Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Bieber vs. Beatles

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 20:11   #41
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Hihihihihi... De skal altså legge ut anmeldelse av hver låt fortløpende på den VG direkte-TV-sida, mens konserten foregår. Utrolig bra. Man kan altså ikke komme å si at ikke de som virkelig er fans får maks mediadekning ut av dette oppholdet her.

Ellers så vet jeg ikke hva som er mest fascinerende: At de faktisk gjør det, eller at JEG (!) sitter å ser på dette. Ikke hele tiden, riktignok, men sånn innimellom. (Det KAN jo hende jeg ser min utrolig flotte niese, som er der og har "meet&greet"-billetter må vite.)

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:12   #42
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Nei, stemmer det.

Men likevel da. Nå synes jeg du tar ut frustrasjonen din på feil sted altså.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:12   #43
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er enig med deg, men ser ikke at Madicken har tippet over i surkuk()kategorien.

Jeg ble superindignert over det med surkuken, og kommer til å bruke lang tid på å komme meg. Og sannsynligvis ikke uten profesjonell hjelp.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:14   #44
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Men likevel da. Nå synes jeg du tar ut frustrasjonen din på feil sted altså.

Det er helt greit, jeg synes bare det var en veldig ufin kommentar i denne settingen, og svarte like ufint, etter mitt syn.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:14   #45
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Nei, stemmer det.

Men jeg synes likevel du reagerte over alle støvleskaft, og godt kunne spandert på deg en beklagelse du også. Husk at hovmod står for solide fall.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:16   #46
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det er helt greit, jeg synes bare det var en veldig ufin kommentar i denne settingen, og svarte like ufint, etter mitt syn.

"Denne settingen" er en tulletråd med morsom sammenlikning av Beatles vs. Biebers tekster. Ufin?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:18   #47
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men jeg synes likevel du reagerte over alle støvleskaft, og godt kunne spandert på deg en beklagelse du også. Husk at hovmod står for solide fall.

Jeg beklager at jeg sammeliknet deg med surk... og takker for god bedingønsket på PM.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:19   #48
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du også. Hvor tømmer jeg med galle over Bieber og tilhengerne hans?

Nei, jeg snakket generelt (men ser jo nå det står "Takk det samme" i innlegget jeg quotet og det var ikke meningen).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:19   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

*Det er i grunn nok nå.*

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:20   #50
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

og takker for god bedingønsket på PM.

Bare hyggelig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:23   #51
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Hoff!! Hvis ikke dere blir venner igjen nå snart, kommer jeg til å måtte ta en "Chandler" (dere vet, sånn hoppe febrilsk rundt å rope på oppmerksomhet å sånn).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:23   #52
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Men likevel da. Nå synes jeg du tar ut frustrasjonen din på feil sted altså.

E9.

De surmagede svarene Madicken får er like surmagede som den surmagede kritikken av Bieber.

Lighten up! Både Bieber-kritikere og kritikere av Bieber-kritikere.

Jeg tror, for å være ærlig, at ingenting engasjerer meg mindre enn Bieber-saken. Han er et ungpikeidol og fansen tar av. Intet nytt under solen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:24   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hoff!! Hvis ikke dere blir venner igjen nå snart, kommer jeg til å måtte ta en "Chandler" (dere vet, sånn hoppe febrilsk rundt å rope på oppmerksomhet å sånn).

Forbered deg på en "Chandler", du.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:29   #54
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg innrømmer glatt at jeg lar meg provosere av voksne menneskers holdning til Bieber om dagen.
Jeg synes det er helt fryktelig å se de nedsettende karakteristikkene om fansen og om fyren, og måten voksne mennesker uttaler seg i offentlighet og på sosiale medier viser ikke mye respekt for den oppvoksende slekt.
Kraist, jeg digget Duran Duran, Paul Young og andre håpløse idoler da jeg var ung, men det var da ingen voksne som øste av seg om hvor teit jeg var eller hvor idiotisk artistene jeg digget var.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:32   #55
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

- og for å ha det på det rene, jeg er IKKE en Belieber.
Jeg synes muikken hans er type 20 på dusinet, pakken er glatt, men fin, og jeg respekterer at de som er hundre år mindre enn meg har en annen musikksmak enn meg, og synes i grunnen det er fint at de liker musikk i det store og hele.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:35   #56
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Forbered deg på en "Chandler", du.

Nja... Jeg tror jeg heller avslutter abonnementet på denne tråden i stedet. Og setter på en episode eller to med Game of Thrones.


Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Kraist, jeg digget Duran Duran, Paul Young og andre håpløse idoler da jeg var ung, men det var da ingen voksne som øste av seg om hvor teit jeg var eller hvor idiotisk artistene jeg digget var.

Tja... Jeg fikk høre en god del mishagsytringer om min musikk og klesstil da jeg var ung. MEN, dog ikke i så stor utstrekning som det vi ser om Bieber nå til dags. Det har kanskje først og fremst med å gjøre at vår (?) foreldregenerasjon ikke hadde slike medier å ytre seg i som det man har nå...?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:39   #57
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg innrømmer glatt at jeg lar meg provosere av voksne menneskers holdning til Bieber om dagen.

Der kan jeg faktisk være enig med deg, så derfor blir det ekstra provoserende når du prøver å sette meg i samme bås som dem. Greit, jeg liker ikke musikken til Bieber, men har aldri snakket nedlatende om fansen hans, og har heller aldri snakket nedlatende om musikken hans til barn/ungdom jeg vet liker Bieber. Eller til andre, for den saks skyld, annet enn at jeg, som sagt, innrømmer at jeg ikke er stor fan av musikken.

Men alle kan ha en dårlig dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:42   #58
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg elsket Drama og Creation, liksom, så jeg føler ikke at jeg har noen som helst rett til å harselere over en eneste Belieber!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:45   #59
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Hey! Her r jeg på trening et lite øyeblikk, og hva skjer? Dere krangler!?

Jeg skjønte heller ikke at du tøyset når du kjevlet, Madicken. Men fint å få det oppklart. Jeg postet et hjertesukk på fb i dag over hvor slemme noen voksne er mot fansen. Det blir folk av de fleste som bedriver ungpikesvermerier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:47   #60
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg skjønte heller ikke at du tøyset når du kjevlet, Madicken.

*Note to self: Ikke kjevle, snille, himle eller peode uten å forklare hva jeg mener.*

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no