Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-08, 22:39   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg la ut en seng til salgs på finn.no. Prisen var lav og flere har meldt sin interesse.

En dame ringte meg og lurte på om hun kunne komme og se på den i ettermiddag/kveld. Senga står i kjelleren til min mor og hun skulle være hjemme i kveld og sa det var greit å vise den fram og evt selge den for meg.

Vel - denne damen har ikke kommet. Jeg har sendt henne en "etterlysning" på sms for å høre om hun fortsatt er interessert. Har ikke fått svar.

En annen fyr er også interessert i å kjøpe senga. Han har sendt mail og sagt at han kan komme og hente den i morgen.

Bør jeg selge den til han, eller er det som seg "Hør og bør" og la denne dama få se på senga først?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:41   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Det samme har skjedd meg. Har en potensiell kjøper brutt en avtale uten å si i fra så selger jeg til den neste i køen. Det er det riktige i mitt hode.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:41   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Money talks. Jeg hadde ikke brydd meg om denne damen når hun ikke har holdt avtalen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:42   #4
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Drit i dama.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:48   #5
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Hvis hun ikke dukker opp til avtalt tid eller svarer på sms så dropper du henne. Da har hun brukt sin sjanse

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:51   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg har også opplevd det samme flere ganger når jeg har solgt på Finn. Jeg går rett til nr 2, masse useriøse folk man kommer borti der ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:51   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Første mann til mølla
Bruker å selge til den første som faktisk dukker opp til avtalt tid

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:52   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Når man ikke holder avtalen, så må man tåle å bli "forbigått".

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 22:53   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Selg til neste, ...du har gjort ditt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:01   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?



Selg til nestemann du, så får vi håpe HAN dukker opp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:03   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Sender mail til mann nummer to. (fortsatt 2 til som har meldt sin interesse sjø')

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:15   #12
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Selg til den første som dukker opp. Det er irriterende å vente på eventulle kjøpere som aldri viser seg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:16   #13
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Selg til neste. Avtalebrudd er avtalebrudd!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:44   #14
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg har akkurat hatt masse styr med ei dame som skulle hente et tv-bord ... Hun skulle komme - dukket ikke opp, skulle komme en annen dag - dukket ikke opp ... Etter nesten tre uker gav jeg henne beskjed om at jeg solgte til første som faktisk hentet. Hørte ikke noe mer fra henne, men bordet ble omsider solgt ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 23:45   #15
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Enig med de andre her, du kan selge til nestemann på lista.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 00:08   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Einig med "røkla".

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 00:12   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Fryktelig irriterende når folk ringer og ønsker å kjøpe noe for så å ikke dukke opp altså! - De burde iallefall sagt ifra da!

Det er en skuvseng jeg selger, så det er veldig mange som har meldt sin interesse. Får håpe at NOEN vil kjøpe den iallefall da! Den selges nemlig til spottpris.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 00:18   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Som alle andre sier, selg til første som møter opp med penger i hånda. Hvis så personen som ikke dukket opp tar kontakt igjen, si at du kommer bortom med senga. (Morsom tanke, i hvert fall. Eller, si "Nei, den var jo du og hentet. Senga er i hvert fall ikke her lengre").

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:16   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Har du blitt kvitt senga i dag? Så lenge noen ikke overholder en avtale og heller ikke gir beskjed, så er jeg enig med alle andre her at en blåser i den kjøperen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:35   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jepp, idag klokka 11 var den ute av hus! - Og kjøperen (mann nummer to altså) kom fra andre siden av fjorden - så han holdt ord!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no