Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Trenerkluss på idrettsskolen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 18:41   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Trenerkluss på idrettsskolen

Jeg er litt sint nå, kjenner jeg. Jeg er jo trener for Idrettsskolen på første trinn på den lokale skolen. Har hatt en trening tidligere, så ungene kjente meg igjen da jeg kom. De lurte fælt på hvem det var som skulle trene dem i dag, siden ingen i joggedress hadde dukket opp. Jeg og en annen pappa venter noen minutter til, men ingen dukker opp. Han hadde et kontraktsmøte han skulle på, så han måtte forsvinne, og der sto jeg igjen som trener for 25 stk hypre seksåringer. Uten fløyte, og uten program.

Treningen gikk så som så. Litt sure miner fra noen som ikke fikk være fargekonge, og en litt misslykket kongen befaler. Det var også et par "skader", og jeg hadde hele tiden minst to stykker som satt på benken. (Dunket kne, og en veeeldig vond klore på armen. ) Det var ganske så hektisk å holde øye på fem og tyve unger, samtidig som jeg prøver å passe på at de overholder lekens regler, tar meg av de som er "skadet", og takler en dritsur Malin som ikke fikk det som hun ville. Jeg er mildt sagt sliten, og er passe irritert over hovedtreneren som har hatt ansvar for å sette opp trenerliste. Hun satte først opp en feil liste og vi fikk mail om at hun skulle sende ut ny innen kort tid. Det var halvannen måned siden, og ingenting har kommet enda. Det har også vært kluss tidligere, men da med trenere som dukket opp når de ikke skulle ha trening. Heller to for mye, enn en for lite.

Har skrevet en litt krass mail til resten av trenerne, og håper virkelig det blir litt orden i sakene. Jeg har ikke tid til å ta på meg ansvaret som hovedtrener nå når det bare er en måneds tid til eksamen, så det får noen andre gjøre. Hadde det ikke vært for at det er så gøy, så hadde jeg trukket meg som trener.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 18:46   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenerkluss på idrettsskolen

Åh, dette ble jeg nesten svett av å lese. Det der var et lite stykke hverdagheltedåd.

Hvordan går det med studier forresten? Trives du med studievalg etc?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 18:51   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenerkluss på idrettsskolen

Jeg har all mulig forståelse for at du ble både irritert og svett. Med en så stor gruppe burde det kanskje vært satt opp en trener og en hjelpetrener/benkepasser. Håper hovedtreneren tar kritikken til deg, og rydder opp i listene over trenere.

Du er en hverdagshelt!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 18:54   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenerkluss på idrettsskolen

Vi er jo vanligvis to trenere, slik at det er en som kan ta seg av eventuelle benkeslitere, eller rett og slett hjelpe til med å holde dem i ro. Seksåringer har nemlig en tendens til å bli fullstendig rabiate når man snur ryggen til.

Daffy: Jeg STORTRIVES med studiene. (Jada, store bokstaver. ) Fagene er både spennende og utfordrende, så jeg får virkelig brynt meg litt. Det er helt klart tøft å være fulltidsstudent og tobarnsmor, men det går egentlig veldig greit. Selv om det hadde vært veldig greit om døgnet hadde hatt noen timer ekstra.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 18:58   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenerkluss på idrettsskolen

Hjelp!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no