Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-11, 21:45   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Funker som bare det, altså (3GS). Spesielt hvis man har tid. God tid. For det blir endel venting på telefonen. Når programmer skal lastes og slikt. Og så er det jo veldig fint når de sinte fulglene tar pauser mid-flight. :himler:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:49   #42
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Neh, venter på 4S. Har ikke 3GS en gang, bare 3G. Den er ubrukelig som den er, så jeg bare venter på ny.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 09:40   #43
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Andre som opplever at tlfnr blir skrevet inn etter amerikansk standard? Altså ***-***** I stedefor *** ** ***?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 09:53   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Andre som opplever at tlfnr blir skrevet inn etter amerikansk standard? Altså ***-***** I stedefor *** ** ***?

Ja det har jeg lagt merke til. Det plager meg dog veldig lite.

Når man synker Spotify offline, tar det veldig stor plass? Jeg kan bare ikke fatte hvordan jeg har fått 18 GB ekstra når jeg ikke mangler noe jeg kan se. Bortsett fra at jeg må synke Spotifyen igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 11:34   #45
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Appene er fremdeles borte, men jeg laster de bare ned på nytt fra app-store - de som er gratis altså! Ringetonene og lydbøkene mangler også.

Hvis du ikke vet det, de appene du har betalt for kan du laste ned igjen gratis.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Andre som opplever at tlfnr blir skrevet inn etter amerikansk standard? Altså ***-***** I stedefor *** ** ***?

Flere jeg har snakket med har opplevd dette, men hos meg er det ikke sånn. Jeg oppgraderte først på søndag da.

Jeg digger den rullegardina, eneste jeg har savna fra Heroen min det. Synes iCloud virker ok, men bare 5gb gratis. Vel, kunne godt ha vært det dobbelte.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 11:35   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har ikke gjort det, men må vel få ut fingeren.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 11:42   #47
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Har gjort det, og det gikk tilsynelatende fint. Men ser nå at kalender-appen til stadighet kræsjer og henger, og hver eneste gang jeg går inn på mail-settings i Preferences så kræsjer den appen også. :grmf:

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:26   #48
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har ikke turt å gjøre det enda. Noe sier meg at jeg bør vente til jeg har en datakyndig nerd innomhus - ergo vente til mannen kommer hjem fra jobbreise eller hanke inn lillebroren min....

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:40   #49
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg gjør det i skrivende stund. Nå har telefonen tusta og sulla i en ukes tid, så da håper jeg at oppgradering skal få orden på sakene igjen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:18   #50
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja det har jeg lagt merke til. Det plager meg dog veldig lite.

Når man synker Spotify offline, tar det veldig stor plass? Jeg kan bare ikke fatte hvordan jeg har fått 18 GB ekstra når jeg ikke mangler noe jeg kan se. Bortsett fra at jeg må synke Spotifyen igjen.

Det plager meg at jeg må gå inn på hvert enkelt tlfnr og legge til 0047 foran for å få normal standart. Uten å gjøre det vil den ikke ringe ut. Det står bare internasjonal hjelp i displayet når jeg prøver

Yeye... jeg liker iphone alikevel jeg. Bare litt startvansker med nytt os

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 12:46   #51
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har mistet musikken jeg hadde lastet fra gode, gamle CD'er til iPod-delen. Jeg er sikker på at jeg hadde sikkerhetskopiert, og sjekket at de lå i iTunes.

Bilder og alt funker ellers, og nå er jeg sur. HovedPC'en min har ikke en gang disc-stasjon lenger.

Det ligger dog på en gammel iPod et sted. Noen som vet om det er mulig å overføre det til iTuneskontoen og deretter ned til iPhone igjen, uten å slette noe annet?? Please?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:46   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Dette funka strålende! Alt på plass, ingenting borte og telefonen fungerer hva jeg vil kalle fullstendig optimalt igjen, etter nevnte fuskeri den siste tiden ... Eneste jeg måtte gjøre var å synce Spotify igjen, men det var jo også gjort i en fei. Lovely!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:49   #53
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Anbefalt fremgangsmåte ved oppgradering:
1. Oppdater til siste versjon av iTunes
2. Kjør sync/backup etter at iTunes er ferdig oppdatert
3. Oppdater til iOS5 på iPad/iPhone

Mannen min gjorde det i en annen rekkefølge første gangen og endte opp med ikoner som flyttet seg i forhold til hvor de lå før oppdatering.

Jeg fulgte oppskrifta over og hos meg ligger alt der det skal/alt fungerer (ja, må huske på å hente adresseliste fra iCloud).

Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:54   #54
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg fulgte oppskriften og alt ligger der det skal og fungerte tilsynelatende. Men iPhone 4-en min er nå ustabil som en full sjømann, både innebygde apps (mail, kalender, kontaktliste og telefon-biten) og vanlige apps kræsjer og henger om hverandre.

Tok en full factory restore og hentet inn fra backup igjen i går, same shit. Grmf.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 17:29   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har forsøkt å oppgradere iPad, og har endt opp med 42,1 Gb med "annet" på den. Så nå forsøker jeg på å gjenopprette igjen, og ikke hente ut fra sikkerthetskopi med synke alt på nytt. Fanden ta, for noe dritt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 16:59   #56
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Fungerer greit her foreløpig, men jeg savner ringetonene som jeg hadde lastet ned med en app jeg ikke husker hva het. De ligger fremdeles i itunes, og jeg kan spille dem av der, men de vil ikke overføres til telefonen som ringetoner. Og jeg som hadde verdens kuleste ringetone til mamma.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:10   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Yes, har også mistet ringetonene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:16   #58
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Det er faktisk ganske irriterende. Den jeg hadde på mamma var fantastisk. En sånn new york/queens/new jersey-dame som roper "Hello, its your mother. Let's talk" Eller tåååak, liksom.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:09   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Skulle sende melding til kollega med iPhone i dag. Plutselig dukket det opp noe som heter iMessage i stedet for "vanlig SMS". Konklusjonen etter en dags bruk er at dette ikke fungerer veldig bra. Det er veldig tilfeldig hva som kommer frem. Og kommer det frem er det slettes ikke sikkert at du får svarene. :hmf:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:37   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Både jeg og mannen har oppgradert uten problemer.

iMessage er mellom to personer som har iPhone og er på trådløst nett. Da er det gratis å sende. Ingen problemer hos oss med den funksjonen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no