Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 23:20   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Sto i kø på apoteket her en dag. Lang kø, god tid til å titte. Fikk øye på noe hudpleierensesyztemgreier, clean start sto det. Ja, og jeg sto ved siden av, så jeg tittet på. Siden jeg jo bedriver "hudpleie" i form av å vaske bort maskara med en våt klut med babyolje på, og lite annet. Ikke ideelt, dessuten har jeg en del irriterende uren hud og vonde kviser til tider.

Så det då jo lurt ut med vaske, rense, pleie-greier.

Men så sto der noe om å gi ung hud en god start... Som fikk meg til å tenke at det nok ikke var for meg. Så rykket jeg fremover i køen og så baksiden av utstillingen. For tenåringshud, sto det.

Derved kom jeg til at dette var ikke for meg. (selv om opplegget med at t sto på at det skulle brukes om morgenen, det om kvelden, det begge deler og den der 3-4 ganger i uka, og den ved behov, egentlig var lurt for meg som altså ikke bedriver slikt og derfor trenger instruksjoner)

Vel og merke hadde jeg vel ikke sååå mye mer kviser når jeg var tenåring egentlig. Men ikke bare er tenårene tilbakelagt, det er tjueårene også. Så jeg kan ikke akkurat påberope meg tenåringshud, er jeg redd. Da blir de sikkert feil med en produktserie for dem som er halvparten så gammel som meg.

Men finner man en fiks ferdig, "gjør slik, gjør sånn, gjør det da, og det da, sånn og slik, ta med deg denne pakken hjem og følg anvisningen"-løsning for kvisete noen-og-tretti-åringer, tro? Jeg er ikke skapt til å plukke ut produkter i jungelen selv nemlig, apotekets "start kit" så ut som greia for meg. Sånn bortsett fra at jeg altså... Visstnok er så gammel at jeg burde kunne slikt selv?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 23:53   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Det er bare jeg som er sånn? For gammel til det som ser smart ut, og for... lite engasjert til "voksne greier"? Og som føler det lettere urettferdig at de fine, fargerike, enkle greiene bare er for fjortissene, og ikke auaukvisa på haka mi, og resten av urenhetene mine? Evt bare meg som er dum nok til å ikke skjønne at når jeg har dum kvisehud, så kan jeg bruke de der greiene? Bare innbiller meg at jeg er for gammel? Nei, jeg føler de vil le av meg om jeg kjøper sånt, som om jeg tror jeg er tenåring enda...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 23:56   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Har du skikkelige kviser eller er det bare småtteri?
Om du har sånne skikkelige, sånne vonde og litt store så syns jeg du skal høre med legen om en resept jeg. Det finnes greier man smører på morgen og kveld som fikser sånt ganske bra.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:01   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Ikke sånn legemat-kviser.
Bare sånn at jeg jevnlig har en vond en, og slevsagt mange små som ikke er det minste vonde, bare sånn på plasser der det er sånn. Panne, hake, nese, hårfeste. Ja, vel, egentlig litt her og litt der.

Men altså, ikke sånn der legemat-alvorlig. Bare mer sånn "jeg burde antakelig gjort noe som er bedre for huden enn total neglisjering" Jeg innbiller meg at jeg kanskje ikke så ofte hadde hatt en sånn "underjordisk, vond en" og alle de regelmessige urenhetene mine, om jeg i det minste renset huden... reklamen innbiller meg i alle fall det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:03   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg har sjelden sånt og jeg gjør minimalt bøll med huden. Vasker med vann, smører med vichy og det er faktisk nesten det.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:10   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg smører ikke da. Det er.... vel, lenge siden jeg har smurt noe som helst på meg. Utenom solkrem i ny og ne.

Men jeg vasker da ansiktet med vann, og altså oppdaget jeg i min latskap at litt babyolje på kluten gjorde det enkelt å få bort maskara. Sånn siden det er så lite kledelig å gå på jobb med svart under øynene fra gårsdagens sminke, så legger jeg ned såpass energi.

(Det er egentlig en ny ritune altså. Jeg fant nemlig ut at det kunne være greit med et lite minimum av sminke, og landet da på en maskara, når jeg skunne begynne i ny jobb. Vært hjemme lenge nå...)

Også vurderte jeg altså om jeg skulle utvide mine nye vaner med litt rengjøring, utover ren sminkefjerning.

Men, "urettferdig" da, at jeg har en som ikke er moden nok til å klemmes enda, men spent nok til å kjennes, midt på haka i kveld.

Det dumme er jo at jeg stadig ender med å klemme på dem før de er klare, så blir det et enda større, vondt, hovent, rødt område. typsik gjør jeg det i halvørska på morgenen (står opp lenge før jeg er våken) også må jeg prøve å sminke det bort. Og som sagt, egentlig bruker jeg jo bare maskara, så det går jo ikke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:12   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Men nå føler jeg meg snart som fjortis nok til å kjøpe tenpringsgreier altså... om det virkelig ER bare meg som trodde det var "en naturlig følge av min latskap" at det er kviser på meg i voksen alder.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:13   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Du kan teste litt brulidine, kanskje det hjelper.
Å sminke dem bort med mascara går nok ikke så veldig bra nei.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:43   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg har ikke prøvd på det da altså. Sånn seriøst, så har jeg mer hudfargede produkter å bruke. Noe helt heldig resultat blir det somregel uansett ikke.

Men jeg kjenner at jeg burde vært i seng nå, når jeg ler så tårene triller av dette.

Ja, det skyldes sen kveld i går, etterfulgt at våken baby fra halv fire til fem, etterfulgt av vekkerklokka klokka seks, og jobb. Og ja, vekkerklokke klokka seks i morgen også. Jeg KAN sove til sju, men da blir det vel kort dag når jeg tenkt å ta helg før tre...

En ting er helt sikkert, døgnrytmen min, og den påtrengende følelsen av at etter midtnatt er DEFINITIVT NATT bekrefter at jeg nok ikke er tenåring...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 07:16   #10
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Min hud har også vært skikkelig i tenåringsopprør i det siste. Det eneste som har hjulpet meg har vært en kombinasjon av Diane (p-piller) og å være nøye på vasking og smøring morgen og kveld. Vasker med Aderma Exomega vaskeolje (liten flaske, dufter lett av "pudder") og smører med en krem jeg ikke husker navnet på i farten. Comfort balm står det i hvertfall på den, og "norwegian formula". Kjøpte den ironisk nok i London. Hvit krukke med blått lokk. For første gang siden videregående kan jeg ha ganske lange perioder helt uten antydning til kviser!

Edit: Et kjapt googlesøk informerte meg om at det er Neutrogena det er snakk om.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 08:22   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.873
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Du kan teste litt brulidine, kanskje det hjelper.

Hjelper den på kviser altså?
Stedatter har veldig uren hud, kanskje jeg skal tipse om det? Vi har brukt den på øreflippene til lillebror, han får ganske ofte en sprekk der + sår oppå øreflippen og da hjelper denne kremen.

Jeg ville ha startet med å rense huden hver kveld, brukt ansiktsvann og en dagkrem og nattkrem.
Ville holdt meg til produkter uten parfyme. Hør på apoteket, de er veldig flinke til å gi råd.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 08:46   #12
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg tenkte også som GinaK her, snakk med de på apoteket da vel ! Guttungen min har vanskelig pubertethud og har fått kjempegod hjelp på apoteket til å finne gode produkter.
Få hjelp til å finne ut som du har blandingshud eller fet hud og få produkter deretter. Om du vil legge litt mer penger og tid i det kan jo en tur til hudpleier sikkert være greit, men sånt har jeg lite erfaring med.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 08:59   #13
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Smører du ikke med fuktighetskrem altså? Når jeg har gått til hudpleie får jeg alltid høre at man må finne en funktighetskrem som er tilstrekkelig fet, slik at huden ikke vil "ønske" å produsere fet hud/talg osv. selv.

Gå og få råd hos apoteket eller hos hudpleier.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:31   #14
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Voksen hud med kviseproblemer trenger nok litt annet enn typisk tenåringshud, så jeg ville kvinnet meg opp og snakket med personalet på apoteket.
Det fins helt sikkert serier som har produkter som du får "oppskrift" på.

Min erfaring er at når jeg steller pent med huden, så steller den pent med meg (nylig eksempel; jeg glemte toalettmappa mi på hyttetur, og måtte kjøpe noe nødgreier på butikken. Etter en uke fikk jeg kløe og kviselignende tilstander på halsen. Fikk tilbake toalettsakene min etter to uker, etter to dager var alt borte.)

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 20:12   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg har egentlig aldri brukt fuktighetskrem noe sted på kroppen jeg, annet enn magen under svangerskapet (ikke mot strekkmerker, men merkelig nok syntes jeg det var behagelig da. Ellers i livet liker jeg det nemlig ikke)

Men jeg innser at jeg kanskje burde. Snakke med dem på apoteket, det blir IKKE det apoteket i alle fall, den køen var ekstremt kjedelig. Vel og merke noe kortere kø for dem som ikke skulle hente noe på resept da, men befinner jeg meg noen gang på et aproek uten? (Knerten går jo på så mye rart at det stadig er noe å hente. Og nå som vi har flyttet vet jeg ikke hvor det lokale apoteket er, men det er ikke som at jeg er sånn rett ved det i hverdagen, i alle fall.)

Men jeg får vel vurdere det da. Jeg så jo at den serien var laget av dermalogica, så jeg tenkte jeg kunne jo se på hva de har for voksne, men det virket til å være mange ulike serier da, så da går liksom rullegardinen ned for meg... Jeg føler jo ikke at jeg har "store kviseproblemer" og problemhud. Men jeg har jo kviser og urenheter og guffe, som åpenbart ikke alle har. Jeg har bare aldri blitt kvitt dem etter tenårene. Det var mer da, det er ikke alltid noe nå, men det kommer og går, og ligger nå til grunn. (Jo, der er alltid NOE, men ikke alltid noe gult/vondt/synlig sånn uten å se etter) Men jeg føler fort at "problemhudseriene" sikkert er ment for PROBLEMER, ikke sånn "bare sånn det er"-greier som jeg har?

Men ja, noen burde sikkert fortelle meg om jeg har fet, tørr eller blandet hud, for det har jeg aldri funnet helt ut av. Egentlig syns jeg nemlig huden er "normal" den, bare at den har kviser og urenheter, og derved av og til litt oljete?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:42   #16
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg er en del eldre enn deg, og har noe av de samme problemene, fortsatt ja.. Men det skal sies, det begynner så smått å bedre seg. Legen min pleier å si at jeg er heldig, siden de med vår hudtype gjerne har hud som ikke blir så tidlig rynkete, noe som forsåvidt stemmer for min del .

Jeg har imidlertid alltid, eller i alle fall siden tenårene, vært nøye med rensing og fuktighetskrem, samt sånne behandlingsgreier rett på de verste kvisene. Jeg foretrekker serier fra apoteket, og bruker for tiden serien Normaderm fra Vichy. Avène har også veldig gode produkter for denne hudtypen, det samme har La Roche Posay. Jeg anbefaler veldig å høre med personalet, spør etter en som vet noe om hudpleieseriene. Dermalogica er jo en helt super serie, jeg har tidvis brukt den som kun selges hos hudpleiere, men for meg blir den altfor dyr i lengden. Av parfymeriprodukter har Clinique også veldig gode ting for fet og stedvis uren hud, er min erfaring.

Det du trenger er en rens, type gel eller skum, et ansiktsvann, også kalt toner, som brukes etter rens, og så en fuktighetskrem, gjerne en som har mattende effekt. I tillegg har jeg alltid en sånn gel eller krem til å ha rett på kvisen(e) når de er i emning. Jeg liker også å ha en god ansiktsskrubbekrem, og en rensende maske. Vichy har en sånn 3 i 1 rens som både kan være daglig rens, maske eller skrubb, i Normaderm-serien, den funker supert både for meg og min snart-tenåringsjente, som dessverre nok har arvet mors hudtype ..

Når det gjelder fjerning av mascara, ville jeg nok kjøpt en øyesminkefjerner, jeg liker godt dem som er 2-fase, dvs du rister flasken for å blande to "lag" før bruk. Eucerin fra apoteket har en sånn, men veldig mange har lignende.

Jaja, håper ikke jeg har skremt deg med alle mine utlegninger, men spør nå endelig her inne, eller spesielt på apoteket, de skal kunne guide deg .

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:54   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Jeg får se om jeg mot formodning befinner meg på et apotek med litt god tid en gang, så får jeg snakke med dem og høre hva de anbefaler, eller noe sånn.

Jeg er mye lik min mor, som igjen er lik som mor, og i så fall kan det muligens stemme at rynker ikke er det som blir det største problemet. Og altså, det er jo greit det. Men akkurat nå synes jeg at det er småkjipt med disse kvisene også da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:56   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke helt tenåring lenger.... (hudpleie?)

Og ja, en øyesminkefjerner burde jeg nok hatt. Altså, maskaraen er egentlig vannløselig den, men det ender opp med at jeg ser ut som en panda likevel, og med en klut med vann må jeg skrubbe, da blir jeg lett rød og det er jo ikke noe kjekt, så kluten glir lettere med olje, og fjerner det meste. (Ja, vi bruker babyolje til mye rart her i huset. Også babyen, da.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no