for nederst inni dressen i forhold til de gamle modellene. Virker som dette vannet suger opp vann på innsiden av dressen. Vi hadde samme problemet med en Ticketdress, veldig ergelig. Har en Reimatec vårbukse som ble kjøpt samtidig og er supervanntett...
Blir sur hvis vi må leve med dette problemet altså!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 17:34   #15
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt for i Reimadressene - bra eller dårlig?

Dressen var lekk så vi fikk ny maken.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no