Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Baku - Eurovision song contest - FINALE

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 03:19   #461
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Tommel ned

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Norge var det siste landet i sin semifinale som gikk videre. Og for å være helt ærlig synes jeg ikke vi fortjener bedre når vi sender en blek kopi av fjorårets svenske bidrag, og tror at ikke verden gjennomskuer hvor uoriginale vi er. Fiskedask fortjener vi. Jeg håper de som jobber med castinga til neste års MGP har lært, og ikke tar med svenske låtskrivere dom flørter med etniske rytmer og overprodusert lydbilde. Sist vi gjorde det, endte Guri Schancke sist i sin delfinale. Nok er nok. Tooji er en fin fyr, men det hjelper ikke når låta er så bedriten.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 08:45   #462
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Vel .. Jeg synes framföringen til Tooji var shit-dårlig! Og hva var det ropet han hadde med inni?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 11:35   #463
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hun er for ung og for høy på pæra etter min mening.

Jeg uttalte meg nå om sangen, jeg da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 14:29   #464
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Jeg syntes det rareste var at Albania fikk så høy plassering. Sangen var GRUSOM. Hopp rett til 2:15...


(Kilde: youtube.com)


Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Norge var det siste landet i sin semifinale som gikk videre.

Fikk vi vite hvem som hadde flest poeng altså? Jeg mener de presiserte at de leste opp de som gikk videre i tilfeldig rekkefølge...?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 14:41   #465
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det rareste var at Albania fikk så høy plassering. Sangen var GRUSOM. Hopp rett til 2:15...


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)




Fikk vi vite hvem som hadde flest poeng altså? Jeg mener de presiserte at de leste opp de som gikk videre i tilfeldig rekkefølge...?

Stemmene i semifinalene ble offentliggjort etter at vinneren var kåret. Norge kom på delt 10. plass med Bulgaria. hvorfor vi gikk til finalen og ikke bulgaria aner jeg ikke. Norge fikk 45 poeng i semien, til sammenligning fikk sverige 181.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 14:43   #466
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Stemmene i semifinalene ble offentliggjort etter at vinneren var kåret. Norge kom på delt 10. plass med Bulgaria. hvorfor vi gikk til finalen og ikke bulgaria aner jeg ikke. Norge fikk 45 poeng i semien, til sammenligning fikk sverige 181.

Ok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 16:12   #467
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hopp rett til 2:15...

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 16:27   #468
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

[quote=Joika;3289131]Jeg syntes det rareste var at Albania fikk så høy plassering. Sangen var GRUSOM. Hopp rett til 2:15...



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



quote]


Jeg skjønner at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se på esc.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:03   #469
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baku - Eurovision song contest - FINALE

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønner at jeg ikke går glipp av noe ved å ikke se på esc.

Nå, det er vel nettopp alle sviskene, blødmene, tabbene, feilskjærene og de grelle kostymene som gjør at jeg gidder å se på dette våset.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no