Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trening 2 ganger i uka for små barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 12:30   #21
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trening 2 ganger i uka for små barn

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Min erfaring er at det er i den alderen venner blir veldig viktige. Viktigere enn mamma og alt mulig. Min datter og de fleste vennene sluttet på sfo i løpet av 3. klasse og lekte hjemme hos hverandre om ettermiddagen i stedet.

Jeg begynner å innse dette og det er så vedmodig. Jeg er jo så glad for at hun har mange venner og siden hun er enebarn har jeg lagt ned vedlig mye arbeid i at det skulle bli nettopp slik men alikevel, føles rart når de blir så store og de foretrekker venners selskap slik i det daglige ...

Mon tro om jeg ikke på et tidspunkt om ikke så altforlenge må vurdere å få meg et liv igjen utenom jobb og barn?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:38   #22
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trening 2 ganger i uka for små barn

Storesøster begynte med trening to ganger i uka da hun begynte i 3. klasse.
Førsteklassingen har ingen aktiviteter.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:40   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trening 2 ganger i uka for små barn

Her har guttene økt til to ganger i uka fra de var 8 og 9 år gamle. 12 åringen trener 4 ganger i uka nå.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:52   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening 2 ganger i uka for små barn

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tenkte faktisk å lage en egen tråd om dette i dag, hvor vanlig eller ikke det er for 3 klassinger å ha med venner hjem fra skolen nesten daglig.

Snuppa går bare i 1. klasse, men fra henne kommer det daglige forespørsler om å enten være med noen hjem eller ta med venner hjem. Ofte er det greit, men det ser rett og slett ikke ut til at hun kan få nok av vennene sine.

Men hun har vært sånn bestandig. Broren hennes er 4 år og har hatt med seg venner hjem en sjelden gang i blant. Det virker rett og slett utrolig mye mindre viktig for ham enn for henne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no