Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 08:36   #941
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av venla, her.


Endelig en vinterjakke som tåler trøndervinter (regn, slaps, kulde og snøvær)....

Å.......... Den ser så kjempefin ut!!! Denne ønsker jeg meg også engang...

Lurer også på hvordan den er i str.

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 14:26   #942
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt meg kul snowboardjakke på salg i dag. I en sånn butikk som jeg føler meg som en gammel bestemor i. Men jakken er fin da, jeg skal bruke den på ski og tur og den har mange snertne detaljer og fint stoff. Fargen er en god del lysere enn på dette bildet, veldig fin grønnfarge.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:10   #943
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Denne buksa på KappAhl. Den er i fløyel liksom.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:16   #944
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Den var fin, Nessie. Hm, kanskje jeg må enda en tur på Kappahl. :glis.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:17   #945
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ja, den var det altså. De hadde flere typer i samme stil.
299 kr.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:21   #946
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Er det en sånn "Magic" bukse, Nessie?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:27   #947
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er det en sånn "Magic" bukse, Nessie?

Niks. Det er en annen type. Det er mer dongeri tror jeg?
Og dyrere. Denne utfører nok ingen magi.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 18:42   #948
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.885
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Å.......... Den ser så kjempefin ut!!! Denne ønsker jeg meg også engang...

Lurer også på hvordan den er i str.

Hun på En gul knapp mente at de var litt knappe i størrelse, spesiet om man hadde litt pupper. så jeg bestilte XL istedet for L. Spent og se om den passer.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 19:42   #949
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt meg vinterstøveletter fra Rieker, men finner ikke bilder av de.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 19:49   #950
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjempefin jakke, venla - me like! ...og tusen takk for buksetips, Nessie - må sjekkes ut!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:11   #951
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har kjøpt meg kul snowboardjakke på salg i dag. I en sånn butikk som jeg føler meg som en gammel bestemor i. Men jakken er fin da, jeg skal bruke den på ski og tur og den har mange snertne detaljer og fint stoff. Fargen er en god del lysere enn på dette bildet, veldig fin grønnfarge.

Å! Den likte jeg! Hva kostet den og finnes den i andre farger? Og hvor kjøpte du den?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:18   #952
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Full pris var 2999 men jeg betalte halvparten. Dette er en modell fra i fjor så det var den eneste fargen de hadde, men det kan jo finnes andre steder. Dette er nettsiden til merket (Holden): http://www.holdenouterwear.com/
Der står det forhandlere. Modellen heter Holden Luna.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:35   #953
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Er det lov å vise interiørkjøp her også?

Denne vakre grå puffen fra House Doctor er endelig blitt min

Har også bestilt skoletter fra La Redoute som jeg har siklet på i hele høst. Håper de passer

Har kjøpt de samme skolettene, men i lys beige. Elsker de.

Kjøpt samme jakke som Autofil fra OM.


Men er usikker på om jeg skal beholde den.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:41   #954
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Full pris var 2999 men jeg betalte halvparten. Dette er en modell fra i fjor så det var den eneste fargen de hadde, men det kan jo finnes andre steder. Dette er nettsiden til merket (Holden): http://www.holdenouterwear.com/
Der står det forhandlere. Modellen heter Holden Luna.

Takker! Må sjekkes ut.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:44   #955
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Åh, den var bra lekker, Maxi!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:44   #956
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Var det ikke du som nettopp skrev at du ikke brukte grønt, da, Maxi? Fin jakke!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:46   #957
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jo, jeg har alltid endel grønt. Og denne grønnfargen er helt perfekt. (Jeg har grønne øyne og ellers farger som matcher grønt bra).

Hvis jeg skrev det i fargetråden så var jeg nok litt unøyaktig, da tenkte jeg nok mer på sånn mørk blågrønn.

Fargen er forresten feil på det bildet jeg la inn, den er lysere i virkeligheten og dette bildet er mer riktig (egentlig litt mørkt det også).

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 20:47   #958
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Er det lov å vise interiørkjøp her også?

Denne vakre grå puffen fra House Doctor er endelig blitt min

Har også bestilt skoletter fra La Redoute som jeg har siklet på i hele høst. Håper de passer

Er lov det vettu, men vi har da en interiørshoppingtåd også, hos Ekkir!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 20:42   #959
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Litt Odd Molly på meg - Wigwam dress i sort. Har prøvd den på så jeg var sikker på hvilken størrelse som måtte bestilles. Kjempefin på, ikke så kort så det går fint an å ha den med strømper og støvletter.



Denn lovely knit jakken, bare i grått med lilla knyting.


Og denne i Indigo blå - 25%
Gleder meg til det kommer!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 21:20   #960
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Fra h&m



Fra Laredoute







Fra KappAhl

Ema er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no