Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-07, 17:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dampvasker, noen som har prøvd denne?

http://tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

Jeg vet at Tvshop selger mye dritt, men jeg har nå bestilt endel derfra tidligere som har vært knallbra, spesielt ting til kjøkkenet. Denne ser jo veldig bra ut, og kan kanskje rense sofaen min og lignende?

Er jeg domm såm et brø om jeg kjøper den?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 17:57   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Merkelig, jeg mener bestemt jeg så en slik på TV som kunne brukes til møbler, det ser det ikke ut til at denne kan.
Jeg har en stoffsofa med flekker som jeg vil ha bort, tenkte denne kunne gjøre nytten.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 18:35   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Kärcher har en slik som bla Maxbo selger
Får de fra rundt 2700,- mener jeg det var ,og opp
Tar tekstiler,vegg,tak etc etc

Lurte på en slik da jeg skulle ta flyttevasken fra gamlehuset




Jobbet tidligere som IT ansvarlig hos Maxo, og hadde mye med prisoppdateringer og priskalkyler å gjøre

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:51   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Jeg har en dampvasker som kostet 7000 kr for 7-8 år siden. Den er helt genial, du kan vaske tepper og møbler med den, og den gjør fliser og fuger skinnende rene. Mange har opplevd at gammel pisslukt kommer frem når de bruker den rundt doskåla for første gang fordi den tar all gammel møkk man ikke har fått bort med andre midler.
Når det er sagt så må jeg si at det er litt mye styr med den så det blir et tiltak å ta den fram. Så vår står på loftet nå og har ikke vært i bruk på evig lenge

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:58   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Det med vasking av fliser med dampvasker har jeg hørt er absolutt fantastisk
Samme hvor mye en gnikker og gnur med all slags midler, får man ikke av det belegget som dampvaskeren løser opp

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:02   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Hmm det frister egentlig å prøve denne fra TV-Shop, den var jo veldig mye rimeligere enn de dere snakker om, men så er den kanskje ikke like bra heller. Irriterende at den ikke kan brukes på møbler og tekstiler da?!

Kanskje den kan det allikevel? Jeg mener bestemt de brukte den på både sofaer og gardiner i reklamen jeg så på TV for noen år siden.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:25   #7
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Jeg har den og er kjempefornøyd. Testet ut hvor bra den var med å vaske guvet først og så kjøre dampvaskeren over.. Moppen ble møkkete til tross for nyvasket gulv

Bruker den overalt og spesielt på do og bad.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:31   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Er det akkurat denne fra TV-Shop du har, Georgine? Så den er bra, altså? Jeg tror jammen jeg går for den. Men kan den altså IKKE brukes på tekstiler?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:36   #9
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Det er Shark Steam ja.

Har brukt den på tekstiler og jeg da. Fikk noe søl på kåpa mi som lignet stearin, det eneste som fungerte for å få det bort var Sharken.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:43   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Flott!! Nå ble jeg skikkelig glad. Jeg kjøper den så fort skattepengene kommer.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 09:59   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dampvasker, noen som har prøvd denne?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Flott!! Nå ble jeg skikkelig glad. Jeg kjøper den så fort skattepengene kommer.

Kjøpte du i sin tid, Iset? Funker den? Jeg er veldig fristet til å kjøpe denne nemlig...

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no