Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 10:52   #1
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

MEXX kjole-hva synes dere om denne?

http://eshop.mexx.com/Kleider/%c3%9c...kAAAEeETcqRmlp

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 10:54   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Ikke min stil, hverken mønsteret eller snittet. Jeg blir bare seende høygravid ut i slikt snitt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 10:57   #3
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Hm, ja..det var det jeg lurte på...er slike kjoler beregner på syltynne kropper eller er de flatterende for dem med figur og?...

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:03   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Snittet er fint syntes jeg, og er nok også fint til de som har litt mer figur også. Men syntes mønsteret er litt for pragene, også liker jeg ikke rosa.. men fasongen er fin, som sagt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:03   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Det kommer nok veldig an på hvor man har figuren, tror jeg. Jeg har store pupper og det gjør at stoffet går rett ut foran og gjør magen større. Derfor er det bedre for meg å ha en strikk eller lignende under puppene, eller aller helst en definert midje. Har man hovedtyngden på rumpe, hofter og lår, så er nok et slikt snitt mye finere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:04   #6
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Enig med deg..jeg kjøpte den i en helt annen farge, som jeg ikke finner på nettsiden.. Min er i grått/beige/sort, den gjør ett helt annet inntrykk, og mønsteret blir tøffere i den andre fargen..

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:08   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Jeg synes ikke den var noe fin.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:09   #8
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

100% polyester.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:10   #9
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Jeg syntes faktisk ikke den var noe spesielt iøynefallende der den hang i butikken, men så fikk ekspeditøren overtalt meg til å prøve den på-og da satt den veldig fint. Hadde jeg ikke prøvd den ville jeg nok ikke tenkt på å kjøpe akkurat den.. men tilbehøret har jo og mye å si..

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:18   #10
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Kan godt se for meg at den er fin i de fargene du har valgt.

Gratulerer med ny kjole! Hva skal du bruke til?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:24   #11
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Takk. Til 30årslag

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 11:49   #12
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Opprinnelig lagt inn av glamma, her.

Takk. Til 30årslag

Det passer den perfekt til! Hvilket tilbehør skal du ha? :nysgjerrig:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 12:08   #13
glamma
Like blid :)
 
glamma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 157
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Har faktisk lagt ut en tråd om det igår.. ikke fått svar ennå.. ender nok opp med sort bolero og sorte sko men er fortsatt usikker på valg av farge på strømpebukser... Min kjole er jo ikke i rosafarge, men brunt/beige/grått sort..

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 12:22   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MEXX kjole-hva synes dere om denne?

Svart strømpebukse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no