Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-16, 10:18   #61
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

En viktig landskamp i fotball eller mitt lokale fotball-lag hadde eg stått opp for ja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:44   #62
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Nei, men så finnes jeg heller ikke interessert i å se på sport.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:46   #63
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Hvis det var noe jeg var virkelig interessert i, så selvsagt!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:50   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Det har jeg gjort flere ganger. Nutildags er det ikke spesielt aktuelt, men jeg hadde vel antageligvis vært våken åkke som.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:54   #65
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Broren min står stadig opp på natta for å se på amerikanske basketballkamper.

Jeg husker jeg sto opp midt på natta for å se Vebjørn Rodal løpe 800 m finale i OL i hine hårde dage (var det i Atlanta i -96, montro?) Ellers har jeg ikke for vane å gjøre slikt. jeg foretrekker å utøve idrett selv fremfor å se på

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:55   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Det slalomløpet Burre vant med i Nagano (ja? Det var der, var det ikke?) var for øvrig verdt å stå opp midt på natten for. Hadde gjort det igjen. Det var vakkert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 10:59   #67
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Niks.
Jeg er ikke noe kjempeinteressert i sport utenom langrenn egentlig. Litt slalom når de norske gutta kjører men om det ikke sendes når jeg er våken/hjemme så går det helt fint å se sammendraget på nyhetene/sportssendingene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 12:17   #68
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Jeg kunne holdt meg våken, men hadde neppe orket å stå opp etter å ha lagt meg. Og måtte hatt fri fra jobb dagen etter (eller "hjemmekontor").

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 12:27   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det slalomløpet Burre vant med i Nagano (ja? Det var der, var det ikke?) var for øvrig verdt å stå opp midt på natten for. Hadde gjort det igjen. Det var vakkert.

Ja, tror det! Det så jeg også. Jeg husker jeg lå og dormet på sofaen i mørket og syns det var kjempestort og spesielt med snowboard i OL. Og litt dumt. :individualist:

Hadde kampen begynt 05-06 hadde det vært lettere. Men 03-05 er hardt, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 12:31   #70
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Nei det er større sjanser for at griser lærer seg å fly enn for at jeg står opp midt på natta for å se på tv

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 12:34   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, tror det! Det så jeg også. Jeg husker jeg lå og dormet på sofaen i mørket og syns det var kjempestort og spesielt med snowboard i OL. Og litt dumt. :individualist:

Hadde kampen begynt 05-06 hadde det vært lettere. Men 03-05 er hardt, altså.

Haha, jeg hadde rommet mitt dekorert med masse utklipp fra alle sånne ski- og snowboardmagasin, og ikke minst helsiden med Terje Haakonsens utsagn:

"Det finnes viktigere ting i livet enn OL-gull. Djup snø, for eksempel."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 13:09   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke under noen omstendigheter.

Edit: Bille kom med unntaket som bekrefter regelen - spiller Norge i VM-finale i fotball, skal jeg se kampen, om den så går midt på svarte natta. Noe sier meg at jeg aldri kommer til å måtte stå for hva jeg har sagt her.

Dette.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 13:25   #73
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.140
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Aldri!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 13:43   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg husker jeg sto opp midt på natta for å se Vebjørn Rodal løpe 800 m finale i OL i hine hårde dage (var det i Atlanta i -96, montro?) Ellers har jeg ikke for vane å gjøre slikt. jeg foretrekker å utøve idrett selv fremfor å se på

Det var i 96, men jeg husker ikke hvor i verden det OL var. Jeg så løpet live ved en tilfeldighet, men befant meg i Japan.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 13:48   #75
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Jeg kunne stått opp for en rød måne, og omtrent bare det.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 14:03   #76
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Atlanta -96. Og det var verdt å stå opp for.

https://www.nrk.no/video/PS*71583

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 14:06   #77
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det som er greit med basket er at lfinalen består av sju kamper og den som vinner flest av dem vinner. Så det hele kan være avgjort etter fjerde kampen. Så akkurat den kan bli veldig spennende. Lagene som er i finalen har to ekstremt dyktige spillere som det er en fryd å se på, selv om det ikke er helt drømmefinalen min. Mulig det er best å se det i opptak og prøve å ikke se noen resultater i avisene.

Det er mulig å få det til, men du må holde deg helt borte fra sosiale medier og aviser. Nå skriver jo ikke norske nettaviser så mye om amerikansk sport, men plutselig har det skjedd noe de vil skrive noen ord om og da er det gjort. Det er jo virkelig nitrist å sitte å se en kamp når resultatet er kjent synes ihvertfall jeg.

Spørsmålet er også hvorvidt du klarer å nyte kampen på natten. Om du er våken nok Der er vi alle forskjellige. Som du selv sier så er jo dette best av 7 så det er jo ikke snakk om så mange netter uansett.

Det blir spennende å se nå om Cavs klarer å holde begge kampene hjemme. Håper jo det, for seriens skyld, men Golden State virker sterke. Tror ikke Cavs kan klare å ta en kamp borte ihvertfall.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 14:11   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.518
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Haha, jeg hadde rommet mitt dekorert med masse utklipp fra alle sånne ski- og snowboardmagasin, og ikke minst helsiden med Terje Haakonsens utsagn:

"Det finnes viktigere ting i livet enn OL-gull. Djup snø, for eksempel."

Det mest oppsiktsvekkende var vel at Terje Haakonsen faktisk fullførte en setning.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-06-16 kl 14:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 14:13   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Golden State er jo råbra, men hjertet mitt er nok hos Cavs. LeBron James er en fryd å se på! Aller helst ville jeg sett Cavs mot Rockets, for Lebron og James Harden mot hverandre er dødskult! En av vårens mest interessante kamper var mellom dem. En annen var riktignok utrolig kjedelig, så det trenger ikke slå til hver gang. Rice er jo også rågod, men ikke like kunstnerisk på banen, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 14:13   #80
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.944
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du stått opp midt på natten for å se på sport?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, tror det! Det så jeg også. Jeg husker jeg lå og dormet på sofaen i mørket og syns det var kjempestort og spesielt med snowboard i OL. Og litt dumt. :individualist:

Hadde kampen begynt 05-06 hadde det vært lettere. Men 03-05 er hardt, altså.

OL er et must ja - uansett hvor i verden

East Coast er lettere med ordinær kampstart rundt kl 1, senest kl 2. West Coast kan man jo risikere kampstart kl 4.30, og jeg er helt enig med deg at det er hardest... I finalen så prøver de å ha tekkes begge sider og velger noe i midt i mellom, og det er egentlig ganske fint. Verre i reg.season...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no