Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 14:36   #61
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 16:08   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jaja. Da ble det Mikk-Line dress på snuppa mi også. Og votter. Hvilken størrelse bestilte du til Hannah, guniss?

Jeg bestilte 110.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 17:03   #63
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

Kan man ta av lue av disse dressene??

noen?? det ser ut sånn..


Sist redigert av Botero : 28-12-08 kl 17:18.
Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 17:06   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

noen?? det ser ut sånt..

Har googlet litt, og det virker sånn. Ville tro det også med tanke på at den dressen er best i test i både Sverige og Danmark. Om hetten kan taes av eller ikke har jo med sikkerhet å gjøre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:07   #65
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Hvor gammel er han, og hvilken størrelse bruker han nå?? Har sendt forespørsel om å skifte størrelse fra 110 til 116, men er enda usikker.

Han passerte fem i september og er nå ca 110 cm. Han har både Mikk-line og Troll dress nå i str 110. Jeg pleier alltid å hoppe over en str og det har funket fint så langt.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:17   #66
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Han passerte fem i september og er nå ca 110 cm. Han har både Mikk-line og Troll dress nå i str 110. Jeg pleier alltid å hoppe over en str og det har funket fint så langt.

Hun blir jo ikke 5 før i april 2010, så da vil gjerne den i str 110 passe henne da. Får håpe det for jeg kjøpte den igår, og nå har de ikke flere i str 116 i den rød allikevel.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 19:28   #67
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bestilte 110.

Jeg også. Håper det ikke blir altfor stort til neste år. Mener at snuppene våre er like gamle - august '05?

  Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:11   #68
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Hun blir jo ikke 5 før i april 2010, så da vil gjerne den i str 110 passe henne da. Får håpe det for jeg kjøpte den igår, og nå har de ikke flere i str 116 i den rød allikevel.

Ja da høres 110 riktig ut. Sønnen min ble fem i begynnelsen av sesongen hvor han har 110, men han er en av de minste i barnehagen.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:25   #69
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja da høres 110 riktig ut. Sønnen min ble fem i begynnelsen av sesongen hvor han har 110, men han er en av de minste i barnehagen.

Sønnen min ble også 5 i begynnelsen av sesongen og han bruker 122.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:41   #70
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Gutten min er en normalt stor 5 åring, snart 6 åring og han har 128 i sin trolldress. 116 i ticket.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 23:41   #71
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Gutten min er en normalt stor 5 åring, snart 6 åring og han har 128 i sin trolldress. 116 i ticket.

For 2 år siden hadde han 110 i Mikk-line

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 09:48   #72
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: S h o p p i n g t r å d

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg også. Håper det ikke blir altfor stort til neste år. Mener at snuppene våre er like gamle - august '05?


Jeg er ikke bekymret for at det blir for stort. Nesten heller omvendt.
Hun bruker 110 i en del klær nå, men erfaringsmessig er dresser litt annerledes.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 10:52   #73
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg skjønner at sønnen min er minst like liten for alderen som jeg trodde. Men 110 er da fem år er det ikke? Jeg kjøpte den forresten til han slik at han begynte å bruke den den sesongen han ble fire.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:05   #74
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg skjønner at sønnen min er minst like liten for alderen som jeg trodde. Men 110 er da fem år er det ikke? Jeg kjøpte den forresten til han slik at han begynte å bruke den den sesongen han ble fire.

110 er 5 år, tror jeg. Snuppa mi blir fire og et halvt neste vinter, så jeg tør ikke kjøpe mindre.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:10   #75
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Ungene fikk litt penger til jul, og jeg har da bestilt til minstemor litt nytt ulltøy fra Nøstebarn:

orange body


brun bukse:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:37   #76
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg skjønner at sønnen min er minst like liten for alderen som jeg trodde. Men 110 er da fem år er det ikke? Jeg kjøpte den forresten til han slik at han begynte å bruke den den sesongen han ble fire.

110 er 5 år ja. Men Hannah har brukt en str større enn hun er i alder hele veien.. 104 i år, når hun er 3 etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:05   #77
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd

Har vært og byttet julegaver i dag og da ble det Janus-bodyer, lue og pysj til lille i magen;

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 10:35   #78
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Var på salg igår:
Til storesøster:
Børnetøj.Børnetøj.Børnetøj.
Fløyelsbukse i brunt




+ en liten haug til som jeg ikke finner bilder av på nettet


Sist redigert av Macky : 01-02-09 kl 04:38.
Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 19:23   #79
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Min nye Mei-tai kom i dag, med lengre stropper enn den forrige jeg hadde. Den var veldig mye bedre å bære, enklere å knyte og jeg fikk henne ordentlig på plass. Vi trenger litt plass både jeg og henne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 21:45   #80
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd



En slik på salg på babyshop før jul.

Passer bra til den røde Brio Happy'n jeg skal kjøpe. Har bare hatt sorte vogner og sorte poser tidligere, skal bli moro med litt farger.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no