Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hvilken hund til Albertine?
Amerikans nakenterrier 3 8,11%
Beagle 7 18,92%
Curly coatet retriever 5 13,51%
Dvergpuddel 5 13,51%
Engelsk mastiff 6 16,22%
Flat coated retriever 6 16,22%
Golden retriever 9 24,32%
Hygenhund 1 2,70%
Italiensk mynde 2 5,41%
Japansk spisshund 3 8,11%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 37. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 08:50   #41
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken hund?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes de er superfine, hadde en kamerat med en sånn, og de er så morsomme i all sin iver, lekenhet og nysgjerrighet. Men de krever vel stort aktivitetsnivå?

Ser ut som en sånn hund som ei venninne har, de krever myyye.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:44   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund?

alle retrieverne krever vel en del av både hodetrim og "kroppstrim", forskjellen er vel at golden og labrador blir "late" hvis de ikke får trimmen sin sånn generelt sett, mens flat, curly og tolleren bikker smågal
Men det er jo så skjønne hunderaser at

sånn som krompen har da, de er jo så populære nå; labradoodle. Jeg vil vel tenke at de krever sitt de og jeg da, både labrador og storpuddel er jo (kan være) arbeidsjern og smarte bikkjer.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:11   #43
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken hund?

Alle hunder krever vel sitt.

Men jeg fant en labradoodle på nett nå nettopp, og hjelpes meg for en skjønnas!

  Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:14   #44
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hund?

Jeg aner ikke hvem Albertine er, men siden jeg selv ønsker meg en Golden Retriver, så blir det en slik jeg anbefaler.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:14   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.685
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund?

Oh, love!
Og enn å hete labradoodle da!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 11:01   #46
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund?

Jeg synes det kan være risikabelt å kjøpe raser som er avlet mye på med tanke på sykdomsrisiko, jeg synes mastiffen er fin jeg da. Curly coated synes jeg ikke er så fine men det er bare fordi jeg liker korthårede best.
Albertine må vel nesten bare avgjøre det selv, det finnes ihvertfall nok å velge mellom. Hva med norsk buhund da. De er jo faktisk utrydningstruet mener jeg å ha lest.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 10:23   #47
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken hund?

Siden golden retriever fikk flest stemmer så ble det golden retriever. Vi får en voksen hund på foravtale i kveld.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no