Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til fine kofter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-16, 23:50   #1
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Tips til fine kofter?

Min mor skal strikke kofte til meg, og sitter nærmest og hopper i stolen siden hun er tom for prosjekter og bare venter på at jeg skal bestemme meg. Men hva i alle dager vil jeg ha? Det er så mange fine, men likevel har jeg ikke funnet Kofta.
- Den må ha knappestolpe.
- Den kan ikke være for rund i rundfellingen. Med str pannekake funker det dårlig når mønsteret går for dypt ned, det blir skikkelig hunchbackeffekt. Egentlig kler jeg best isatt arm, men jeg har en Marius som funker når jeg husker å rette meg opp i ryggen.
- Jeg liker godt blå farger, men kan godt finne på å falle for noe helt annet. Okergult og høstfarger, en klassisk rødfarge...det er så mangt som kan være fint!
- Skal strikkes i Sisu av flere grunner. Vil ikke ha for tykt garn, Sisu er min mors favoritt og det tåler mange runder i vaskemaskin.
- Tror ikke jeg ønsker meg mønster som går over hele bolen og hele armene.

Sånn. Burde ikke være så vanskelig?

Er det noen som har forslag?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no